Vi står alltså inte i tacksamhetsakuld till honom!
Jag och alla andra pensionärer är lika fullgoda skattebetare som råttan!
martin7lindgren skrev:Nu är det så enkelt att varken jag eller andra pensionärer är underkastade Mr.Råtta?
martin7lindgren skrev:Alla inkomstagare betalar skatt på sina inkomster i sverige!
Hur är det själv Mr.Blue, betalar du inkomstskatt?
Nej, för enligt egen utsaga jobbar du inte och betalar heller ingen skatt, du är en snikare och snyltare, som inte vill själv, men ställer stora krav på andra!
Martyren skrev:Har betalat 85000 kronor i inkomstskatt i år martin trots att jag inte haft några inkomster
blueheaven skrev:Har betalat 85000 kronor i inkomstskatt i år martin trots att jag inte haft några inkomster, det är väl mer än du har bidraget med de senaste 20 åren?
martin7lindgren skrev:Nu är det så enkelt att varken jag eller andra pensionärer är underkastade Mr.Råtta?
Att jag kallar martins inkomster för bidrag beror enbart på att jag anser att det är bidrag.
Schakalhögern skrev:Du lurar bara dig själv när du påstår att du är skattebetalare.
theward skrev:blueheaven skrev:Har betalat 85000 kronor i inkomstskatt i år martin trots att jag inte haft några inkomster, det är väl mer än du har bidraget med de senaste 20 åren?
(reavinster) eller hur...?
tex om du lever på sparade pengar...eller på räntorna av sparade pengar
Har dom varit hos dig geniet?Fick dom några pengar heller proppa du dom fulla med en massa politiksnack så dom fick gå tomhänta därifrån?martin7lindgren skrev:Jag tror kronofogden hunnit i fatt dig och nu kräver in skatt som du försökt smita undan från!
PE Dal skrev:Hög skatteinbetalning trots noll inkomst,,,? tyder allrahelst på mycket hög skattemoral,,månne.???
Försäkrongskassan ägs inte av staten.