blueheaven skrev:råttan skrev:rc vill gärna vara med.
RC har inga kompisar längre och söker nu kontakt med nya dumskallar av samma kaliber!
Han har det inte lätt, idoter som martin är svåra att hitta.
blueheaven skrev:råttan skrev:rc vill gärna vara med.
RC har inga kompisar längre och söker nu kontakt med nya dumskallar av samma kaliber!
råttan skrev:Vistt gör du det. Du är bara för dum för att fatta det.
Skadedjuret skrev:Vad gäller antal påhopp och nivåerna på dem så levererar han både fler och värre sådana.
RedCloud skrev:Skadedjuret skrev:Vad gäller antal påhopp och nivåerna på dem så levererar han både fler och värre sådana.
Mamma, mamma de andra barnen är stygga mot mig, muuäää....
råttan skrev:Och nu är det ni två töntar som säger så. Jämfört med er framstår martin som klok.
GustavAnder skrev:råttan skrev:Och nu är det ni två töntar som säger så. Jämfört med er framstår martin som klok.
Ja så långt har det gått med vänsterns förfall på detta forum.
Martin är numera en player, det beror dock inte på att Martin höjt sig.
berralarzon skrev:GustavAnder skrev:råttan skrev:Och nu är det ni två töntar som säger så. Jämfört med er framstår martin som klok.
Ja så långt har det gått med vänsterns förfall på detta forum.
Martin är numera en player, det beror dock inte på att Martin höjt sig.
Nä för du skattetjyven med dina IQ inläggg AsfultruhtenGustavander drar det i botten med rövslickaren blue hängandes i röven och lillebror äckelrasisten blåfront i fjantande efter ni är lika IQ befriade gör oss en tjänst ta en lång promenad på en kort brygga...
//berra
martin7lindgren skrev:Martin för kampen på rätt sida om barrikaderna!
Det vill säga tillsammans med övriga rödgröna, på den rödgröna planhalvan,
Det kan ingen fårskallig borgarallians med anhängare ändra på!
Hitills har ju inte de rödgröna försökt peta mig ur laget,så kampen går vidare mot valseger 2010!
martin7lindgren skrev:Så är det Mr.Råtta, jag lovar att du inte kan förvänta dig någon nåd från min sida,
Javisst driver jag två trådar, där du verkar trivas som fisken i vattnet,
eller Råttan på pottkanten skulle man också kunna säga!
Sen får vi väl se hur länge jag tänker fortsätta vara alldeles för snällmot dig Mr.Råtta?
råttan skrev:martin7lindgren skrev:Så är det Mr.Råtta, jag lovar att du inte kan förvänta dig någon nåd från min sida,
Javisst driver jag två trådar, där du verkar trivas som fisken i vattnet,
eller Råttan på pottkanten skulle man också kunna säga!
Sen får vi väl se hur länge jag tänker fortsätta vara alldeles för snällmot dig Mr.Råtta?
Oj vad jag ska skratta när röran presenterar en politik som inte ens nämner "dina frågor".
Skadedjuret skrev:Vid en eventuell seger för röran kommer de att nedvärdera det arbete jag utför
Men Mr.Råtta som säger sig vara en hårt arbetande medborgare som bär hela sverige på sina axlar tycks ju ha minst lika mycket tid han, både natt och dag, när jobbar den fullt friske och arbetsföre Mr.Råtta?