Jag är lika trött på susz ständiga nazzeinlägg som jag är på Blåfronts tragglande. Finns det verkligen ingen som kan stänga av dem?
+2
KickTheRasist
Thetaxpayer
6 posters
Heter Susz SPAM i efternamn???
KickTheRasist- Antal inlägg : 3622
- Inlägg 2
Sv: Heter Susz SPAM i efternamn???
enThetaxpayer skrev:Jag är lika trött på susz ständiga nazzeinlägg som jag är på Blåfronts tragglande. Finns det verkligen ingen som kan stänga av dem?
Sanningen svider ju!!
Skall vi inte ha sanningen mannen ???
Men om jag skall vara ärligt Blånazzens inlägg är som hemorrojder , susz inlägg är en av dem mjuka varians men tjejen har ju källan på allt sant eller??
Susz X- Antal inlägg : 6327
- Inlägg 3
KickTheRasist skrev:enThetaxpayer skrev:Jag är lika trött på susz ständiga nazzeinlägg som jag är på Blåfronts tragglande. Finns det verkligen ingen som kan stänga av dem?
Sanningen svider ju!!
Knepi faan den där thetax..detta är vad som skrivits i da, verkar som han har ont av nåt i dessa
Läs och döm själv;
:
https://acbladet.swedishforum.se/-f2/hur-vill-du-att-en-politiker-ska-vara-tyst-kappvyndare-med-dubbelmoral-t2039.htm
https://acbladet.swedishforum.se/-f1/yor-detta-ok-t2042.htm
Thetaxpayer- Antal inlägg : 7997
- Inlägg 4
KickTheRasist skrev:enThetaxpayer skrev:Jag är lika trött på susz ständiga nazzeinlägg som jag är på Blåfronts tragglande. Finns det verkligen ingen som kan stänga av dem?
Sanningen svider ju!!
Men om jag skall vara ärligt Blånazzens inlägg är som hemorrojder , susz inlägg är en av dem mjuka varians men tjejen har ju källan på allt sant eller??
Du menar Copy paste från Aftonbladet eller dylikt?
- Inlägg 5
Susz X skrev:KickTheRasist skrev:enThetaxpayer skrev:Jag är lika trött på susz ständiga nazzeinlägg som jag är på Blåfronts tragglande. Finns det verkligen ingen som kan stänga av dem?
Sanningen svider ju!!
Knepi faan den där thetax..detta är vad som skrivits i da, verkar som han har ont av nåt i dessa
Läs och döm själv;
:
https://acbladet.swedishforum.se/-f2/hur-vill-du-att-en-politiker-ska-vara-tyst-kappvyndare-med-dubbelmoral-t2039.htm
https://acbladet.swedishforum.se/-f1/yor-detta-ok-t2042.htm
Nej jag är inte knepig.
Jag har bara andra åsikter än du. Men det har du tydligen svårt att acceptera.
Susz X- Antal inlägg : 6327
- Inlägg 6
Inte alls! Men i mina ögon är du ett lögnaktigt kräk. Men som sagt- den som så önskar kan läsa länkarna och döma själv!
- Inlägg 7
Susz X skrev:Inte alls! Men i mina ögon är du ett lögnaktigt kräk. Men som sagt- den som så önskar kan läsa länkarna och döma själv!
Ok. Nu blev jag ett lögnaktigt kräk också. Kan du visa närmare på när jag ljög? Psyko?
- Inlägg 8
Susz X skrev:Inte alls! Men i mina ögon är du ett lögnaktigt kräk. Men som sagt- den som så önskar kan läsa länkarna och döma själv!
Så du kan alltså inte tala om när jag ljög?
Då blir ju det naturliga påståendet att det är du som är den lögnaktiga. Kan det vara så att du ljuger i alla dina trådar/inlägg? Inte bara detta enda tillfälle. Det verkar som om psyko anklagelsen är helt befogad.
Infra- Antal inlägg : 29644
- Inlägg 9
Thetaxpayer skrev:Jag är lika trött på susz ständiga nazzeinlägg som jag är på Blåfronts tragglande. Finns det verkligen ingen som kan stänga av dem?
Nää. Detta förefaller vara ett moderatfritt forum. Det innebär att vi är utelämnade till varandra på ont och gott. Kan du inte outa?
Regndrottning- Antal inlägg : 6691
- Inlägg 10
Thetaxpayer skrev:Jag är lika trött på susz ständiga nazzeinlägg som jag är på Blåfronts tragglande. Finns det verkligen ingen som kan stänga av dem?
Du kan blockera dem på ett enkelt sätt. Då slipper du läsa deras alster. Det är något jag har gjort med de som jag anser vara tjatig, tråkig, otrevlig eller bara dumma.
Så, man kan stänga av valfria nick, om man vill, utan att tvinga på andra en banning av ett nick DU ogillar.
MartinLindgren- Antal inlägg : 15685
- Inlägg 11
Varför överhuvudtaget finnas med på ett ocensurerat forum när man blockerar andras inlägg helt vilt?
Säkert många gånger för man väljer att bara se sig själva!
Acbladet är ju helt ocensurerat och tål man inte leken bör man hålla sig borta!
Här får corven och hennes testaren credit av mig som har tagit bort blockerings funktionen,
För om kanske 50% av debattörerna följa Regndrottnings rekomendationer att börja spärra varandra tror jag att vilket forum som helst skulle självdö i slutändan,
Så mina rekomendationer är att sluta blockera, välj istället att gå över till andra forum som passar bättre,
HAR JAG RÄTTEN ATT SÄGA VAD JAG TYCKER TILL ANDRA, SÅ HAR ANDRA RÄTTEN ATT SÄGA
VAD DOM TYCKER OM MIG!
Säkert många gånger för man väljer att bara se sig själva!
Acbladet är ju helt ocensurerat och tål man inte leken bör man hålla sig borta!
Här får corven och hennes testaren credit av mig som har tagit bort blockerings funktionen,
För om kanske 50% av debattörerna följa Regndrottnings rekomendationer att börja spärra varandra tror jag att vilket forum som helst skulle självdö i slutändan,
Så mina rekomendationer är att sluta blockera, välj istället att gå över till andra forum som passar bättre,
HAR JAG RÄTTEN ATT SÄGA VAD JAG TYCKER TILL ANDRA, SÅ HAR ANDRA RÄTTEN ATT SÄGA
VAD DOM TYCKER OM MIG!