och har de flesta skivorna som finns, ca 130 st cd, men nu för tiden är det Metallica som gäller! snacka om skiftning!! men på kanten har jag alltid avgudat M Jackson, faaaaaaaaaaaaaaaaan vilken förlust vi upplevt!!!!!!!!!!, nu lägger vi höger&vänster åt sidan och sörjer tillsammans, vi har förlorat den störste, jag skulle till London i oktober med mun dotter som avgudar M Jackson, hon är 17 år, vilket gör Sir Jackson unik!!! han var störst!!!! ALLA älsakde honom!!!
+3
Redvictory
RedCloud
Sossar-e-lata
7 posters
jag avgudar Depeche mode
Sossar-e-lata- Antal inlägg : 1357
- Inlägg 1
jag avgudar Depeche mode
RedCloud- Antal inlägg : 23039
- Inlägg 2
Sv: jag avgudar Depeche mode
dom här inläggen på fyllan blir sällan lyckade neofascisten...
Redvictory- Antal inlägg : 12028
- Inlägg 3
Sossar-e-lata skrev:och har de flesta skivorna som finns, ca 130 st cd, men nu för tiden är det Metallica som gäller! snacka om skiftning!! men på kanten har jag alltid avgudat M Jackson, faaaaaaaaaaaaaaaaan vilken förlust vi upplevt!!!!!!!!!!, nu lägger vi höger&vänster åt sidan och sörjer tillsammans, vi har förlorat den störste, jag skulle till London i oktober med mun dotter som avgudar M Jackson, hon är 17 år, vilket gör Sir Jackson unik!!! han var störst!!!! ALLA älsakde honom!!!
Jag älskade INTE M Jackson! han var en artist som alla andra förutom att han opererade näsan 100 ggr försökte bli vit och hade en massa konstigheter med barn...
visst har jag hört hans musik men det mesta var samma samma. en dotter på 17 ha,ha,ha
har du hämtat hem gummidockan från landet?
MartinLindgren- Antal inlägg : 15685
- Inlägg 4
Låt S-e-L sörja, nu hör vi honom yla ut sin sorg, över Jackson, men vi har också många gånger hört vad han tycker om avikande personer,
Färgade, pedofiler ned mera,
Alldeles nyligen hörde vi hur S-e-L semestrade i Åre och njöt av att ha sluppit se färgade och invandrare?
Är det möjligen champangne sorg vi hör nu?
Det är ju alltid tråkigt när folk dör, men förhoppningdvis slipper man gå ur tiden p.g.a överdoser!
Färgade, pedofiler ned mera,
Alldeles nyligen hörde vi hur S-e-L semestrade i Åre och njöt av att ha sluppit se färgade och invandrare?
Är det möjligen champangne sorg vi hör nu?
Det är ju alltid tråkigt när folk dör, men förhoppningdvis slipper man gå ur tiden p.g.a överdoser!
theward- Antal inlägg : 6709
- Inlägg 5
nåja...
Depeche Mode är ledande i sin genre och tom jag..kan uppskata vissa av deras låtar. Samma kan man väl säga om Michael Jacksson...
Fast jag tycker att han inte gjort nåt speciellt bra på 25 år...........
Däremot blandar jag aldrig ihop privatlivet de har och deras musicerande...
En musiker bedömmer jag enbart på deras musikaliska handlingar inte deras personliga handlingar....
Tex älskar jag Rob Halford, (fast han är bög inte för det är nåt fel att vara homo... )
Det finns andra artister som super, svinar och slår sina flickvänner.
Men deras musik är underbar....
Det gäller att se skillnad på dessa saker.
De ksan vara usla människor, men gudabenådade musiker...
Metallica är ju mera min "bag" sas...
Men det finns ännu bättre band....
ps sörjer att Running Wild...ska lägga av..
Hade gärna sett att de gjort en sista skitbra platta först iaf
En musiker bedömmer jag enbart på deras musikaliska handlingar inte deras personliga handlingar....
Tex älskar jag Rob Halford, (fast han är bög inte för det är nåt fel att vara homo... )
Det finns andra artister som super, svinar och slår sina flickvänner.
Men deras musik är underbar....
Det gäller att se skillnad på dessa saker.
De ksan vara usla människor, men gudabenådade musiker...
Metallica är ju mera min "bag" sas...
Men det finns ännu bättre band....
ps sörjer att Running Wild...ska lägga av..
Hade gärna sett att de gjort en sista skitbra platta först iaf
MartinLindgren- Antal inlägg : 15685
- Inlägg 6
Elvis, the king det kan inte Jackson matcha, närmare än att han var gift med Elvis dotter en tid!
Sen kan man ju ifrågasätta hela familjen Jackson som pressat på Michael redan från 5 års åldern?
Sen vet vi ju att kändisar med stora plånböcker kan köpa sig fria från grova brott,
Men börjar dom tända på hjälper inte stålar, drogerna slår urskillningslöst lika mot alla,
Vi har ju sett många celebriter sluta sina liv med överdoser!
Sen kan man ju ifrågasätta hela familjen Jackson som pressat på Michael redan från 5 års åldern?
Sen vet vi ju att kändisar med stora plånböcker kan köpa sig fria från grova brott,
Men börjar dom tända på hjälper inte stålar, drogerna slår urskillningslöst lika mot alla,
Vi har ju sett många celebriter sluta sina liv med överdoser!
Vercingetorix- Antal inlägg : 4633
- Inlägg 7
[quote="theward"]Depeche Mode är ledande i sin genre och tom jag..kan uppskata vissa av deras låtar. Samma kan man väl säga om Michael Jacksson...
Har totalt snöat in på Judas de senaste dagarna, nu när min spotify äntligen fungerar... :-D
Sånginsatserna på The Sentinel, och Devil's Child är ruskiga...
Har totalt snöat in på Judas de senaste dagarna, nu när min spotify äntligen fungerar... :-D
Sånginsatserna på The Sentinel, och Devil's Child är ruskiga...
» Skön helg
» Nu blir det Depeche Mode i Globen och lite god mat innan
» Allianshögern avgudar mig!
» En liten inblick i Red Victorys gäng, de han avgudar, men det går utför för dem en efter en.....
» Det är det här som Red c avgudar och ser upp till, "läraren", mytomanen, idioten Red C fin ideologi du gillar
» Nu blir det Depeche Mode i Globen och lite god mat innan
» Allianshögern avgudar mig!
» En liten inblick i Red Victorys gäng, de han avgudar, men det går utför för dem en efter en.....
» Det är det här som Red c avgudar och ser upp till, "läraren", mytomanen, idioten Red C fin ideologi du gillar