Tja- vad ska man säga annat än att det finns nåra kvar här...
+10
råttan.
Thetaxpayer
blueheaven
Redvictory
Vercingetorix
SiP
Sniperace
MartinLindgren
mimra
Susz X
14 posters
Skakar duffman galler?
Susz X- Antal inlägg : 6327
- Inlägg 1
Skakar duffman galler?
http://sydsvenskan.se/malmo/article418791/62-yrkeskriminella-bakom-galler.html
mimra- Antal inlägg : 495
- Inlägg 2
Sv: Skakar duffman galler?
Nu får du väl för faan ta och skärpa dig i alla fall...
- Inlägg 3
Var du inte lite vääl snabb med en sån kommentar... Är det inte bra att de syr in dem? Fast- det är klart- det kostar ju..och visst är det alldeles för fin mat i våra fängelser.Tycker fortfarande att dessa borde öra lite nytta- exempelvis röjja minor...
Vor kanske ide att lägga ett förslag..
MartinLindgren- Antal inlägg : 15685
- Inlägg 4
Nej jag tror inte Duffman skakar galler, han har nog antagligen hittat andra forum där han är verksam?
För sista gångerna jag snackade med Duffman, så frågade jag honom vad som hänt, då jag inte riktigt kännde igen honom?
Då fick jag ett PM från Duffen, där han berättade att min fråga var berättigad,
så vad jag tror handlar det bara om nya områden för Duffen!
Kanske är så enkelt att det numera är olika Danska forum som gäller?
För sista gångerna jag snackade med Duffman, så frågade jag honom vad som hänt, då jag inte riktigt kännde igen honom?
- Inlägg 5
martin7lindgren skrev:Nej jag tror inte Duffman skakar galler, han har nog antagligen hittat andra forum där han är verksam?
Så utifrån ett svar som detta du skriver drar du simpla gissninar om att personen i fråga enbart bytt forum? En person som hotade media bla..
Oki- det är lungt kompis! Önskar dig en vacker dag!
Sniperace- Antal inlägg : 32948
- Inlägg 6
Nej, Duffman sitter INTE inne..... sågg honom häromdagen
MartinLindgren- Antal inlägg : 15685
- Inlägg 7
Tjabba suszX, ha en bra dag du med, som jag sa, så tror jag inte Duffman sitter inne,
För jag fick ett PM, där Duffman berättade en del om sig själv, så jag är inte förvånad att han hittat nya forum, kanske?
Vet inte om fler än jag fick PM från honom, men eftersom vi hade snackat en hel del med varandra dom senaste åren ville han väl klargöra lite varför han utgått?
För jag fick ett PM, där Duffman berättade en del om sig själv, så jag är inte förvånad att han hittat nya forum, kanske?
Vet inte om fler än jag fick PM från honom, men eftersom vi hade snackat en hel del med varandra dom senaste åren ville han väl klargöra lite varför han utgått?
SiP- Antal inlägg : 4427
- Inlägg 8
Susz X skrev:http://sydsvenskan.se/malmo/article418791/62-yrkeskriminella-bakom-galler.html
Du kan ju ialla fall glädjas åt att du är för sjuk för att få fängelse...du får en ny jacka och ett eget mjukt rum...
Vercingetorix- Antal inlägg : 4633
- Inlägg 9
SiP skrev:Susz X skrev:http://sydsvenskan.se/malmo/article418791/62-yrkeskriminella-bakom-galler.html
Du kan ju ialla fall glädjas åt att du är för sjuk för att få fängelse...du får en ny jacka och ett eget mjukt rum...
Hmm... Cool klädsel till nästa kinkyfest.. :-)
- Inlägg 10
Mmmm..enar du festen då sip själv står i centrum ?
Redvictory- Antal inlägg : 12028
- Inlägg 11
Susz X skrev:Mmmm..enar du festen då sip själv står i centrum ?
Ja han får gärna spela en central roll i dessa kinkylekar för alliansfetichister!
- Inlägg 12
Redvictory skrev:Susz X skrev:Mmmm..enar du festen då sip själv står i centrum ?
Ja han får gärna spela en central roll i dessa kinkylekar för alliansfetichister!
Tyvärr finns det inga sådana tröjor att upbringa enl. fabrikanten, de går ut till rikspuckot och Redvictory per automatik från fabriken, tydligen två väldigt stora kunder..
- Inlägg 13
Njaa- nu ljuger du allt igen sippen..bee affraid- VERY affraiid..
koko
koko
- Inlägg 14
Susz X skrev:Njaa- nu ljuger du allt igen sippen..bee affraid- VERY affraiid..
koko
Ja djävlar, skall du visa upp ditt fula nylle på avataren igen....då är det dags att "puke in my bathroom"
Men det är alltid trevligt med hot från dig och RV, vad skall du göra?? gasa ihjäl mig som dina favoriter nassarna gjorde med sina oliktänkande???
Du är allt en djävla tomte....rikspucko...
blueheaven- Antal inlägg : 5228
- Inlägg 15
SiP skrev:Susz X skrev:Njaa- nu ljuger du allt igen sippen..bee affraid- VERY affraiid..
koko
Ja djävlar, skall du visa upp ditt fula nylle på avataren igen....då är det dags att "puke in my bathroom"
Men det är alltid trevligt med hot från dig och RV, vad skall du göra?? gasa ihjäl mig som dina favoriter nassarna gjorde med sina oliktänkande???
Vilken jävla tomte!
Thetaxpayer- Antal inlägg : 7997
- Inlägg 16
Sniperace skrev:Nej, Duffman sitter INTE inne..... sågg honom häromdagen
Såg du homom inloggad här? Han var en frisk fläkt vill jag minnas på Ab forumet
Sniperace- Antal inlägg : 32948
- Inlägg 17
Thetaxpayer skrev:Sniperace skrev:Nej, Duffman sitter INTE inne..... sågg honom häromdagen
Såg du homom inloggad här? Han var en frisk fläkt vill jag minnas på Ab forumet
nej, jag såg honom IRL....
råttan.- Antal inlägg : 4318
- Inlägg 18
blueheaven skrev:SiP skrev:Susz X skrev:Njaa- nu ljuger du allt igen sippen..bee affraid- VERY affraiid..
koko
Vilken jävla tomte!
Asgarv!!!
- Inlägg 19
råttan skrev:blueheaven skrev:SiP skrev:Susz X skrev:Njaa- nu ljuger du allt igen sippen..bee affraid- VERY affraiid..
koko
Vilken jävla tomte!
Asgarv!!!
Det är ju fortfarande ett tag till Jul men alla verkar inte fattat det.
- Inlägg 20
Jasså? Varför skulle nån tro på ditt snack? Eller håller ni till på samma rastgård?Sniperace skrev:Nej, Duffman sitter INTE inne..... sågg honom häromdagen
R.O.F.L- Antal inlägg : 8085
- Inlägg 21
hmm
Sniper kan du inte banna susx härifrån. Förtal och nazitomtar på loftet borde väl räcka för en permbann?
Infra- Antal inlägg : 29644
- Inlägg 22
R.O.F.L skrev:Sniper kan du inte banna susx härifrån. Förtal och nazitomtar på loftet borde väl räcka för en permbann?
- Inlägg 23
Susz X skrev:Var du inte lite vääl snabb med en sån kommentar... Är det inte bra att de syr in dem? Fast- det är klart- det kostar ju..och visst är det alldeles för fin mat i våra fängelser.Tycker fortfarande att dessa borde öra lite nytta- exempelvis röjja minor...
Mimra var litet väl snabb i kommentaren där. Enligt Roffe var Duffman eventuellt också Sonim. Om nu TP har sett Duffman på fri fot häromdagen så måste han också ha sett Sonim. Nu var mimra så snabb så man kanske borde pröva om hon är Duffman? Är du även Sonim då Mimra?
- Inlägg 24
S.I.P gillar att kränka Sussen och göra henne ledsen har jag märkt. Lider du av kvinnohat, S.I.P? Eller (rättare sagt) njuter du av det?
Sist någon gjorde så här mot någon annan på Forum så var det herr Rahm som gjorde likadant mot Martin. Dety var nog det lägsta på detta forum någonsin.
Nu vill inte S.I.P. vara sämre. Nu var ju bilden på Sussen sötare än den på Martin förstås. Varför bär du dig åt som ett svin mot Sussen S.I.P?
Sist någon gjorde så här mot någon annan på Forum så var det herr Rahm som gjorde likadant mot Martin. Dety var nog det lägsta på detta forum någonsin.
Nu vill inte S.I.P. vara sämre. Nu var ju bilden på Sussen sötare än den på Martin förstås. Varför bär du dig åt som ett svin mot Sussen S.I.P?
- Inlägg 25
Susz X skrev:Var du inte lite vääl snabb med en sån kommentar... Är det inte bra att de syr in dem? Fast- det är klart- det kostar ju..och visst är det alldeles för fin mat i våra fängelser.Tycker fortfarande att dessa borde öra lite nytta- exempelvis röjja minor...
Hmm, Faktiskt inte så dumt förslag.