Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+3
MartinLindgren
berralarzon
fredrik rahm70
7 posters

hade du en trevlig midsommar framför datorn martin??

MartinLindgren
    MartinLindgren

Antal inlägg : 15685

hade du en trevlig midsommar framför datorn martin?? - Sida 2 Empty Sv: hade du en trevlig midsommar framför datorn martin??

Inlägg  MartinLindgren 2009-06-20, 23:11

Nu har ju jag svårt och tro att någon frivilligt bjuder in en fårskalle som Mr. Rahm på fest,
    Om så är fallet ändå så är det bara beklaga dom stackarna, att ha något så avtändande runt sig som Mr. Rahm är nog ett misstag man bara utsätter sig för en gång?

Tänk själva, ha Mr. Rahm irrande och virrande runt sig en midsommar helg,
    En hel punchig Mr. Rahm som fula och jiddrar sönder hela firandet! Evil or Very Mad

Kan inte vara kul att förstå att man måste vakta baken och ha fullkoll på mentala Rahms gristummar,
    Det gäller att ha ryggen mot väggen, och inte släppa fårskallen för nära in på livet!
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70

Antal inlägg : 3811

hade du en trevlig midsommar framför datorn martin?? - Sida 2 Empty Sv: hade du en trevlig midsommar framför datorn martin??

Inlägg  fredrik rahm70 2009-06-20, 23:28

mm härlig vettlös avundsjuka..

så sosse av dig martin*skrattar*

nu skall jag grilla korv och "trolldeg" (minns ni den?) och berätta spökhistorier, sedan dra för ett nattabad med flickan min=)
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2009-06-21, 07:24

Avundsjuk på dig? Varför ska jag vara det, avundsjuk är inte min grej, särskilt inte på en idiot som dig Mr. rahm!

Nattbad du och din tjej, ja vad hon ser hos dig när hon ser vad du håller säger mig att hon måste vaqra minst lika punchig som dig,
    Något djävla fel är det på henne iallafall, själv tror jag att det är ett av dina hjärnspöken?

Sen ser vi ju här och nu, vem av oss två är det som startat upp en skit tråd mot vem, du eller jag?
    Om hon nu finns överhuvudtaget, så kan hon ju glädjas åt att inte behöva tänka på ert julbord i jul,

Ett stort äpple upptryckt i käften på dig, en tomteluva och ett lös skägg så är julgrisen chanslös,

DU ÄR INGET ANNAT ÄN EN TUMSUGANDE FUL & JIDDERGUBBE, DIG TAR SÄKERT NATUREN OM PÅ LÄMPLIGT SÄTT!
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2009-06-21, 08:01

Var nyss inne på testaren för att upptäcka att precis som jag sagt, så försöker Mr. Rahm flytta in sitt skit på testaren,

Han anklagar mig för att vara besatt av honom, men idioten talar inte om att han, inte jag startat upp en antitråd mot mig i vanlig ordning, där han sprutar så mycket skit han kan?

Frågan är vad fan det är för knas i roten på skitsprutan Mr. Rahm, själv är jag säker på att det är flera fel, garanterat en dubbeldiagnos?

FUL & JIDDERGUBBEN HAR NOG STÄLLT TILL MYCKET ELÄNDE FÖR HELT OSKYLDIGA MÄNNISKOR UNDER SITT LIV?
    FÖRVÅNAR MIG ATT INTE VÅRDEN STOPPAR HONOM?
    Redvictory
    Redvictory

Antal inlägg : 12028

Inlägg  Redvictory 2009-06-21, 08:03

fredrik rahm70 skrev:mm härlig vettlös avundsjuka..

så sosse av dig martin*skrattar*

nu skall jag grilla korv och "trolldeg" (minns ni den?) och berätta spökhistorier, sedan dra för ett nattabad med flickan min=)

Du fredrik! glöm inte ta med paddeln ha,ha,ha,ha,ha,ha
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2009-06-21, 08:32

Trolldeg & Spökhistorier? Jasså Mr. Rahm går på charmoffensiv med "bruden"?
    ja man kommer ju ihåg när vi var småglin, i 10 årsåldern,
    Då brukade man ibland sitta i en ring och berätta spökhistorier,

Men Mr. Rahm kommer billigt undan, han behöver ju bara berätta om en helt vanlig Rahmdag så får väl deltagarna rysningar och gåshud!

FY TUSAN! AVUNDSJUK PÅ MR. RAHM?
    AVUNDSJUK PÅ NÅGON SOM BETER SIG SOM NÅGOT DOM FLESTA INTE ENS VILL
    TA I MED TÅNG!
    theward
    theward

Antal inlägg : 6709

hade du en trevlig midsommar framför datorn martin?? - Sida 2 Empty ja lite avundsjuk är jag på en sak.........

Inlägg  theward 2009-06-21, 09:09

Nämligen vädret........

Vart har du firat midsommar Fredrik...?
    För här har det bara sporadisk varit sol, mest mulet,åska och regn och inte några höga temperaturer heller.

Sen efter 2,5 veckas rusk innan det är badtemperaturerna inte heller vad man kan kalla för gemytliga...

Sjöarna här, håller väl runt 12-14 grader varmt
    Nätterna har och är fortfarande brutal kalla ...
    i början på denna vecka skrapade folk is från bilrutorna

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-26, 15:40