ren bullshit igen...Martin
joo jag har lite inblick i svensks fängelser, har några bekanta som suttit inne. Samt en bekant som jobbar som fångvakt.
Sen sitter man faktiskt i fängelse av en orsak... har den lilla grejen..missats totalt av dig Martin??
Det finns fängelser för grova brottslingar som tex kumla och öppna anstalter för småbrottlingar, tex som den i karlskoga.
Så kom inte och säg nåt annat
isoleringscell ja det får ju ofarliga brottslingar,,eller hur var det med den saken??
10-15 år.. ja det är många småbrott det och den enda man kan skylla på är sig själv. Man har faktiskt ansvar för sina handlingar
Märkligt att missbrukare och kriminella ska ses som några offer hela tiden.
Det är kanske dags att börja ta eget ansvar för sina liv, istället för att lämpa skulden över på andra
nope jag vänder mig inte mot alla som inte kan jobba, jag vänder mig mot de som skulle kunna men hellre skiter i det för det är bekvämast så.
om du har läst allt jag skrivit under mina två år på forumen, skulle du inte komma med dessa falska påstånden om mig och vad jag har för åsikter
Tycker snarare det är du Martin som hela tiden talar om vad hård o rättvis jag är....
nää du, jag har inte mindervärdskomplex och inte heller storhetsvansinne.
jag trivs med mig själv och kan med handen på hjärtat säga, att jag alltid gjort mitt bästa och alltid försökt hjälpa andra så gott det går
Däremot är jag allergisk mot skitprat o översitteri, det får mig att se rött