R.O.F.L skrev:bor du i thn taxp.?
Nope, GBG Hur så?
R.O.F.L skrev:bor du i thn taxp.?
Thetaxpayer skrev:R.O.F.L skrev:bor du i thn taxp.?
Nope, GBG Hur så?
Susz X skrev:Min åsikt är och förblir att nazisekters ledare skall åtalas och straffas för den terrorism, mördarsekter, skapande av negativ stress/ utanförskap/ missbruk bland ungdomar de bedriver och är upphovsmaän/kvinnor till.
Är det så svårt att beripa?
R.O.F.L skrev:Thetaxpayer skrev:R.O.F.L skrev:bor du i thn taxp.?
Nope, GBG Hur så?
Utgick från länken
Susz X skrev:R.O.F.L skrev:Thetaxpayer skrev:R.O.F.L skrev:bor du i thn taxp.?
Nope, GBG Hur så?
Utgick från länken
Me too..hur ser dina tänder ut taxen?
Corven skrev:Varför publicera en pixlad bild???? Om man vet att personen på bilden är inblandad i brottet, så är det bara att publicera bilden. Det blir bara fånigt att publicera pixlade bilder, då kunde dom lika gärna lägga in en bild på Kalle Anka. Punkt slut....
Självklart ska det användas med förnuft, men dom tvekade ju inte att publicera bilderna på Michail Michailovic, från övervakningskamerorna..... Fast det är klart, han ser inte speciellt utländsk ut, och det gällde mordet på Sveriges utrikesminister...
Skit samma, är det klargjort att personen är misstänkt för ett grovt brott, så är det bara att publicera bilden, utan pardon, oavsett personens utseende....
KickTheRasist skrev:citat:
"Skit samma, är det klargjort att personen är misstänkt för ett grovt brott, så är det bara att publicera bilden, utan pardon, oavsett personens utseende...."
Helt Rätt !!
För den stavelse "rätt" Skriver man Mihajlo Mihajlovic och är av Serbisk ursprung .
MVH
//KTR
Corven skrev:Varför publicera en pixlad bild???? Om man vet att personen på bilden är inblandad i brottet, så är det bara att publicera bilden. Det blir bara fånigt att publicera pixlade bilder, då kunde dom lika gärna lägga in en bild på Kalle Anka. Punkt slut....
Självklart ska det användas med förnuft, men dom tvekade ju inte att publicera bilderna på Michail Michailovic, från övervakningskamerorna..... Fast det är klart, han ser inte speciellt utländsk ut, och det gällde mordet på Sveriges utrikesminister...
Skit samma, är det klargjort att personen är misstänkt för ett grovt brott, så är det bara att publicera bilden, utan pardon, oavsett personens utseende....
KickTheRasist skrev:citat:
"Skit samma, är det klargjort att personen är misstänkt för ett grovt brott, så är det bara att publicera bilden, utan pardon, oavsett personens utseende...."
Helt Rätt !!
För den stavelse "rätt" Skriver man Mihajlo Mihajlovic och är av Serbisk ursprung .
MVH
//KTR
Sniperace skrev:KickTheRasist skrev:citat:
Helt Rätt !!
MVH
//KTR
citat:
"Har det någon som helst betydelse att han är Serb?"
Ja det har ju , jag vill inte stämplas med en Serb mördare som har dödat Svensk Utrikesminister!!
Jag skulle känna skam i kroppen!!
citat:
"Jag trodde i min enfald att härkomst ska sakna betydelse?"
Nej men det är ju viktigt att påpeka den för säkerhetskull!!
mimra skrev:Om alla hängs ut opixlade när de finns anledning till det så blir de inget vi och dom...då hängs alla ut på samma villkor
mimra skrev:Om alla hängs ut opixlade när de finns anledning till det så blir de inget vi och dom...då hängs alla ut på samma villkor
mimra skrev:Är de bättre när signaler ges att de kanske var invandrare och allmänheten tillåts spekulera...sånt som SD med flera vinner röster på..inte mig emot men de vore kanske bra om de fanns en öppen debatt om detta..då skulle kanske inte dom som engagerar sig i SD behöva frukta för sina egna och anhörigas liv och egendom?
Dig går det inte att föra en normal disskusion med..är du AFAit?jovisst de är du ju enligt ett tidigare inlägg.KickTheRasist skrev:mimra skrev:Är de bättre när signaler ges att de kanske var invandrare och allmänheten tillåts spekulera...sånt som SD med flera vinner röster på..inte mig emot men de vore kanske bra om de fanns en öppen debatt om detta..då skulle kanske inte dom som engagerar sig i SD behöva frukta för sina egna och anhörigas liv och egendom?
Så du menar att SD rasister är rädda eller ??
mimra skrev:Dig går det inte att föra en normal disskusion med..är du AFAit?jovisst de är du ju enligt ett tidigare inlägg.KickTheRasist skrev:mimra skrev:Är de bättre när signaler ges att de kanske var invandrare och allmänheten tillåts spekulera...sånt som SD med flera vinner röster på..inte mig emot men de vore kanske bra om de fanns en öppen debatt om detta..då skulle kanske inte dom som engagerar sig i SD behöva frukta för sina egna och anhörigas liv och egendom?
vad ska du göra åt mina tankar?Slå ihjäl dom?KickTheRasist skrev:mimra skrev:Dig går det inte att föra en normal disskusion med..är du AFAit?jovisst de är du ju enligt ett tidigare inlägg.KickTheRasist skrev:mimra skrev:Är de bättre när signaler ges att de kanske var invandrare och allmänheten tillåts spekulera...sånt som SD med flera vinner röster på..inte mig emot men de vore kanske bra om de fanns en öppen debatt om detta..då skulle kanske inte dom som engagerar sig i SD behöva frukta för sina egna och anhörigas liv och egendom?
Och tänk på om jag är en sådant VAD SKALL DU GÖRA??
mimra skrev:vad ska du göra åt mina tankar?Slå ihjäl dom?KickTheRasist skrev:mimra skrev:Dig går det inte att föra en normal disskusion med..är du AFAit?jovisst de är du ju enligt ett tidigare inlägg.KickTheRasist skrev:mimra skrev:Är de bättre när signaler ges att de kanske var invandrare och allmänheten tillåts spekulera...sånt som SD med flera vinner röster på..inte mig emot men de vore kanske bra om de fanns en öppen debatt om detta..då skulle kanske inte dom som engagerar sig i SD behöva frukta för sina egna och anhörigas liv och egendom?
Och tänk på om jag är en sådant VAD SKALL DU GÖRA??