+2
berralarzon
Blåfront
6 posters
Intressanta kostnader
berralarzon- Antal inlägg : 6964
- Inlägg 2
Sv: Intressanta kostnader
Blåfront skrev:Intressant
http://frianyheter.files.wordpress.com/2009/06/ekonomiskt-bistand-hela-riket.jpg
Mer intressant blåfront den lilla nassen är att han lillebror till fredrikrahm aka mickewrede mobbaren.
Ja jag //berra äger rahm du följer med på det nerköper blåfonten.
//berra
Blåfront- Antal inlägg : 5440
- Inlägg 3
pedofildyrkaren har inget att komma med, då kallar han folk nazze i stället
theward- Antal inlägg : 6709
- Inlägg 4
Vem är pedofilen du snackar om??
Blåfront skrev:pedofildyrkaren har inget att komma med, då kallar han folk nazze i stället
Har du bevis på att det är en pedofil?? Annnars är de ett ganska så grovt och allvarligt förtal du kommer med...
MartinLindgren- Antal inlägg : 15685
- Inlägg 5
Äsch..., ett brunöga som Mr. Bluefront vet ju inte bättre,
Mr. Bluefront vet ingenting!
Mr. Bluefront vet ingenting!
- Inlägg 6
theward skrev:Blåfront skrev:pedofildyrkaren har inget att komma med, då kallar han folk nazze i stället
Har du bevis på att det är en pedofil?? Annnars är de ett ganska så grovt och allvarligt förtal du kommer med...
Och jag får inte ta emot kraftiga förtal dagligen menar du?
blueheaven- Antal inlägg : 5228
- Inlägg 7
theward skrev:Blåfront skrev:pedofildyrkaren har inget att komma med, då kallar han folk nazze i stället
Fantastiskt opartisk och objektiv du är theakward, åtminstone om du får säga det själv?
Sniperace- Antal inlägg : 32948
- Inlägg 8
Inte för att jag tar något parti här så tolkar jag hans mening med pedofildyrkare som att någon dyrkar profeten Mohammed, som faktiskt enligt dagens normer skulle klassas som pedofil, det går inte att kringgå att det faktiskt skulle bedömas så IDAG..
Nu tror jag INTE att Berra är Muslim, så han dyrkar med all säkerhet INTE Mohammed.
- Inlägg 9
Sniperace skrev:theward skrev:Blåfront skrev:pedofildyrkaren har inget att komma med, då kallar han folk nazze i stället
Inte för att jag tar något parti här så tolkar jag hans mening med pedofildyrkare som att någon dyrkar profeten Mohammed, som faktiskt enligt dagens normer skulle klassas som pedofil, det går inte att kringgå att det faktiskt skulle bedömas så IDAG..
Nu tror jag INTE att Berra är Muslim, så han dyrkar med all säkerhet INTE Mohammed.
Han gnäller så fort jag tar upp migration och inte kan ta en jävla debatt utan att själv komma med massa jävla förtal mot mig
Då får han smaka på egen medicin
Sniperace- Antal inlägg : 32948
- Inlägg 10
som jag sa, jag tog inte ställning till själva sakfrågan, enbart till ordet pedofildyrkare!
theward- Antal inlägg : 6709
Pedofil eller inte... beror väl snarare på vilka lagar som finns i olika kulter och länder........
Sen synar man det mesta i sömmarna då hittar man fläckar på det mesta
Sen synar man det mesta i sömmarna då hittar man fläckar på det mesta