lazy skrev:KTR är inget att bry sej om, han vet inte själv vad han tycker.
Hur går det med Shalit lille Shalom lyckades han att döda några Palestinska barn ??
lazy skrev:KTR är inget att bry sej om, han vet inte själv vad han tycker.
KickTheRasist skrev:Thetaxpayer skrev:KickTheRasist skrev:Thetaxpayer skrev:KickTheRasist skrev:Thetaxpayer skrev:KickTheRasist skrev:Thetaxpayer skrev:lazy skrev:Det här var ju en riktigt intressant tråd, självklart ska man kunna visa
ansiktet på personen ifråga om det är en bild från en övervakningskamera,
i det här fallet blev det ju snarare löjligt att inte göra det. Kommer
ihåg ett annat fall som jag tror handlade om våldtäkt i tunnelbanan där
det också visades pixlade bilder till nytta för ingen men kan inte hitta
den artikeln. När det gäller kriminellt.com så förstår jag att det känns
störande att en erkänd "maffia" numera sköter den sidan, vad som borde
kännas störande är att det var enda sättet att ha sidan kvar p.g.a hot
mot de tidigare "ägarna" men det är kanske så det ska vara i Sverige idag,
kriminella tar över eftersom de uppenbarligen har mer pondus än rättssystemet
i sej.
Just min poäng. Helt klart skall man visa ansiktet på denna förbrytaren även om han inte är dömd. Det är så PK så man kan inte fatta att det är sant. Hur kan man efterlysa en tröja? Har man bilder på någon när han gör brottet. Vad är då problemet?
Problemet är din PK bajseri !!
Hej din gamla lollipop. Hade du något att komma med eller ville du bara visa kuken som vanligt? Varför inte lägga ut en bild på den lilla räkan?
Kram
Den stora balkan panzer visar jag enbart för tjejer som förtjänar och vill den men inte för en litet Tax som du är...
Diverse jag är heterosexuell ...
Diverse vad?
Mycket snack i liten verkstad tror jag.
Tja o du hade mamma Johan och pappa Anders är detta inte min fel sant??
Är du alltså både homofob och rasist. Snart måste även vänster packet vända dig ryggen ju. Skärp dig för fan
Nej fan jag har inget emot Homosexuella men jag tror att du är en sådant sant eller??
Jag tycker att det är helt härligt med homosexuella!!
Hur är det med mamma Johan ??
Susz X skrev:Oops- projicerar du Thetax?
Eller är det dina fördomar?
KickTheRasist skrev:citat:
"Tja med sådana uttalanden så känns det rätt svårt att tro att du inte är både homofob och rasist."
Det kallas för skrift är detta som jag håller på med här och uttalanden är "MUNTLIGT" men det är knappast sådant !!
Som jag sa många gånger om "jag hatar rasister " detta är värsta sorten som finns och detta spelar ingen roll om denna är min egen landsman detta är samma skit!!
Inte minst homofob heller , har inget emot dem men jag tror att du är en homo varför skriver du inte sanningen som denna är ??
Hälsa Farsan Johan !!
citat:
"Kanske du helt enkelt bara är en Idiot."
In your dreams Putta!!
citat:
"Har du rymt från något sjukhus där du hamnat för att du sprang runt och visade din lilla räka hela tiden?"
Är fortfarande frisk efter en del av skit som jag upplevde genom mitt liv ... denna tar jag som en läxa !!
"Ok, Lite grundläggande information till dig då."
Shoot baby !!
1.En person som kallar sig antirasist springer inte runt och kallar folk för olika uttryck med någons land/etnicitet i. Det är själva sinnebilden av en rasist.
En person som är antirasist har alltid en rättighet att påpeka varifrån en rasist svin kommer ifrån så det spelar ingen roll om denna är ifrån min land , en SVIN är alltid en SVIN!!
citat:
"2. En person som säger sig älska homosexuella springer inte runt och skriker homo åt folk som han inte gillar eller vill försöka påpeka att denna person här gay. Det gör ordet till ett skällsord och det är bara homofober som gör detta.
Capice?
Om inte så är du antingen både homofob och rasist eller en IDIOT av stora mått.
Ti si velki magare"
En Antirasist har alltid en rättighet att kalla en person med rätta namn så om jag tycker att du är homosexuell då betyder det inte att jag per automatik hatar den samma !!
Sen om du skall stava rätt då skriver man
Tax je jedan veliki magarac!!
*asgarv*
"He he, Nej kanske min Kroatiska behöver friskas upp. Men den är nog knappast mycket sämre än din Svenska."
Oj så du är proffs på Kroatiska men stavar ditt eget språk som en kratta??
citat:
"Men en intressant sak är att du tycker att jag är homosexuell (hur kan man tycka att någon är homosexuell? är det inte något man är eller inte?). Alltså, så säger man inte vare sig man "tycker" att någon är homosexuell eller inte.
Sluta skriva krumelurer , jag har aldrig påstått att du är bisexuell än jag tycker att du är homosexuell!
citat:
"Sen tillbaka till nr 1. Man skall aldrig som antirasist ens tänka tanken att någon från här eller där är sån eller sån. Då gör man nämligen exakt samma som den personen som man säger är en rasist/homofob etc, etc."
Varför inte om du är en Engelsman och visar din Nazi sympati då kommer jag att peka på dig och säga "denna " Engelska Nazi svin som ni ser framför mig är egentligen en NAZI Svin !!
Thetaxpayer skrev:KickTheRasist skrev:citat:
"He he, Nej kanske min Kroatiska behöver friskas upp. Men den är nog knappast mycket sämre än din Svenska."
Oj så du är proffs på Kroatiska men stavar ditt eget språk som en kratta??
citat:
"Men en intressant sak är att du tycker att jag är homosexuell (hur kan man tycka att någon är homosexuell? är det inte något man är eller inte?). Alltså, så säger man inte vare sig man "tycker" att någon är homosexuell eller inte.
Sluta skriva krumelurer , jag har aldrig påstått att du är bisexuell än jag tycker att du är homosexuell!
citat:
"Sen tillbaka till nr 1. Man skall aldrig som antirasist ens tänka tanken att någon från här eller där är sån eller sån. Då gör man nämligen exakt samma som den personen som man säger är en rasist/homofob etc, etc."
Varför inte om du är en Engelsman och visar din Nazi sympati då kommer jag att peka på dig och säga "denna " Engelska Nazi svin som ni ser framför mig är egentligen en NAZI Svin !!
Fan KTR. Det är fanimej helt jävla omöjligt att ha en diskussion med dig. Läser du inte ens vad du själv skriver?
Jag har ägt dig i denna diskussionen (precis som vanligt). Det tragiska är ju att du inte ens fattar hur bortgjord du är varje gång.
Gå och lägg dig ditt drägg och ta och plugga lite mera svenska innan du försöker lära mig att stava.
blueheaven skrev:Inte lätt att "diskutera" med två helblodsdårar eller hur taxpayer?
Thetaxpayer skrev:Susz X skrev:Oops- projicerar du Thetax?
Nej då. Jag bara sänker mig ner till KTRs standard nivå. Om KTR så har jag inga fördomar. Jag har vetat länge att hissen inte går ända upp på där.
Susz X skrev:Thetaxpayer skrev:Susz X skrev:Oops- projicerar du Thetax?
Nej då. Jag bara sänker mig ner till KTRs standard nivå. Om KTR så har jag inga fördomar. Jag har vetat länge att hissen inte går ända upp på där.
Tja- inget nytt under solen att det du skriver om andra säger mest om dig själv taxen....hur orkar du ? Allt för att få uppmärksamhet och förnedra? Får du mer näring då? Känner du di bättre som individ nu? Är du det?
lazy skrev:Undrar vad det är som driver individer som Susz X o KTR att alltid
spamma sönder seriöst menade trådar med sina totalt intetsägande
o meningslösa inlägg?
Regndrottning Today at 6:21 pm
Kanske samma orsak som driver blåfjant och BH....
Regndrottning skrev:lazy skrev:Undrar vad det är som driver individer som Susz X o KTR att alltid
o meningslösa inlägg?
blueheaven skrev:Regndrottning skrev:lazy skrev:Undrar vad det är som driver individer som Susz X o KTR att alltid
o meningslösa inlägg?
Blanda inte in mig här PAJAS!
Redvictory Today at 7:07 pm
Du är inblandad i Blåfronts sörja för länge sen B-H!
Vad är det som driver dig själv att sprida din dynga och bete dig som en hal oseriös ållazy skrev:Undrar vad det är som driver individer som Susz X o KTR att alltid
o meningslösa inlägg?
Susz X skrev:Vad är det som driver dig själv att sprida din dyna och bete di som en hal oseriös ållazy skrev:Undrar vad det är som driver individer som Susz X o KTR att alltid
o meningslösa inlägg?
och baktaleri? Feghet och ynklighet innerst inne?
...till att börja med?