Jaaa,skicka in Mikael Wiehe i Rosengård och låt honom plinga på sin gitarr där och allt kommer att bli jättebra!BTW,hur länge tror du att han skulle få sitta där innan islamisterna körde bort honom?So much for beeing a nice guy.
+7
Sniperace
Blåfront
MartinLindgren
RedCloud
formsvackan
blueheaven
GustavAnder
11 posters
Iran, ny revolution ?
KickTheRasist- Antal inlägg : 3622
- Inlägg 77
Sv: Iran, ny revolution ?
mimra skrev:Vad är det för fel på våran nationalsång kicken?Är du inte stolt över att ha blivit svensk?
Nationalsången är helt ok men din patetiska försök att irritera mig med
din Rasist band är verkligen sorgligt , dessutom tycker jag att en människa
skall vara stolt enbart för att vara en människa med goda anor och respekt för andra
däremot icke får något nationalist smörja.
Ok Svennen ??
formsvackan- Antal inlägg : 14778
- Inlägg 78
Jag har för mig att han gjort just det, bl.a. i oktober 2007.mimra skrev:Jaaa,skicka in Mikael Wiehe i Rosengård och låt honom plinga på sin gitarr där och allt kommer att bli jättebra!BTW,hur länge tror du att han skulle få sitta där innan islamisterna körde bort honom?So much for beeing a nice guy.
mimra- Antal inlägg : 495
- Inlägg 79
Gick inte så bra va?formsvackan skrev:Jag har för mig att han gjort just det, bl.a. i oktober 2007.mimra skrev:Jaaa,skicka in Mikael Wiehe i Rosengård och låt honom plinga på sin gitarr där och allt kommer att bli jättebra!BTW,hur länge tror du att han skulle få sitta där innan islamisterna körde bort honom?So much for beeing a nice guy.
- Inlägg 80
Det vet jag ingenting om. Gör du ?mimra skrev:Gick inte så bra va?formsvackan skrev:Jag har för mig att han gjort just det, bl.a. i oktober 2007.mimra skrev:Jaaa,skicka in Mikael Wiehe i Rosengård och låt honom plinga på sin gitarr där och allt kommer att bli jättebra!BTW,hur länge tror du att han skulle få sitta där innan islamisterna körde bort honom?So much for beeing a nice guy.
- Inlägg 82
Vad har denna hatsida med Wiehe och Rosengård att göra ?
- Inlägg 83
Läs igen?
- Inlägg 84
Varför det ? Sådan skit läser jag ytterst ogärna, så jag vore tacksam ifall du ville förklara vad detta har med Wiehes framträdande Tegelhuset att göra.mimra skrev:Läs igen?
- Inlägg 85
Du vill inte läsa sån skit?Synd att du inte kan bli mer educatied.
- Inlägg 86
Du hade alltså ingenting att komma med. Inte heller kan du stava till educatedmimra skrev:Du vill inte läsa sån skit?Synd att du inte kan bli mer educatied.
- Inlägg 87
Så det var din stora fråga att inte kunna stava till educated?Vill fortfarande veta vad Mikael Wiehe gjordeformsvackan skrev:Du hade alltså ingenting att komma med. Inte heller kan du stava till educatedmimra skrev:Du vill inte läsa sån skit?Synd att du inte kan bli mer educatied.
för bra i den skolan?
- Inlägg 88
Nej, jag vill veta vad det var som du menade att "inte gick så bra" när Wiehe framträdde i Rosengård i oktober 2007. Antingen kommer du med detta, eller så slutar svammlet här.mimra skrev:Så det var din stora fråga att inte kunna stava till educated?Vill fortfarande veta vad Mikael Wiehe gjordeformsvackan skrev:Du hade alltså ingenting att komma med. Inte heller kan du stava till educatedmimra skrev:Du vill inte läsa sån skit?Synd att du inte kan bli mer educatied.
för bra i den skolan?
- Inlägg 89
Med tanke på att Rosengård brinner och har gjort så i 2 år så undrar jag verkligen vad Mikael Wiehe m.fl
har åstadkommit?
har åstadkommit?
GustavAnder- Antal inlägg : 2835
- Inlägg 90
LOL
mimra skrev:Med tanke på att Rosengård brinner och har gjort så i 2 år så undrar jag verkligen vad Mikael Wiehe m.fl
har åstadkommit?
Men nu lyssnar du mimra !!!!
Du SKA svara på det sätt som foliet säger, du bara SKA det. LOL
Sicket rött psykfall.
- Inlägg 91
GustavAnder skrev:mimra skrev:Med tanke på att Rosengård brinner och har gjort så i 2 år så undrar jag verkligen vad Mikael Wiehe m.fl
har åstadkommit?
Jag försöker, not!
Sicket rött psykfall.
- Inlägg 92
Fortsätt du rulla dina R söder om landsvägen, och låt hederligt folk vara ifred.GustavAnder skrev:mimra skrev:Med tanke på att Rosengård brinner och har gjort så i 2 år så undrar jag verkligen vad Mikael Wiehe m.fl
har åstadkommit?
Sicket rött psykfall.