mimra skrev:Va faan har kyrkoskatt me nånting överhuvetaget att göra?Betalar du själv kyrkoskatt?Jag har gått ur för många år sen och ett råd till den som inte är religös...gå ur mens du kan för annars får dina efterlevande betala när du har dött..villdu de även om dom inte är religösa?berralarzon skrev:Sossar-e-lata skrev:vad du säger och tycker betyder lika mycket som det som kommer ur rumpan på dig lilla gubben, du skall vara glad att det finns sådana personer som jag, GA, Råttan och alla andra Alliansare som göder samhället så du får dina bidrag! ett tack vore på sin plats!!! bidrag som dessutom är skyhöga! som jag hette en gång i tiden, "halvera bidragen", det är nog det bästa som kan hända, då blir det fart på rödstrumpsbidragstagarna som snyltar på andra år ut & år in!
Ut och käka lite räkskal med dig fjanten, hur var det vad betalar du i kyrkoskatt skyll inte på din fru som du misshandlar fysiskt/verbalt och som den stackare hon är som försöker hålla ihop din dysfunktionella familj sel.
//berra
Hur menar du att efterlevande får betala om du är med i svenska kyrkan.. ??? Då har du ju själv betalt???
Eller menar du begravningen isig så kostar kista papp eller trä vad du nu väljer även om du gått ur kyrkan ???