Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+3
MartinLindgren
berralarzon
fredrik rahm70
7 posters

hade du en trevlig midsommar framför datorn martin??

fredrik rahm70
    fredrik rahm70

Antal inlägg : 3811

hade du en trevlig midsommar framför datorn martin?? Empty hade du en trevlig midsommar framför datorn martin??

Inlägg  fredrik rahm70 2009-06-20, 19:56

hade du en trevlig midsommar framför datorn martin??

smakade hatet och ensamheten gott?

Själv surfar jag ute på landet och har badat med ungar hundar en katt som INTE ville bada och massor av folk kastat frisbee fiskat grillat slagit upp tält till ungar och skrattat massor.

och myser nu mätt med ett glas kallt vitt vin med en jordgubbe i liggande i en solstol lagom seg efter en varm sommardag=)

vem vet,kanske du tom öppnade en burk matjesill (5 kr på hemköp) ensam och en varm folköl och med ett hatiskt flin på läpparna med fingrarna slafsade i dej detta..ensam illa omtyckt och allmänt ignorerad som du är tom av din egen familj och egna barn.

Alla Ni andra som är något normala hoppas jag att ni alla haft en underbar midsommar.

(snart skriver berra med ...ensam packad vid sin dator)
    Very Happy No

Senast ändrad av fredrik rahm70 den 2009-06-20, 20:00, ändrad totalt 1 gång
    berralarzon
    berralarzon

Antal inlägg : 6964

hade du en trevlig midsommar framför datorn martin?? Empty Sv: hade du en trevlig midsommar framför datorn martin??

Inlägg  berralarzon 2009-06-20, 19:59

fredrik rahm70 skrev:hade du en trevlig midsommar framför datorn martin??

smakade hatet och ensamheten gott?

själv surfar jag ute på landet och har badat med ungar hundar och folk kastat frisbey fiskat grillat skrattat och myser nu med ett glas kallt vitt vin med en jordgubbe i liggande i en solstol=)

vem vet,kanske du tom öppnade en burk matjesill (5 kr på hemköp) ensam och en varm folköl och med ett hatiskt flin på läpparna med fingrarna slafsade i dej detta..ensam illa omtyckt och allmänt ignorerad som du är tom at din egen familj och egna barn
    Very Happy No
    Punka på gummidockan rahm?
    Återgå till din ensamhet du fredrikrahm aka mickewrede, dina lögner har vi sett nog av.
    Jag //berra ÄGER dig fredrikrahm aka mickewrede.
    //berra
    berralarzon
    berralarzon

hade du en trevlig midsommar framför datorn martin?? Empty Sv: hade du en trevlig midsommar framför datorn martin??

Inlägg  berralarzon 2009-06-20, 20:03

Japp! ensam vi datorn är jag blir så satans trångt här annars, något mer du vill veta fredrikrahm aka mickewrede stormobbaren.
    Jag //berra Äger dig fredrikrahm aka mickewrede
    //berra
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Antal inlägg : 15685

Inlägg  MartinLindgren 2009-06-20, 20:21

Ensam jag, nej, nej! Är så djävla nöjd att fira midsommar här hemma med min tjej!
    Smsen har haglat in från många människor, jag är helnöjd med helgen?

Vem hatar, inte jag, inte ens dig, men visst erkänner jag, att jag trodde aldrig det skulle dyka upp en sån skitskalle som du Mr. Rahm!

DIG TYCKER JAG RIKTIGT ILLA OM, DU ÄR VERKLIGEN EN SKITSTÖVEL!
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2009-06-20, 20:24

Man måste ju fråga sig var Mr. Rahm firar sin helg med alla barnen, hundarna vännerna, på badstranden med den skinande solen på himmeln?
    Regndrottning
    Regndrottning

Antal inlägg : 6691

Inlägg  Regndrottning 2009-06-20, 20:42

Det tycks som en rolig dag för fredrik är inte komplett om han inte får mobba någon och vara taskig.....

Ett par frågar... Om dagen har varit så roligt och trevligt varför känner du att du måste logga in? kan du inte ha roligt utan dator?
    Wink

queen
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70

Inlägg  fredrik rahm70 2009-06-20, 20:50

Regndrottning skrev:Det tycks som en rolig dag för fredrik är inte komplett om han inte får mobba någon och vara taskig.....

Ett par frågar... Om dagen har varit så roligt och trevligt varför känner du att du måste logga in? kan du inte ha roligt utan dator?
    Wink

queen

intressant att regndrottning är helt blind för vad hennes "vänner" (åsikts kamrater) sysslar med i 100tals hat inlägg emot ALLA inkl hon själv.

(Se ovan hur man triggar troll)

men så är ju regn åxå lite "speciell" minst sagt=)
    blueheaven

Antal inlägg : 5228

Inlägg  blueheaven 2009-06-20, 20:54

[quote=\"Regndrottning\"]Det tycks som en rolig dag för fredrik är inte komplett om han inte får mobba någon och vara taskig.....

Wink

queen[/quote]

Varför skriver du Fredrik när du menar ärkenötet martin?

Javisst ja han var ju vänster och kan då vara spritt språngandes galen utan påföljd?

Senast ändrad av blueheaven den 2009-06-20, 20:56, ändrad totalt 1 gång
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70

Inlägg  fredrik rahm70 2009-06-20, 20:55

blueheaven skrev:
    Regndrottning skrev:Det tycks som en rolig dag för fredrik är inte komplett om han inte får mobba någon och vara taskig.....

Wink

queen

Varför skriver du Fredrik när du menar martin ärkenötet?

du vet väl att hon "hatar" mej blue.. *asgarvar*
    '
    ser martin hatiskt slafsa i sig matjesill som en gollum vid datorn.. japp det var midsommar i martins liv

hade du en trevlig midsommar framför datorn martin?? Gollum1 Very Happy
    Regndrottning
    Regndrottning

Inlägg  Regndrottning 2009-06-20, 20:57

blueheaven skrev:

Wink

queen

Varför skriver du Fredrik när du menar martin ärkenötet?

Därför att jag menar fredrik och inte martin.... Duger det som svar?

queen
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70

Inlägg  fredrik rahm70 2009-06-20, 20:58

blue du måste förstå att en bitterkvinna som regn inte tål sanningen samt lever på internet dygnet runt inte är vidare.."normal" Very Happy
    blueheaven

Inlägg  blueheaven 2009-06-20, 20:59

Martin den oantastlige vänster token!
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70

Inlägg  fredrik rahm70 2009-06-20, 21:01

blueheaven skrev:Martin den oantastlige vänster token!

japps.. alla har carte blance av regn..martin berra infra rc rv ja ALLA med "rätt(rött)åsikter" kan skriva vad dom vill liksom.

selektiv blindhet och obotlig idioti samt djupt rotad latmask betecknar regndrottning
    berralarzon
    berralarzon

Inlägg  berralarzon 2009-06-20, 21:03

fredrik rahm70 skrev:blue du måste förstå att en bitterkvinna som regn inte tål sanningen samt lever på internet dygnet runt inte är vidare.."normal" Very Happy

Ett: Du måste vara en bitter översittare som ser ner på kvinnor fredrikrahm aka mickewrede!

Två: Du rahm är en bekräftelsetorsk utan like fredrikrah aka mickewrede!

Tre: du väljer själv Rahm att vara på detta "döda forum som du dömde ut för ca 2 månader sedan!

Fyra: Jag //berra ÄGER dig fredrikrahm aka mickewrede mobbaren.

//berra
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70

Inlägg  fredrik rahm70 2009-06-20, 21:06

Jag skulle hellre bli bög än att ta i detta äckel till kvinna.
    //berra

Fittan skulle må bra av en hård en

//berra

Jag skulle hellre bli en transa än att behöva dela säng med denna äckelsubba!/ Redvictory

Jag skäms för att de skickar en griskärring som skall representera sverige! faaan vad jag skäms! Marit Paulssen vilken subba!/ Redvictory

*

kvinnoförakt och homofobi minsann.. fint av dom fina röda "kamraterna" det. dom skäms inte ens=/där..=)
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2009-06-20, 21:08

Mr. Rahm får väl snurra runt ute på hal is, bäst han vill?
    Inte låter han direkt som en lycklig helgfirare med glada barn, goda vänner, hundar gott grillat,

Vin, kalla bira och snapsar med mycket badande under den klara himmeln och den skinande solen,

Mr. Rahm gestaltar den frivillige golfaren och firar midsommar, men hade man inte vetat bättre hade man trott att det handlar om Mr.Bean!

Men till Mr. Rahms stora glädje, så hade jag och tjejen plamerat vår helg precis som vi ville ha det, och så blev det! cheers

Senast ändrad av martin7lindgren den 2009-06-20, 21:10, ändrad totalt 1 gång
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70

Inlägg  fredrik rahm70 2009-06-20, 21:10

hoppas du Öppnade burken och tvättade fingrarna innan du surt sörplade i dej matjesill saften martin?=)

Gollum gollum.

nu skall jag dra och meta..adjöss=)

ps martin berra och co jag visade denna site för flera här och "Psykfall" var det snällaste dom skrattade sade om er...=)
    berralarzon
    berralarzon

Inlägg  berralarzon 2009-06-20, 21:12

fredrik rahm70 skrev:

hoppas du Öppnade burken och tvättade fingrarna innan du surt sörplade i dej matjesill saften martin?=)

Gollum gollum

Självspegling fredrikrahm aka mickewrede mobbaren no1.
    //berra
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2009-06-20, 21:12

Nu käkade jag inlagd senaps sill och inget annat! Wink

Sen tror ju jag att du borde tänka på det där med fingarna innan du petar runt i maten,
    Särskilt tummarna! För det är väl ingen som vet var du varit och fingrat någonstans!

Senast ändrad av martin7lindgren den 2009-06-20, 21:15, ändrad totalt 1 gång
    blueheaven

Inlägg  blueheaven 2009-06-20, 21:14

martin7lindgren skrev:Nu käkade jag inlagd senaps sill och inget annat! Wink

Blev du verkligen mätt på det?
    berralarzon
    berralarzon

Inlägg  berralarzon 2009-06-20, 21:15

fredrik rahm70 skrev:

Gollum gollum.

nu skall jag dra och meta..adjöss=)

ps martin berra och co jag visade denna site för flera här och "Psykfall" var det snällaste dom skrattade sade om er...=)

Fast fredrikrahm aka mickwrede så förmodligen missade du att visa dina *vänner ditt horribla inlägg där du önskade Martin att han skulle skramla med sin stumpar..
    //berra
    *om du nu har några vänner du ljuger ju alltsom oftats fredrikrahm aka mickewrede.
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2009-06-20, 21:19

Midsommarlunch Mr. Blue hört talas om det kanske?

Middagen senare igår kväll bestog av en hemlagad otroligt god ostsallad, med hemgjorda lika goda köttbullar?

Givetvis med kall bira och några iskalla nubbar, ja jag är verkligen nöjd! Very Happy
    berralarzon
    berralarzon

Inlägg  berralarzon 2009-06-20, 21:25

martin7lindgren skrev:Midsommarlunch Mr. Blue hört talas om det kanske?

Middagen senare igår kväll bestog av en hemlagad otroligt god ostsallad, med hemgjorda lika goda köttbullar?

Givetvis med kall bira och några iskalla nubbar, ja jag är verkligen nöjd! Very Happy

Snålfan (han måste ju ha råd med sitt bband) fredrikrahm aka mickewrede unna sig en burk fiskbullar i midsommar.
    //berra
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2009-06-20, 21:51

Det blir väl vardag igen även för Mr. Rahm, välkommen till vardagen Mr. Rahm,
    Notan väntar!

Sen vet du Mr. Rahm att alla surplar inte sillen direkt ur burken! No
    Smakar det verkligen bra?

Du vet många av oss serverar i mitt fall den utmärkta senapsillen på tallrik med färsk kokt potatis, ätes med bestick!

Pröva käka på tallrik med bestick någon gång Mr. Rahm!
    Regndrottning
    Regndrottning

Inlägg  Regndrottning 2009-06-20, 22:24

Bitter?

Inte ett dugg rätt! Så det spelar ingen roll hur många gånger du vräker ur dig lögnen... den blir aldrig en sanning.

Och jag sitter heller inte vid datorn hela dagarna, jag har annat för mig, trots att datorn står på. Försök förstå detta nu, fredrik. Det är inte första gången jag förklarar detta. Man kan nästan tro du är lite trög....
    Wink

queen

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-26, 19:12