marxisten 2009-07-15, 18:58
Blåfront skrev: marxisten skrev: Blåfront skrev: marxisten skrev: Blåfront skrev: marxisten skrev:
Vem har någonsin sagt att det är okej för någon att hylla hitler?
Varför angriper rödingar mig då?
Pga. att du har en politik väldigt lik hitlers och det är enligt oss inte acceptabelt. Iaf. anser jag att den är det. Jag hoppas verkligen att du inte följer den gamla führen som dina kamrater inom högerextremismen följt i alla år.
lik hitlers?
jag frågar var alla ska bo och jobba?
ni rödjävlar klarar inte av at svara?
Islamofobin och resten av dina kommentarer som är som hämtade ur ett tal av hitler då?
Kan du förklara islamfobi för mig? Jag får inte kritisera islam på samma vilkor som muslimer kritiserar allt annat?
När hatiska självmordsbombare hotar att spränga
När en 17 årig flicka blir piskrappad inför manlig publik av talibaner, hennes brott, vara med en man
När en 13 årig blir våldtagen själv blir bestraffad, hennes brott, vara med en okänd
När otrogna kvinnor stenas till döds
Ska jag fortsätta
ja du har bara positiva saker att säga om islam?
Positiva saker med Islam. Ungefär de få som med alla religioner. Jag vill helst att alla religioner skulle försvinna, men om jag ska ta upp några.
Gemenskap
Religion kan ge hopp många gånger
De två är de få som jag kan komma på om alla religioner. Men för det betyder det inte att jag är emot folk som är troende... Vilket du är!
Gällande de händelser som du talar om är det Islamister som jag knappast stöder. Och piskningen och dödsstraff mot kvinnor, den förekommer i KRISTENDOM i HÖGRE grad än Islam. Läs GT så får du se.
Senast ändrad av marxisten den 2009-07-15, 19:01, ändrad totalt 1 gång