//berra
+4
Sossar-e-lata
R.O.F.L
Thetaxpayer
berralarzon
8 posters
Till idioten fredrikrahm as sossar e lata
berralarzon- Antal inlägg : 6964
//berra lite småfull/apfull loggar it liksom sossar e lata alltid gör alliansen är svin reinfetld är ett skämt leve maud munsfittan bäver, vaf skönt att skriva så korkat som sossar e lata gör tillnärmevis alltid.
//berra
//berra
Upp som dåren rahm alltid önskar.
//berra
//berra
Thetaxpayer- Antal inlägg : 7997
He he, Ja dessa inläggen är du nog stolt över i morgon.
Sossar-e-lata- Antal inlägg : 1357
- Inlägg 5
Berra!! grå sossarnas sosse
är full!! på andras bekostnad förstår jag!! njut, jag bjuder på det!!!! men fan du ska tacka mig i morgon!!!!!
Tack snälla SEL, du är min maestro!! det vill jag höra!!
Tack snälla SEL, du är min maestro!! det vill jag höra!!
MartinLindgren- Antal inlägg : 15685
Håll andan nu S-e-L,så du inte spricker, på andras bekostnad, vems då?
Du som danderyd demokrat får väl hålla till godo med skumpan, räkorna, båtplatsen och den stora fina delikatessbutiken?
Men du går lite för långt när du vill att utomsocknes ska tacka dig för att praktisera dina vardagsnöjen någon helg då och då!
Du som danderyd demokrat får väl hålla till godo med skumpan, räkorna, båtplatsen och den stora fina delikatessbutiken?
Men du går lite för långt när du vill att utomsocknes ska tacka dig för att praktisera dina vardagsnöjen någon helg då och då!
Kakmonstret- Antal inlägg : 4120
Upp - låt alla beskåda Larzons intelligens...
Sanningen kan ju vara hård ibland, särskilt när man har anledning att suga åt sig som en svamp!
fredrik rahm70- Antal inlägg : 3811
svamp=full berra.. ja du har nog rätt martin...för en gång skull=)
grattis
grattis
Nu har nog inte du förstått i vanlig ordning, med svamp avses inte Berra!
Som jag ser det står han i sin fulla rätt att ta sig några järn när han känner för det!
Mig veterligt är det nog första gången Berra går ut och säger skål ta mig fan?
Det har inte jag några problem med, har du?
Som jag ser det står han i sin fulla rätt att ta sig några järn när han känner för det!
Mig veterligt är det nog första gången Berra går ut och säger skål ta mig fan?
Det har inte jag några problem med, har du?
skrattar..
så sitta full och starta en ren personangrepps tråd utan mera mening än att debattören är full dum och beter sig likadant nykter= jättebra..
ja du..så tillhör ni båda "dom fyras gäng" med
så sitta full och starta en ren personangrepps tråd utan mera mening än att debattören är full dum och beter sig likadant nykter= jättebra..
Mona Stalin.- Antal inlägg : 143
fredrik rahm (namnnappad) skrev:
fredrik och jag kan inte hantera internet säger vår terapeut.
Därför får vi inte vara med i något gäng alls
Därför är vi så stygga mot alla som inte tycker som oss
igår 13 juni
13:57 redcloud loggar in på testaren
13:58 min namnappare börjar spamma..här
17:44 redcloud loggar in på testaren
17:49 min namnappare börjar spamma..här
idag 14 juni
14:00 redcloud loggar in på testaren
14:13 min namnappare börjar spamma..här
dock är du blockerad på båda dessa alias redcloud..sorry
Mona Stalin.- Antal inlägg : 143
Jag och fredrik för loggbok över internet.
Vi leker FRA, vi är folkpartister.
Vi leker FRA, vi är folkpartister.
Tjänstemannabyråkraten skrev:Upp - låt alla beskåda Larzons intelligens...
He he det var så skönt att få känna sig som s-e-l gör varje gång han loggar in här samt att vara lika enögd enkelriktad som fredrikrahm aka mickewrede.
//berra
skillnad mellan en packad berra och en nykter?
ena stavar kanske lite mera sammanhängande*punkt*
(seså berra öppna en pava till så känns det bättre i ditt liv)
fredrik rahm (namnnappad) skrev:skillnad mellan en packad berra och en nykter?
Med eller utan pava så kass som dig fredrikrahm aka mickewrede det blir jag aldrig, te.x att du önskar Martin att ska "skramla med sina stumpar" eller slänga/tappa blomkrukor på nick som inte tycker som dig rahm, tjäna..
//berra
fredrik rahm (namnnappad) skrev:http://www.guidadpsykologisksjalvhjalp.com/gps_info6.htm#alkohol
Med eller utan pava! jojo du har det rätt tomt mellan nyckelbenen fredrikrahm aka mickewrde.
Och att du önskade att Martin skulle "skramla med sina stumpar" den människosynen du har på hanikappade den reflekterar du inte över alls.
Ynkedom rahm.
//berra
Över tusen liter sprit i beslag
Tullen i Malmö hittade över 1 000 liter sprit i en lastbil som kört över Öresundsbron natten till söndagen. Efter beslaget vid Lernacken anhölls den 28-årige chauffören som är från Litauen.
- Vilka sorter det är vet jag inte, men det är någon form av kommersiell införsel, säger Christer Kriegh, vakthavande vid tullkriminalen.
Sammanlagt innehöll lastbilen 1 272 liter sprit. 28-åringen är anhållen misstänkt för smuggling.
blir torrt för dej berra ett tag framåt... soc-checken räcker ju inte så långt liksom=)
annars finns ju alltid nöddrickat:
Tullen i Malmö hittade över 1 000 liter sprit i en lastbil som kört över Öresundsbron natten till söndagen. Efter beslaget vid Lernacken anhölls den 28-årige chauffören som är från Litauen.
- Vilka sorter det är vet jag inte, men det är någon form av kommersiell införsel, säger Christer Kriegh, vakthavande vid tullkriminalen.
Sammanlagt innehöll lastbilen 1 272 liter sprit. 28-åringen är anhållen misstänkt för smuggling.
blir torrt för dej berra ett tag framåt... soc-checken räcker ju inte så långt liksom=)
Torrt tja! det ska jobbas ett bra tag för mig nu men frågan är om du rahm har ett jobb att gå till du finns ju numera härinne 24/7.fredrik rahm (namnnappad) skrev:Över tusen liter sprit i beslag
//berra
berralarzon skrev:[
Torrt tja! det ska jobbas ett bra tag för mig nu
//berra
visste inte att leta burkar i papperskorgar kallades "jobb" numera men alltid lär man sig ngt nytt=)
btw varför slutade du skriva "MVH "i alla dina inlägg berra?
fredrik rahm (namnnappad) skrev:berralarzon skrev:[
Torrt tja! det ska jobbas ett bra tag för mig nu
//berra
visste inte att leta burkar i papperskorgar kallades "jobb" numera men alltid lär man sig ngt nytt=)
btw varför slutade du skriva "MVH "i alla dina inlägg berra?
Har aldrig missbrukat det ordet MVH mot någon jag tycker beter sig korkat, så fortsätt dina lögnaktiga påståenden du vet fredrikrahm aka mickewrede att din trovärdighet härinne inte är speciellt stort, så sitt du på testaren som vattenkammad lismare din trovärdight växer inte där ser jag när jag skummar igenom skörden av dina inlägg.
//berra
Ps. att leta "burkar" gav en skatteintäkt till staten på inbetalad skatt från //berra
på ca 245000kr.