Folkpartinazisten fredrikrahm aka mickewrede sd nörden Blåfrónt/brunbajset har likadan agenda dom ställer ut frågor, men tål inte svaren.
Förmodligen är domsamms bröder med.
//berra
//berra
berralarzon skrev:Folkpartinazisten fredrikrahm aka mickewrede sd nörden Blåfrónt/brunbajset har likadan agenda dom ställer ut frågor, men tål inte svaren.
//berra
SiP skrev:Men dom är ju bara två och ni är fyra...ni får väl skicka lite PM till varandra och samordna vilken ni skall mobba först....
Japp..KickTheRasist skrev:berralarzon skrev:Folkpartinazisten fredrikrahm aka mickewrede sd nörden Blåfrónt/brunbajset har likadan agenda dom ställer ut frågor, men tål inte svaren.
//berra
La Familija
berralarzon skrev:SiP skrev:Men dom är ju bara två och ni är fyra...ni får väl skicka lite PM till varandra och samordna vilken ni skall mobba först....
Känner mig "mobbad" fick inget mail/samordnat, vet bara eller läste bara att fredrikrahm aka mickewrede tillönskade Martin att han kunnde skramla med sina stumpar det utvisar pyskopaten rahm från all trovärdighet vad gäller empati för sin egen del.
Mobbare likt fredrikrahm aka mickewrede ska hållas kort.
//berra
SiP skrev:berralarzon skrev:SiP skrev:Men dom är ju bara två och ni är fyra...ni får väl skicka lite PM till varandra och samordna vilken ni skall mobba först....
Känner mig "mobbad" fick inget mail/samordnat, vet bara eller läste bara att fredrikrahm aka mickewrede tillönskade Martin att han kunnde skramla med sina stumpar det utvisar pyskopaten rahm från all trovärdighet vad gäller empati för sin egen del.
//berra
Och Martin skrev säkert oskyldiga fina inlägg till FR när han fick det kastat på sig...
Jag tycker att FR är en skit jag oxå, men det konstiga är att när FR önskade livet ur ett vänsternick så gick alla på den kanten i taket (jag fördömde det nog först av alla) men när Susz tyckte att man kunde gasa och stampa ihjäl meningsmotståndare, då blev set tyst i klassen, det jag menar är att man måste kunna se skiten som kommer från den egna sidan lika bra som från den andra!!
blueheaven skrev:Är det nu pajasdebatt igen?
Är det på grund av vänsterns bristande politik?
Susz X skrev:SiP skrev:berralarzon skrev:SiP skrev:Men dom är ju bara två och ni är fyra...ni får väl skicka lite PM till varandra och samordna vilken ni skall mobba först....
//berra
Och Martin skrev säkert oskyldiga fina inlägg till FR när han fick det kastat på sig...
Jag tycker att FR är en skit jag oxå, men det konstiga är att när FR önskade livet ur ett vänsternick så gick alla på den kanten i taket (jag fördömde det nog först av alla) men när Susz tyckte att man kunde gasa och stampa ihjäl meningsmotståndare, då blev set tyst i klassen, det jag menar är att man måste kunna se skiten som kommer från den egna sidan lika bra som från den andra!!
Jisses- du har inte varit bättre själv..dessutom är du ute på jävligt hal is...lär dig mer om individen innan du går i försvvar- har du en jävla aning VEM det är du ger näring???
SiP skrev:Susz X skrev:SiP skrev:berralarzon skrev:SiP skrev:Men dom är ju bara två och ni är fyra...ni får väl skicka lite PM till varandra och samordna vilken ni skall mobba först....
//berra
Jisses- du har inte varit bättre själv..dessutom är du ute på jävligt hal is...lär dig mer om individen innan du går i försvvar- har du en jävla aning VEM det är du ger näring???
Jag har aldrig dödshotat eller önskat livet ur någon, men det har du...det säger väldigt mycket om dig..
Och vem ger jag näring?? en som debaterar höger eller någon som dig, rädd för att alla som inte tycker som du är nazister...
Susz X skrev:Finns värre saker än enbart smygnassar.
SiP skrev:Susz X skrev:Finns värre saker än enbart smygnassar.
Japp, såna som tycker att meningsmotståndare skall gasas och stampas ihjäl....
Du är nog det största djävla stolpskottet här Susz/Humlan, du kommer väl ihåg att kolla under sängen så inte det stora nassemonstert gömmer sig där.....idiot!
berralarzon skrev:SiP skrev:Susz X skrev:Finns värre saker än enbart smygnassar.
Japp, såna som tycker att meningsmotståndare skall gasas och stampas ihjäl....
Du är nog det största djävla stolpskottet här Susz/Humlan, du kommer väl ihåg att kolla under sängen så inte det stora nassemonstert gömmer sig där.....idiot!
Nu Sip ska du inte ta idiotens fredrikrahm aka mickewredes ord om nassar under sängen hos Suss som en sanning, är nog mestadels i pyskot rahms sinnevärld det existerar.
//berra
SiP skrev:berralarzon skrev:SiP skrev:Men dom är ju bara två och ni är fyra...ni får väl skicka lite PM till varandra och samordna vilken ni skall mobba först....
//berra