Buddy Israel skrev:KickTheRasist skrev:Buddy Israel skrev:KickTheRasist skrev:Buddy Israel skrev:KickTheRasist skrev:Buddy Israel skrev:KickTheRasist skrev:IRA.....
Läste lite idag på AF (Aftonbladet) i Nord Irland "THE REAl IRA "tog på sig döden av 4 soldater och en annan del döden på en engelsk polismen.
Jag visste inte faktisk att hela Iralnd "ICKE" var "free". Det verkar ju att där finns förtfarande kvar delarna av den gammla Engelska kolonialismen som försöker förtrycka Irlendarna ännu mer.
Därför resultatet i detta döden .
Skall vi ge support till irländarna i deras frihets kämpande eller skall vi kalla de som vanligt för terrorister ??
Lyssna och njut!!!
https://www.youtube.com/watch?v=_KA9QKgcNRM
MVH
//KTR
Enligt dig tämligen ett justified murder med andra ord?
rättfärdigat mord på svenska, känner att jag måste leda dig lite på vägen iaf.
Sorry !!
Men jag förstår inte vad du skriver .. kan du skriva på så sätt att alla förstår vad du menar tack!!
I rest my case.
So Go on home British
soldier, go on home
Have you got no fuckin
homes of your own??
So Go on home British
soldier, go on home
Have you got no fuckin
homes of your own??
So Go on home British
soldier, go on home
Have you got no fuckin
homes of your own??
So Go on home British
soldier, go on home
Have you got no fuckin
homes of your own??
Och än en gång bidrar KTR en otroligt reell och förankrad verbal diskussion till ämnet! Bravo!
Så länge du har den kåta IDF-barn mördare som din avatar kan du väll inte förvänta dig något bättre eller??
Så länge du har den kåta judehatande skådespelaren Mel Gibson kan du inte förävnta dig något bättre du heller. Att tillägga är väl att min avatar för nuvarande snarare är en amerikansk soldat.
HAHAHAH !
Ja i den tiden USA -forces var ju duktiga att slakta massa med Vietnames barn med eller ??