för att han är den bidragsparasit han är och inte har lyckats med något i livet.
+8
berralarzon
lazy
Vercingetorix
R.O.F.L
Sossar-e-lata
råttan.
MartinLindgren
Redvictory
12 posters
De bortskämda överklassbarnen har fest!
Sossar-e-lata- Antal inlägg : 1357
- Inlägg 26
Red V är bara avundsjuk!!
Redvictory- Antal inlägg : 12028
Sossar-e-lata skrev:för att han är den bidragsparasit han är och inte har lyckats med något i livet.
Tyvärr S-E-L! nu gick du på fel person! om det varit din Högernazzevän Brunfront hade du däremot träffat rätt! jag är höginkomsttagare själv så någon avundsjuka är det inte tal om! däremot får mina barn arbeta och blir inte bortskämda som överklassbarnen som snortar och latar sig hela dagarna! sen lär jag mina barn att de skall betala skatt och göra rätt för sig! dvs tvärt emot vad du fått lära dig
din skattesmitande parasit!
- Inlägg 28
Red V
inte va arg, det mest patetiska med dig är att du anser allt du gör är bra och alla andra är parasiter, du förtjänar ingen sympati alls i något läge, du anser att alla andra än du själv är patrask, vad vet du om familjen i Djursholm som fick huset nerbränt? du kallar dem skattesmitare, snortarungar etc etc, vad jag förstår så har du vart sjuk, men som sagt med din personliga inställning mot andra så är du inte värd en sekund av sympati. vem har betalt din behandling? är det inte vi alla skattebetalare? anser du att cancervården är dålig i Sverige? eller varför är du så arg?
- Inlägg 29
oj glömde
att du är som du är är ju inte sjukdomen cancer´s fel, utan sjukdomen kommunismen, sorry
marxisten- Antal inlägg : 5060
- Inlägg 31
marxisten
vad jag förstår så är du ca 18 år, hur kan du förstöra ditt liv genom att ha kommunistiska sympatier, en sann våldsidiologi! utbilda dig och få ett bra jobb och tjäna massa pengar! det är bättre.....
Sossar-e-lata skrev:vad jag förstår så är du ca 18 år, hur kan du förstöra ditt liv genom att ha kommunistiska sympatier, en sann våldsidiologi! utbilda dig och få ett bra jobb och tjäna massa pengar! det är bättre.....
Snarare 19 men jag måste fråga.
Förstöra mitt liv genom att tro på en rättvis värld? Hur förstör det mitt liv? Snarare så är det bra för samhället med engagerade ungar, som inte bränner upp husen på fyllan!
Men du dessa högerungar är bättre för samhället än en vänster politiskt intresserad 19 åring som aldrig ens varit i kontakt med polisen?
Vem eller vad förstör livet mest, spriten eller politiken? Tänk innan du svarar. Högersnorungarna kan du väl knappast säga vårdar sitt liv!
ANNA2LINK- Antal inlägg : 10893
- Inlägg 33
Rättvis värld
[color=white]Ja du Marxisten skulle vi ha en rättvis värld så skulle många få det bättre på många sätt i världen. Fördelning av pengar i världen som motverkar krig, svält och elände. Jag vet inte hur vi ska få världen mer rättvis än att alla som vill ha det kämpar med näbbar och klor för det...
En ren kapitalistisk värld hur många av oss vill ha en sådan där fattiga får vara fattiga och rika rika? Ja vi har år 2009 nu och världen är inte på något sätt rättvis. Men Marxisten vi får försöka att kämpa med detta så gott som vi kan!!!
Det lilla man kan göra emellanåt är att handla rättvisemärkt.Då Bidrar man med något i alla fall, sen kan man ju förstås engagera sig på olika sätt som ex politik.[/color]
En ren kapitalistisk värld hur många av oss vill ha en sådan där fattiga får vara fattiga och rika rika? Ja vi har år 2009 nu och världen är inte på något sätt rättvis. Men Marxisten vi får försöka att kämpa med detta så gott som vi kan!!!
Det lilla man kan göra emellanåt är att handla rättvisemärkt.Då Bidrar man med något i alla fall, sen kan man ju förstås engagera sig på olika sätt som ex politik.[/color]
blueheaven- Antal inlägg : 5228
Anna är tillbaks!
Samma härliga och naiva Anna precis så som förut!
Redvictory- Antal inlägg : 12028
blueheaven skrev:Anna är tillbaks!
Jag tycker inte Anna är ett dugg naiv men det är du B-H! välkommen hit Anna!
blueheaven skrev:Anna är tillbaks!
Naiv, den som tror på förtrycket är väl den som är naiv B-H, dvs. kapitalister och nyliberalister!
- Inlägg 37
Marxisten lilla vilsna pojke
är kommunismen rättvis!! 99%har ingenting och ledarna har palats med guldkranar, är Nord Korea rättvist tycker du?