Jag är säker på att Maud kommer hånflina tills hennes ansikte krackelerar i ett grinande uttryck och den gälla rösten åter gör sig påmind om hur fölrskräcklig hon är! vad tror ni?
2 posters
Se Maud göra bort sig (igen)
berralarzon- Antal inlägg : 6964
- Inlägg 2
Sv: Se Maud göra bort sig (igen)
Redvictory skrev:Jag är säker på att Maud kommer hånflina tills hennes ansikte krackelerar i ett grinande uttryck och den gälla rösten åter gör sig påmind om hur fölrskräcklig hon är! vad tror ni?
Hon gör ju bort sig varje gång hon öppnar grötluckan hon är en sämre kopia av ett nick härinne.
//berra
Jävla diarrepratkvarn med andra ord..
berralarzon- Antal inlägg : 6964
- Inlägg 3
.berralarzon skrev:Redvictory skrev:Jag är säker på att Maud kommer hånflina tills hennes ansikte krackelerar i ett grinande uttryck och den gälla rösten åter gör sig påmind om hur fölrskräcklig hon är! vad tror ni?
Hon gör ju bort sig varje gång hon öppnar grötluckan hon är en sämre kopia av ett nick härinne.
//berra
Redvictory- Antal inlägg : 12028
- Inlägg 4
berralarzon skrev:Redvictory skrev:Jag är säker på att Maud kommer hånflina tills hennes ansikte krackelerar i ett grinande uttryck och den gälla rösten åter gör sig påmind om hur fölrskräcklig hon är! vad tror ni?
//berra
Jag hade rätt! kärringen gjorde bort sig (igen)