Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

2 posters

Omvärlden vaknar ur sin dvala och ynkliga feghet!

Susz X
    Susz X

Antal inlägg : 6327

Omvärlden vaknar ur sin dvala och ynkliga feghet! Empty Omvärlden vaknar ur sin dvala och ynkliga feghet!

Inlägg  Susz X 2009-07-22, 12:34

Saxat:
    "– Israel förbiser det faktum att varken palestinierna eller arabländerna går med på en lösning utan östra Jerusalem, säger Polenz till Rheinische Post, och tillägger att bosättarpolitiken kan resultera i att Israel "gradvis begår självmord som demokratisk stat".

USA:s regering har fördömt att Israel låter extremister bilda enklaver i östra Jerusalem som är på väg att skära av staden från den palestinska Västbanken."

http://www.aftonbladet.se/senastenytt/ttnyheter/utrikes/article5543530.ab

Varför först nu? Efter det att israeliska soldater vittnat om sionistnazism?
    Ett spel för gallerierna som uppkommit pga riktiga, äkta medmänniskors krav eller ärligt menat?
    Hur som helst: Äntligen!
    Infra
    Infra

Antal inlägg : 29644

Omvärlden vaknar ur sin dvala och ynkliga feghet! Empty Sv: Omvärlden vaknar ur sin dvala och ynkliga feghet!

Inlägg  Infra 2009-07-23, 01:15

jag tänkte också omedelbart på ett spel för galleriet. Seda tänkte jag på läpparnas bekännelse, men frågade mig varför då? Jo Eu och USA är litet som Gösta Knutssons Bill och Bull i Pelle svanslös. Allting som USA säger eller gör, det nickar EU bifall till. Fegt och politiskt korrekt.

Det fanns en tid då jag såg EU:s enda fördel att det skulle bli en motvikt mot USA. Jag hade fel. Det har blivit ännu större slagsida i världspolitiken.

Sedan är det bra att Obama fördömmer israels etniska rensning av palestinier i Jerusalem. men som sagt, i EU:s fall är det bara läpparnas bekännelse. Under tiden spelar de under täcket med israel bakom ryggen på sina egna EU-medborgare.

http://www.aftonbladet.se/debatt/article4036210.ab
    Susz X
    Susz X

Omvärlden vaknar ur sin dvala och ynkliga feghet! Empty Sv: Omvärlden vaknar ur sin dvala och ynkliga feghet!

Inlägg  Susz X 2009-07-23, 01:29

Infra skrev:jag tänkte också omedelbart på ett spel för galleriet. Seda tänkte jag på läpparnas bekännelse, men frågade mig varför då? Jo Eu och USA är litet som Gösta Knutssons Bill och Bull i Pelle svanslös. Allting som USA säger eller gör, det nickar EU bifall till. Fegt och politiskt korrekt.

Det fanns en tid då jag såg EU:s enda fördel att det skulle bli en motvikt mot USA. Jag hade fel. Det har blivit ännu större slagsida i världspolitiken.

Sedan är det bra att Obama fördömmer israels etniska rensning av palestinier i Jerusalem. men som sagt, i EU:s fall är det bara läpparnas bekännelse. Under tiden spelar de under täcket med israel bakom ryggen på sina egna EU-medborgare.

http://www.aftonbladet.se/debatt/article4036210.ab

Är den där dåren Bildt från vettet?!
    Israel har just försatt sin rätt att kallla sig demokrati
    - även i Tysklands ögon. Vad håller de på med?
    Vilka vet inte om detta?
    Känner jag den unkna doften av krigsvapenmaktskorruption?
    Är det rimligt att politiker har aktier i dito?
    Susz X
    Susz X

Inlägg  Susz X 2009-07-23, 03:12

Infra
    Infra

Antal inlägg : 29644

Inlägg  Infra 2009-07-23, 13:57

Susz X skrev:

Filmerna svallrar om ett Skrämmande hat, SuszX. Stackars ungar som skall pressas in i bödelsformen.
    Susz X
    Susz X

Inlägg  Susz X 2009-07-23, 14:05

Du har rätt- barnen har just inget val alls.
    Står inte detta i strid med barnkonventionen ?
    Har jag fel i att Israel förbundit sig med FN
    - och rent struntade i att dessa sade till på skarpen?
    Är det rimligt att inga straffsanktioner då finns- när
    man bryter mot en internationell överrenskommelse?
    I detta fallet på alla plan.Även hemmaplan.

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-22, 15:43