Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+3
blueheaven
theward
GustavAnder
7 posters

Lotto- blåsning.

blueheaven

Antal inlägg : 5228

Lotto- blåsning. - Sida 2 Empty Sv: Lotto- blåsning.

Inlägg  blueheaven 2009-08-06, 02:11

theward skrev:
    GustavAnder skrev:
    theward skrev:
    formsvackan skrev:
    GustavAnder skrev:Jag kan garantera dig att det finns ett antal byråkrater på Svenska Spel som i dagarna svettas rejält på grund av det inträffade och hoppas att ingen journalist rör i sörjan.
    Oj då, du tycks veta något som andra inte vet, eller åtminstone inte ska veta Very Happy

GA mening säger väl ganska klart att han menar att det på nåt sätt ät riggat.
    Är inte det konspirationteori alá idioti..
    Så vet inte jag tongue

Vad svammlar du om, jag har aldrig påstått eller antytt att nåt är " riggat"
    Din förståelse i allmänhet är lika dålig som din politiska förståelse ?

du vet tydligen inte vad du själv säger och vad andra säger har du ännu sämre koll på.....

Du liknar mest en förfinad mer sofistikerad Blåfront...
    Mer kunnig(kanske), men lika dum i övrigt

Men var det inte du som påstod dig vara mera sofistikerad i debatterandet, kanske dags att börja visa det i handling också? clown
    Vercingetorix
    Vercingetorix

Antal inlägg : 4633

Inlägg  Vercingetorix 2009-08-06, 02:42

På tal om odds...

När man betänker att en man producerar biljoner spermier under en livstid, och en kvinna c.a. 500 ägg är det ju faktiskt rätt osannolikt att man blivit till överhuvudtaget. Just det göket, den spermien och det ägget liksom.
    Har man sedan i åtanke att ens föräldrar blivit till under exakt samma förutsättningar, fast på varsitt håll, blir oddsen astronomiska.

Så på ett sätt kan vi ju faktiskt konstatera att vi alla är osannolika vinnare i den kosmiska slumpgeneratorn. :-)
    theward
    theward

Antal inlägg : 6709

Inlägg  theward 2009-08-06, 09:10

blueheaven skrev:
    theward skrev:
    GustavAnder skrev:
    theward skrev:
    formsvackan skrev:
    GustavAnder skrev:Jag kan garantera dig att det finns ett antal byråkrater på Svenska Spel som i dagarna svettas rejält på grund av det inträffade och hoppas att ingen journalist rör i sörjan.
    Oj då, du tycks veta något som andra inte vet, eller åtminstone inte ska veta Very Happy

GA mening säger väl ganska klart att han menar att det på nåt sätt ät riggat.
    Är inte det konspirationteori alá idioti..
    Så vet inte jag tongue

Vad svammlar du om, jag har aldrig påstått eller antytt att nåt är " riggat"
    Din förståelse i allmänhet är lika dålig som din politiska förståelse ?

du vet tydligen inte vad du själv säger och vad andra säger har du ännu sämre koll på.....

Du liknar mest en förfinad mer sofistikerad Blåfront...
    Mer kunnig(kanske), men lika dum i övrigt

Men var det inte du som påstod dig vara mera sofistikerad i debatterandet, kanske dags att börja visa det i handling också? clown

Ja det gör jag också. Där motdebattörerna klarar av samma. Där de istället beter som totalblåsta och dryga, måste man tyvärr sänka sig några nivåer. Så de förstår vad man säger tongue
    formsvackan
    formsvackan

Antal inlägg : 14778

Inlägg  formsvackan 2009-08-06, 09:54

GustavAnder skrev:Vad svammlar du om, jag har aldrig påstått eller antytt att nåt är " riggat"
    Vad menade du då med detta ?
    Inte blir det mindre roligt när din skugga hoppar in och försöker skydda din röv Very Happy
    blueheaven skrev:Förövrigt så utgick den så kallade lottopotten på 125 miljoner till någon släkting till tipstjänst direktionen och som hade en spelbutik på Gotland för några år sedan hur sannolikt är det?
    theward skrev:Är inte det konspirationteori alá idioti.. Så vet inte jag tongue
    Inte jag heller Very Happy

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-22, 20:13