Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


4 posters

    Tur att Alliansen inte kan styra vädret!

    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Tur att Alliansen inte kan styra vädret! Empty Tur att Alliansen inte kan styra vädret!

    Inlägg  Redvictory 2009-06-18, 08:39

    Det blir nämligen Sol i Norr och Regn i Söder dvs stockholm med skärgård får regn
    det kommer regna utav bara helvete! nu vill jag INTE att ni alliansanhängare kommer upp till solen i norr! nä sitt ni under er pressening paraply i en immig fuktig båt husvagn m,m! däremot välkomnas de Rödgröna! dörren står öppen för er! så ta er familj upp till norrland och njut av vår vackra kust fjäll och alla trevliga norrlänningar som hälsar på alla! Very Happy Very Happy sunny sunny sunny sunny sunny sunny sunny sunny sunny sunny sunny sunny sunny sunny sunny sunny sunny sunny sunny sunny sunny sunny sunny sunny sunny sunny sunny sunny sunny sunny sunny sunny sunny sunny sunny sunny sunny sunny sunny sunny sunny sunny sunny sunny sunny sunny sunny sunny sunny sunny sunny sunny sunny sunny sunny sunny sunny sunny sunny sunny sunny sunny sunny sunny sunny sunny sunny sunny sunny sunny sunny sunny sunny sunny sunny sunny sunny sunny sunny sunny sunny sunny sunny sunny sunny sunny sunny sunny sunny sunny sunny sunny sunny sunny sunny sunny sunny
    avatar
    råttan.


    Antal inlägg : 4318
    Join date : 09-03-01

    Tur att Alliansen inte kan styra vädret! Empty Sv: Tur att Alliansen inte kan styra vädret!

    Inlägg  råttan. 2009-06-18, 09:00

    Du bekräftar verkligen bilden av en korkad vänstermupp. Du vill inget hellre än att livet ska bli surt för de du för tillfället är avundsjuk på.

    Men du kan inte hindra mig att besöka Norrland...
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Tur att Alliansen inte kan styra vädret! Empty Sv: Tur att Alliansen inte kan styra vädret!

    Inlägg  MartinLindgren 2009-06-18, 09:08

    Vi får hoppas att vädergudarna står bi?
    Men för mig med alla hemlösa år i ryggsäcken, så har dom här stora helgerna varit ångestframkallande,
    Därför firar jag och tjejen vår egen lilla midsommar här hemma med största glädje,
    varje dag är som första dagen! Very Happy

    Bland det första man tappar som hemlös är traditionerna, så jag har förstått att det tar många år och bygga upp nya,
    Men som sagt här hemma är vi på gång i allafall, Very Happy

    Så får jag vakna upp efter helgen och allt är som vanligt, så är ingen nöjdare än jag! Wink


    Men vilket som, Trevlig midsommar Red Viktory!
    Leve sill och nubbe! bounce
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Tur att Alliansen inte kan styra vädret! Empty Sv: Tur att Alliansen inte kan styra vädret!

    Inlägg  Redvictory 2009-06-18, 09:10

    råttan skrev:Du bekräftar verkligen bilden av en korkad vänstermupp. Du vill inget hellre än att livet ska bli surt för de du för tillfället är avundsjuk på.

    Men du kan inte hindra mig att besöka Norrland...

    Du ska veta att du INTE är välkommen hit Råttan! stanna där råttorna hör hemma
    dvs i kloakerna! Very Happy

    Trevliga stockholmare dvs rödgröna är välkomna men dryga dvs Blå (inte alla) är
    inte välkomna med sin dryga och nedsättande attityd! det kommer ni märka på mackar affärer bilköer m,m ni alliansare kommer hamna sist i alla köer! Very Happy
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Tur att Alliansen inte kan styra vädret! Empty Sv: Tur att Alliansen inte kan styra vädret!

    Inlägg  Redvictory 2009-06-18, 09:20

    martin7lindgren skrev:Vi får hoppas att vädergudarna står bi?
    Men för mig med alla hemlösa år i ryggsäcken, så har dom här stora helgerna varit ångestframkallande,
    Därför firar jag och tjejen vår egen lilla midsommar här hemma med största glädje,
    varje dag är som första dagen! Very Happy

    Bland det första man tappar som hemlös är traditionerna, så jag har förstått att det tar många år och bygga upp nya,
    Men som sagt här hemma är vi på gång i allafall, Very Happy

    Så får jag vakna upp efter helgen och allt är som vanligt, så är ingen nöjdare än jag! Wink


    Men vilket som, Trevlig midsommar Red Viktory!
    Leve sill och nubbe! bounce

    Tack detsamma martin! jag beundrar din kämparanda att klara dig upp från träsket
    och leva ett bra liv nu med lite sill potatis och nubbe/öl gott sällskap. du har glädjenoch är nöjd med det lilla till motsats av de som ständigt har ett krav att alltid måsta ha det dyraste men inte är nöjda ändå! du vet vilka!


    själv ligger jag med dropp och cellgifter över midsommarafton
    kan du tänka dig att FK ringde och undrade om jag kunde jobba!!! jag ligger i dropp
    med cellgifter sa jag och har lite svårt att klara jobbet som brandbefäl då! ok sa hon
    hejdå utan att ens säga krya på dig! hon skulle gå på semester så hon brydde sig inte!
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Tur att Alliansen inte kan styra vädret! Empty Sv: Tur att Alliansen inte kan styra vädret!

    Inlägg  MartinLindgren 2009-06-18, 09:21

    Avundsjuk på dig Mr. Råtta?
    Skulle tro att dom allra flesta "normala människor" gärna skulle pröjsa om det behövdes för att slippa vara som du! Twisted Evil

    Hela du Mr. Råtta och det du står för är ju ett bottenskrap, så där nere får du nog tusan vara ifred av dom flesta? Twisted Evil


    Och du "råttusling", till din stora glädje,, är det den 18/6 idag, vilket innebär payday för alla pensionärer,
    den stora dagen börjar med lyckan att betala hyran, sen fortsätter festen med att fylla på förråden,

    Sist men inte minst så ska jag nog också lyckas skrapa ihop till en 75:a brännvin och en sillburk, midsommaren till ära! Wink
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Tur att Alliansen inte kan styra vädret! Empty Sv: Tur att Alliansen inte kan styra vädret!

    Inlägg  MartinLindgren 2009-06-18, 09:27

    Så är det, kan hända alla vad som helst för att man ska ompröva sånt man tagit för givet tidigare?

    Hoppas återhämtningen går planenligt, men det gör det säkert, du har mycket kvar och göra, både som människa och brandbefäl
    ,

    Du slipper nog inte undan! Wink
    Susz X
    Susz X


    Antal inlägg : 6327
    Join date : 09-02-21
    Ort : Borås Stad

    Tur att Alliansen inte kan styra vädret! Empty Sv: Tur att Alliansen inte kan styra vädret!

    Inlägg  Susz X 2009-06-18, 09:32

    Hmm..har läst en massa nu- och valet står mellan F! och MP nästa år..fast man känner sig inte riktigt säker på gatorna i Borås- så många från skåne /götet har flyttat hit..
    Har ju tykat mig en del duvetva..eh- på nätet alltså.Sagt min åsikt- använt yttrandefriheten..
    cat
    Norrland är vackert- det var många år sen man åkte mc genom det sagolandet.
    Oops- en himla massa år sen- nu när man räknat lite noggrannare.. scratch

    Skulle det bli för regnigt här- är man välkommen till Norrland trots att man inte e illrööd?
    sunny


    Önskar Dig/er en nicee midsommar.
    kramen
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Tur att Alliansen inte kan styra vädret! Empty Sv: Tur att Alliansen inte kan styra vädret!

    Inlägg  Redvictory 2009-06-18, 09:52

    Susz X skrev:Hmm..har läst en massa nu- och valet står mellan F! och MP nästa år..fast man känner sig inte riktigt säker på gatorna i Borås- så många från skåne /götet har flyttat hit..
    Har ju tykat mig en del duvetva..eh- på nätet alltså.Sagt min åsikt- använt yttrandefriheten..
    cat
    Norrland är vackert- det var många år sen man åkte mc genom det sagolandet.
    Oops- en himla massa år sen- nu när man räknat lite noggrannare.. scratch

    Skulle det bli för regnigt här- är man välkommen till Norrland trots att man inte e illrööd?
    sunny


    Önskar Dig/er en nicee midsommar.
    kramen

    Ja alla som inte är Blå är välkommna till norrland och solen! jag är själv rödgrön
    och pirat så välkommna! nu är ju jag inlagd till lördag kväll men norrland står
    öppet för alla goa glada människor! Very Happy
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Tur att Alliansen inte kan styra vädret! Empty Sv: Tur att Alliansen inte kan styra vädret!

    Inlägg  MartinLindgren 2009-06-18, 10:00

    för kännedom SuszX, du behöver med all säkerhet inte vara illröd för att vara välkommen?
    Det räcker hur bra som helst att bara vara, med undantag för den handfulla bottenskrapet vi stångas med till vardags här på forumet!

    Men vilket som, trevlig midsommar önskar jag!
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Tur att Alliansen inte kan styra vädret! Empty Sv: Tur att Alliansen inte kan styra vädret!

    Inlägg  Redvictory 2009-06-18, 10:09

    martin7lindgren skrev:Så är det, kan hända alla vad som helst för att man ska ompröva sånt man tagit för givet tidigare?

    Hoppas återhämtningen går planenligt, men det gör det säkert, du har mycket kvar och göra, både som människa och brandbefäl
    ,

    Du slipper nog inte undan! Wink

    Tack martin! det hoppas jag också! jag vill kunna känna att cancern är bekämpad
    och träna upp allt igen för att så snart som möjligt kunna börja arbeta med alla mina jobb! det har ju tagit hårt på ekonomin också! jag har en massa planer för ungdommar
    och företaget som skall tillverka lyfthjälpmedel för rörelsehindrade! mitt patent skall nu vara godkänt efter ett halvårs väntan! blir det stort så kan det bli fråga om anställningar 3-4 personer och då blir det långtidsarbetslösa eller långtidssjukskrivna som jag prioriterar!
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Tur att Alliansen inte kan styra vädret! Empty Sv: Tur att Alliansen inte kan styra vädret!

    Inlägg  MartinLindgren 2009-06-18, 10:36

    Där ser du Red Viktory, du kommer inte undan, som tur är! Very Happy

    Sponsored content


    Tur att Alliansen inte kan styra vädret! Empty Sv: Tur att Alliansen inte kan styra vädret!

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-09-21, 20:13