Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


4 posters

    Bosnian Fighters is here !!

    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    Bosnian Fighters is  here   !! Empty Bosnian Fighters is here !!

    Inlägg  KickTheRasist 2009-03-11, 02:55

    Video visar den bosniska motståndet mot den Serbiska ockupationen ....



    https://www.youtube.com/watch?v=4g0MO4-npT8&NR=1




    Och här ser vi resultatet av bekämpningen av serbiska rasist svin ...

    OBS!!
    Detta film sekvens innehåller känsliga moment ... !!



    https://www.youtube.com/watch?v=cWwrRH-6buU&NR=1




    Ni för skriva gärna era åsikter....



    Enjoy!!
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    Bosnian Fighters is  here   !! Empty och vet du?

    Inlägg  Sniperace 2009-03-11, 09:28

    Bosnierna agerade på samma sätt med dödsskadroner och vettlöst mördande, de var allihopa i dessa stridigheter helt utan mänskliga känslor uppfyllda av hat och önskan att MÖRDA och slakta, oavsett om de var Bosnier, Serber, kroater eller vad du vill, de gjorde vad de tyckte var rätt i krigets förbannelse, INGEN var bättre än den andre.
    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    Bosnian Fighters is  here   !! Empty Sv: Bosnian Fighters is here !!

    Inlägg  KickTheRasist 2009-03-11, 14:53

    Sniperace skrev:Bosnierna agerade på samma sätt med dödsskadroner och vettlöst mördande, de var allihopa i dessa stridigheter helt utan mänskliga känslor uppfyllda av hat och önskan att MÖRDA och slakta, oavsett om de var Bosnier, Serber, kroater eller vad du vill, de gjorde vad de tyckte var rätt i krigets förbannelse, INGEN var bättre än den andre.


    Hej Sniperace!!


    Ledsen men detta är inte sanningen , hela världen vet vad hände i Bosnien där utfördes folkmord(Kommer du ihåg Srebrenica?) och skapades faktisk koncentrations läger där Serberna torterade Bosnier och även Kroater kommer du ihåg Vukovar??


    Detta film sekvenser är svar på Serbisk Rasism och försök att utplåna vartenda en Bosnier från världens karta enbart för att denna var Muslim eller Katolik.

    OBS

    Bosnier var inte i alla fall barn mördare en tappra soldater Very Happy



    MVH

    //KTR
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    Bosnian Fighters is  here   !! Empty det

    Inlägg  Sniperace 2009-03-11, 17:01

    är en FÖRVRÄNGD sanning, sanningen är att i ALLA krig så finns det de som begår fruktansvärda saker, och det gjorde ALLA även i detta krig, att du förnekar detta gör det inte på något sätt ogjort!!
    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    Bosnian Fighters is  here   !! Empty Sv: Bosnian Fighters is here !!

    Inlägg  KickTheRasist 2009-03-25, 00:37

    Sniperace skrev:är en FÖRVRÄNGD sanning, sanningen är att i ALLA krig så finns det de som begår fruktansvärda saker, och det gjorde ALLA även i detta krig, att du förnekar detta gör det inte på något sätt ogjort!!


    Som först... du vet inte vad "SANNING" är för något!!.
    Som andra är detta du som försöker förvrängda sanningen , du för ju helt enkelt kolla vem är det som sitter i Hag idag "(ICTY)"... om du kollar den då kommer du troligtsvis vakna ur din dvala Very Happy
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70


    Antal inlägg : 3811
    Join date : 09-02-16
    Age : 53
    Ort : Stockholm

    Bosnian Fighters is  here   !! Empty Sv: Bosnian Fighters is here !!

    Inlägg  fredrik rahm70 2009-03-25, 00:49

    sanningen är vad rasisten (som kallar sig Icke rasist) och Suszx som inte är vänster men är det ändå SÄGER till dig är sanning..vet du inte det?

    drunken bom elephant[b]
    Susz X
    Susz X


    Antal inlägg : 6327
    Join date : 09-02-21
    Ort : Borås Stad

    Bosnian Fighters is  here   !! Empty Sv: Bosnian Fighters is here !!

    Inlägg  Susz X 2009-03-25, 01:13

    fredrik rahm skrev:sanningen är vad rasisten (som kallar sig Icke rasist) och Suszx som inte är vänster men är det ändå SÄGER till dig är sanning..vet du inte det?

    drunken bom elephant[b]

    Stackars dig- hur ofta har du dessa perioder av total urflippning?
    Varför är det så?
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70


    Antal inlägg : 3811
    Join date : 09-02-16
    Age : 53
    Ort : Stockholm

    Bosnian Fighters is  here   !! Empty Sv: Bosnian Fighters is here !!

    Inlägg  fredrik rahm70 2009-03-25, 01:15

    Inte fan sitter jag och hotar att trampa ihjäl och gasa ihjäl folk på ett forum som DU suszx.

    Inte heller kallar jag människor för insekter råttor och andra djur Namn

    Jag liknar dem vid vägglöss- de kryper fram på natten och suuuger blod..trampa bara på dem- eller bespruta med insektsgift...bry dig inte om de djävulska i att försöka trycka ned en människa som är bra! av suszx


    Varför sitter du på forum och DÖDShotar dina medmänniskor och ger dom öknamn??(antar att du vet att zyklonB var ett rått/insektsgift och du uppvisar samma retorik som dom som använde det i duschar på Judar och andra oskyldiga på 40 talet!!!)


    Senast ändrad av fredrik rahm den 2009-03-25, 01:17, ändrad totalt 1 gång
    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    Bosnian Fighters is  here   !! Empty Sv: Bosnian Fighters is here !!

    Inlägg  KickTheRasist 2009-03-25, 01:17

    Susz X skrev:
    fredrik rahm skrev:sanningen är vad rasisten (som kallar sig Icke rasist) och Suszx som inte är vänster men är det ändå SÄGER till dig är sanning..vet du inte det?

    drunken bom elephant[b]

    Stackars dig- hur ofta har du dessa perioder av total urflippning?
    Varför är det så?


    Tja han är "ignored" från mig.. för att jag får inget väsentligt och genomtänkt från honom... det enda som jag får från han "ÄR DRAVEL" ....



    MVH

    //KTR


    Senast ändrad av KickTheRasist den 2009-03-26, 04:15, ändrad totalt 1 gång
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70


    Antal inlägg : 3811
    Join date : 09-02-16
    Age : 53
    Ort : Stockholm

    Bosnian Fighters is  here   !! Empty Sv: Bosnian Fighters is here !!

    Inlägg  fredrik rahm70 2009-03-25, 01:18

    Inte fan sitter jag och hotar att trampa ihjäl och gasa ihjäl folk på ett forum som DU suszx.

    Inte heller kallar jag människor för insekter råttor och andra djur Namn

    Jag liknar dem vid vägglöss- de kryper fram på natten och suuuger blod..trampa bara på dem- eller bespruta med insektsgift...bry dig inte om de djävulska i att försöka trycka ned en människa som är bra! av suszx


    Varför sitter du på forum och DÖDShotar dina medmänniskor och ger dom öknamn??(antar att du vet att zyklonB var ett rått/insektsgift och du uppvisar samma retorik som dom som använde det i duschar på Judar och andra oskyldiga på 40 talet!!!)
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    Bosnian Fighters is  here   !! Empty ahaaa

    Inlägg  Sniperace 2009-03-25, 09:34

    KickTheRasist skrev:
    Sniperace skrev:är en FÖRVRÄNGD sanning, sanningen är att i ALLA krig så finns det de som begår fruktansvärda saker, och det gjorde ALLA även i detta krig, att du förnekar detta gör det inte på något sätt ogjort!!


    Som först... du vet inte vad "SANNING" är för något!!.
    Som andra är detta du som försöker förvrängda sanningen , du för ju helt enkelt kolla vem är det som sitter i Hag idag "(ICTY)"... om du kollar den då kommer du troligtsvis vakna ur din dvala Very Happy

    så du påstår alltså att det var enbart serber som begick skändligheter, och att det inte fanns någon eller några som gjorde något bestialiskt på den sida DU stred för? BÅDA sidor sysslade med både mord och våldtäkter i större eller mindre omfattning....

    Snälla du, sådant förekommer i ALLA krig, från BÅDA sidor begås övergrepp och SLAKT, något annat har ALDRIG förekommit i våra "moderna" krig, och inte heller i de gamla där arméerna möttes på led i slagfält.

    Försök förstå att det INTE är som jag utpekar din sida för att vara värre än den andra, men att sådant är vad som sker i KRIG, och att INGEN sida är vit som snö....
    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    Bosnian Fighters is  here   !! Empty Sv: Bosnian Fighters is here !!

    Inlägg  KickTheRasist 2009-03-25, 16:26

    citat:
    "Försök förstå att det INTE är som jag utpekar din sida för att vara värre än den andra, men att sådant är vad som sker i KRIG, och att INGEN sida är vit som snö...."


    Ja här kan jag instämma ... men du för gärna fråga din serbiska vän vad är som egentligen har hänt där nere på Balkan , om han är ärligt då kommer han säkerligen berätta sanningen för dig.


    //KTR
    Susz X
    Susz X


    Antal inlägg : 6327
    Join date : 09-02-21
    Ort : Borås Stad

    Bosnian Fighters is  here   !! Empty Sv: Bosnian Fighters is here !!

    Inlägg  Susz X 2009-03-25, 16:48

    KickTheRasist skrev:
    Sniperace skrev:Bosnierna agerade på samma sätt med dödsskadroner och vettlöst mördande, de var allihopa i dessa stridigheter helt utan mänskliga känslor uppfyllda av hat och önskan att MÖRDA och slakta, oavsett om de var Bosnier, Serber, kroater eller vad du vill, de gjorde vad de tyckte var rätt i krigets förbannelse, INGEN var bättre än den andre.


    Hej Sniperace!!


    Ledsen men detta är inte sanningen , hela världen vet vad hände i Bosnien där utfördes folkmord(Kommer du ihåg Srebrenica?) och skapades faktisk koncentrations läger där Serberna torterade Bosnier och även Kroater kommer du ihåg Vukovar??


    Detta film sekvenser är svar på Serbisk Rasism och försök att utplåna vartenda en Bosnier från världens karta enbart för att denna var Muslim eller Katolik.

    OBS

    Bosnier var inte i alla fall barn mördare en tappra soldater Very Happy



    MVH

    //KTR

    Den rasism/ nazism du beskriver går igen i varenda land verkar det som...
    Fruktansvärt! Var du där?
    Sad
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    Bosnian Fighters is  here   !! Empty ja

    Inlägg  Sniperace 2009-03-25, 17:24

    KickTheRasist skrev:citat:
    "Försök förstå att det INTE är som jag utpekar din sida för att vara värre än den andra, men att sådant är vad som sker i KRIG, och att INGEN sida är vit som snö...."


    Ja här kan jag instämma ... men du för gärna fråga din serbiska vän vad är som egentligen har hänt där nere på Balkan , om han är ärligt då kommer han säkerligen berätta sanningen för dig.


    //KTR

    Min Sebiske vän AVSKYDDE vad som hände och fördömer vad hans landsmän gjorde, men han deltog INTE i kriget, han bodde redan då här sedan många år, men hans far och mor var där, men deltog inte som stridande... och faktum är att Predrag umgås dagligen med en Bosnier som även jag umgås med emellanåt, och BÅDA säger att INGEN var ren som snö i kriget, alla bar sig illa åt på något sätt, de behöver INTE vara ledningen utan kunde vara enskilda förband och enskilda soldater som gick över alla gränser.

    Så sanningen är som jag säger KRIG är helvete, och i krig finns det alltid på alla sidor de som begår skändligheter...
    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    Bosnian Fighters is  here   !! Empty Sv: Bosnian Fighters is here !!

    Inlägg  KickTheRasist 2009-03-26, 03:54

    Sniperace skrev:
    KickTheRasist skrev:citat:
    "Försök förstå att det INTE är som jag utpekar din sida för att vara värre än den andra, men att sådant är vad som sker i KRIG, och att INGEN sida är vit som snö...."


    Ja här kan jag instämma ... men du för gärna fråga din serbiska vän vad är som egentligen har hänt där nere på Balkan , om han är ärligt då kommer han säkerligen berätta sanningen för dig.


    //KTR

    Min Sebiske vän AVSKYDDE vad som hände och fördömer vad hans landsmän gjorde, men han deltog INTE i kriget, han bodde redan då här sedan många år, men hans far och mor var där, men deltog inte som stridande... och faktum är att Predrag umgås dagligen med en Bosnier som även jag umgås med emellanåt, och BÅDA säger att INGEN var ren som snö i kriget, alla bar sig illa åt på något sätt, de behöver INTE vara ledningen utan kunde vara enskilda förband och enskilda soldater som gick över alla gränser.

    Så sanningen är som jag säger KRIG är helvete, och i krig finns det alltid på alla sidor de som begår skändligheter...


    OK Din Serbiska vän Predrag avskyde detta som har hänt (bra) ... men vad har du för problem med sanningen ??


    Skall man vara tyst bara för att din Serb Vän Predrag tycker att det var förjävligt??


    Fråga din vän hur var det med Vukovar??
    Fråga din Vän hur är det med Srebrenica??

    Fråga din vän hur känner han för många Kroatiska och Bosniska barn utan sin förälder (som var slaktade med kniv under halsen) ??



    Du och din vän kan runka av varandra om ni vill men det hjälper inte!!




    Saningen skall fram!!
    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    Bosnian Fighters is  here   !! Empty Sv: Bosnian Fighters is here !!

    Inlägg  KickTheRasist 2009-03-26, 04:18

    Susz X skrev:
    KickTheRasist skrev:
    Sniperace skrev:Bosnierna agerade på samma sätt med dödsskadroner och vettlöst mördande, de var allihopa i dessa stridigheter helt utan mänskliga känslor uppfyllda av hat och önskan att MÖRDA och slakta, oavsett om de var Bosnier, Serber, kroater eller vad du vill, de gjorde vad de tyckte var rätt i krigets förbannelse, INGEN var bättre än den andre.


    Hej Sniperace!!


    Ledsen men detta är inte sanningen , hela världen vet vad hände i Bosnien där utfördes folkmord(Kommer du ihåg Srebrenica?) och skapades faktisk koncentrations läger där Serberna torterade Bosnier och även Kroater kommer du ihåg Vukovar??


    Detta film sekvenser är svar på Serbisk Rasism och försök att utplåna vartenda en Bosnier från världens karta enbart för att denna var Muslim eller Katolik.

    OBS

    Bosnier var inte i alla fall barn mördare en tappra soldater Very Happy



    MVH

    //KTR

    Den rasism/ nazism du beskriver går igen i varenda land verkar det som...
    Fruktansvärt! Var du där?
    Sad



    Ja Suzs jag är Kroat och jag har krigat ... och även dödat men det var enbart "Rasist svin" som dog från min vapen ...så jag kan inte tycka synd om dem... kan du??


    MVH
    //KTR

    Sponsored content


    Bosnian Fighters is  here   !! Empty Sv: Bosnian Fighters is here !!

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-12, 01:15