Sniperace skrev:KickTheRasist skrev:Sniperace skrev:KickTheRasist skrev:Sniperace skrev:KickTheRasist skrev:Sniperace skrev:
Just sådana som Snipe SÄK BORDE ha koll på definitivt- inte enbart ett hot mot rikets säkerket utan även omvärldens..även dig bh?!
Men- vem är anställd chef på SÄK? Är dito tillförlitlig- eller är det i dag som för nåra år sedan- som millenniumtriologin synliggjorde?
Nu ÄR det ju så att jag under åren haft ganska täta kontakter med dem, till större delen med information om just Nassar och deras aktiviteter, men till en del också vänsterextremistisk sådan.
Säpos chef Anders Danielsson är nog bra mycket mer pålitlig än både Susz och Infra, men dem på posten vore det nog så att sverige tillhörde diktaturen och ett land utan yttrandefrihet och politisk frihet
Detta är väldigt löjligt att påstå att någon har något samarbete med SÄPO på en öppet Forum , så det spelar ingen roll vad det egentligen handlar om en exempel kan vara kartlägning av nazzister eller kommunister , man brukar ju inte tjalla om denna Sant??!!
Jag faktisk vet inte vad är du efter här Sniper ?! Skrämma upp folket för att säga vad dem menar om olika saker, eller helt enkelt att säga sanningen som denna är... eller??
MVH
//KTR
Sanningen är helt enkelt att jag ofta får information om ex nassefester, denna info vidarebefodrar jag givetvis till just Säpo, det är inget jag skäms för, eller ens är rädd att berätta här, på samma sätt så håller jag INTE truten om jag får höra något om vänsterextremisters aktiviteter, tycker du jag gör fel?
Och vem skrämmer jag genom att berätta om det? Skrämmer jag någon Nasse eller vänsterextremist må det vara hänt, men jag tvivlar på att det sker genom detta forum
Att kalla de SAMARBETE är dock befängt, jag får inget tillbaka i form av info, inga tipspengar osv, all kontakt sker idag via mail, men de första genom telefonsamtal
Ok så du tycker att du gör rätt ??
Hur var det nu att peka på någon att denna är nazist eller vänsterextremist har du den riktiga bevis för detta??
Nej mig skrämmer du inte du kan skriva hur många e-mail du vill om vad jag skriver eller inte, för att enda som jag skriver här är Sanningen!!
Nu fick jag verkligen en orsak till att inte flytta till din instängda forum jag håller mig till den öppna !!!
MVH
//KTR
Nej, nej KTR, de som jag kontaktar om är VERKLIGA nassar, och infon får jag från en riktigt korkad nasse som är väldigt aktiv, där är aldrig några tveksamheter
Men Ktr du är väl inte vänsterextremist som är ute och saboterar och misshandlar folk?
Och jag ställer mig tvivlande på att du är med på nassefester....
Jag vill mishandla nazzar !!
MVH
//KTR
Utan provokation och verkliga bevis att de är detta, ex att det skulle räcka att de ser ut som nassar?
vill du ha adressen till några?
Gärna!!
Nej skoj åt sidan !!
Kommer den en jävel öppet framför mig och säger att Judarna hade vi minsan rätt
att bränna i Aushwitz och börjar höja upp handen i Hitler hälsning , då kommer denna inte att kunna gå mera på sina ben!! , jag ringer ingen Polis jag fixar det själv!! .
Om jag åker till kåken på grund av detta då åker jag med god samvetet !!
Kanske det låter sjukt för dig men för mig låter det helt ok , detta gäller alla spelar ingen roll om denna är Zigenare , Jude eller Muslim som verkar vara populär idag att jävlas med !!
MVH
//KTR