Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


5 posters

    Mer pengar till kommunerna

    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Mer pengar till kommunerna - Sida 2 Empty Sv: Mer pengar till kommunerna

    Inlägg  Redvictory 2009-08-02, 23:14

    ANNA2LINK skrev:Nej Red Victory det är alla politikers ansvar i alla partier har medverkat till att vi har den situation som vi har i dag bl a.

    Det kan jag delvis hålla med om men! Blåfront anser att hela ansvaret ligger på oppositionen! hur mycket kan oppositionen påverka alliansen tror du?
    avatar
    ANNA2LINK


    Antal inlägg : 10893
    Join date : 09-02-17

    Mer pengar till kommunerna - Sida 2 Empty Ja du

    Inlägg  ANNA2LINK 2009-08-02, 23:17

    Ja du Redfront svårt att säga. Jag anser att båda blocken många gånger har svårt att prata med varann, dom anklagar varann i stället i mångt och mycket, liknande som vi gör här inne på varann. Jag har inget bra svar på det, vad tror du själv?
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Mer pengar till kommunerna - Sida 2 Empty Sv: Mer pengar till kommunerna

    Inlägg  Redvictory 2009-08-02, 23:25

    ANNA2LINK skrev:Ja du Redfront svårt att säga. Jag anser att båda blocken många gånger har svårt att prata med varann, dom anklagar varann i stället i mångt och mycket, liknande som vi gör här inne på varann. Jag har inget bra svar på det, vad tror du själv?

    Jag tror att som oppositionsparti har man mycket lite att säga till om! Reinfeldt kör ju till och med över sina egna! det är ju bara att se hur partipiskan ven vid FRA-Lagens införande! eller hur?
    avatar
    ANNA2LINK


    Antal inlägg : 10893
    Join date : 09-02-17

    Mer pengar till kommunerna - Sida 2 Empty Ja

    Inlägg  ANNA2LINK 2009-08-02, 23:27

    Ja jag tror faktiskt att det är så med...

    Sponsored content


    Mer pengar till kommunerna - Sida 2 Empty Sv: Mer pengar till kommunerna

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-09-22, 08:32