Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+5
theward
Regndrottning
lazy
berralarzon
fredrik rahm70
9 posters

    Kanon trevlig nationaldag!!

    theward
    theward


    Antal inlägg : 6709
    Join date : 09-02-24
    Age : 51
    Ort : Mitt ute i åävla T-län

    Kanon trevlig nationaldag!! - Sida 2 Empty skojar du

    Inlägg  theward 2009-06-06, 23:52

    Regndrottning skrev:
    theward skrev:Då fick jag noll respons från den som vill at vi ska hålla oss till ämnet.
    Dock kommenterade han, mitt andra inlägg Rolling Eyes

    känns ganska tråkigt att försöka och det blir bara skit av allt iaf...

    är det bråka vi ska göra..kan vi väl bara skriva fula ord till varandra..kors o tvärs bland forumdelatagarna Rolling Eyes

    Ward.... fredrik tjatar bara om 'att hålla sig till ämnet' när det passar honom. D.v.s när han får för många mothugg och frågor och blir överbevisat så ropar han 'Håll er till ämnet!'. Men själv är han snabb att förstöra trådar och inte hålla sig själv till ämnet när han känner sig överlägsen. Att förstöra för andra en bara en rolig grej för fredrik....Detta har du väl märkt, Ward? För det har jag.

    queen

    Fredrik är ju ett offer och alla vi andra är taskiga mobbare.
    Dessutom är det ju bara han som jobbar och inte är lat...
    Vi andra är lata,simulanter,bidragssnyltare, halta, lytta,psyksjuka och impotenta Rolling Eyes

    Så det är bara att inse, fredrik är bäst tongue
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Kanon trevlig nationaldag!! - Sida 2 Empty Sv: Kanon trevlig nationaldag!!

    Inlägg  MartinLindgren 2009-06-07, 07:40

    Mr. Rahm blit bara knepigare och knepigare, han ylar om sina blockeringar, No
    Ändå förbehåller han sig rätten att själv gå till angrepp, men han vill inte höra andra, okey det är fina fisken?

    Sedvanligt hör madame Lazys eviga ekon ylaöver nejderna, men hon har har väl bra överblick däruppe på sin bevingade häst när glider runt och bannar andra med piskan och batongen,


    Vem vet, kanske är den blivande Fru Rahm vi skådar? Very Happy
    formsvackan
    formsvackan


    Antal inlägg : 14778
    Join date : 09-03-02

    Kanon trevlig nationaldag!! - Sida 2 Empty Sv: Kanon trevlig nationaldag!!

    Inlägg  formsvackan 2009-06-07, 09:45

    theward skrev:Personligen tycker jag bråka kommer långt ner på listan av saker jag vill göra Rolling Eyes
    Om den listan inte är längre än förteckningen över Italienska krigshjältar, lär du hamna i bråk ganska snabbt ändå Very Happy
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Kanon trevlig nationaldag!! - Sida 2 Empty Sv: Kanon trevlig nationaldag!!

    Inlägg  MartinLindgren 2009-06-07, 11:16

    I Mr. Rahms diagnos ingår att inte förrän han själv förstår hur illa ställt det är med honom, går det inte friskna till,
    Det tillhör sjukdomsbilden, den dagen, om den någonsin kommer, och Mr. Rahm själv begriper vad han pysslar med, har han chansen att hela sig själv,

    Psykisk ohälsa är inte att leka med! No

    Men åter till ämnet, ja min 6 juni blev en riktigt trevlig dag, något som fortsätter i dag!
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    Kanon trevlig nationaldag!! - Sida 2 Empty Sv: Kanon trevlig nationaldag!!

    Inlägg  Sniperace 2009-06-07, 11:23

    Och märk väl.... Det är fredrik som har lyckats få raderade inlägg på Testaren. Very Happy Så vem är det som inte kan hålla sig till ämnet? Jag bara undrar... Wink

    NU blev jag förvånad, vilka inlägg av Fredrik har raderats pga vad han skrivit?

    det enda jag kan se var just om hustomte, och det är/var en bagatell som förstorades och spred sig, där var fredrik absolut inte ensam ansvarig.

    annars har där bara varit ETT som kunde anses vara grovt, och där var inte fredrik inblandad,

    MAn kan väl ändå vara ärlig och inte ge skit bara för att man kan?
    Regndrottning
    Regndrottning


    Antal inlägg : 6691
    Join date : 09-02-16
    Age : 66
    Ort : Halmstad

    Kanon trevlig nationaldag!! - Sida 2 Empty Sv: Kanon trevlig nationaldag!!

    Inlägg  Regndrottning 2009-06-07, 11:27

    Sniperace skrev:
    Och märk väl.... Det är fredrik som har lyckats få raderade inlägg på Testaren. Very Happy Så vem är det som inte kan hålla sig till ämnet? Jag bara undrar... Wink

    NU blev jag förvånad, vilka inlägg av Fredrik har raderats pga vad han skrivit?

    det enda jag kan se var just om hustomte, och det är/var en bagatell som förstorades och spred sig, där var fredrik absolut inte ensam ansvarig.

    annars har där bara varit ETT som kunde anses vara grovt, och där var inte fredrik inblandad,

    MAn kan väl ändå vara ärlig och inte ge skit bara för att man kan?

    Nej, inte ensam ansvarig... jag svarade honom. Trots detta så började han tjata om hustomten i en tråd som handlade om någonting helt annat... Alltså kunde inte fredrik hålla sig till ämnet. Trots han tjatar om att andra skall göra det.

    queen
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    Kanon trevlig nationaldag!! - Sida 2 Empty Sv: Kanon trevlig nationaldag!!

    Inlägg  Sniperace 2009-06-07, 11:34

    Regndrottning skrev:
    Sniperace skrev:
    Och märk väl.... Det är fredrik som har lyckats få raderade inlägg på Testaren. Very Happy Så vem är det som inte kan hålla sig till ämnet? Jag bara undrar... Wink

    NU blev jag förvånad, vilka inlägg av Fredrik har raderats pga vad han skrivit?

    det enda jag kan se var just om hustomte, och det är/var en bagatell som förstorades och spred sig, där var fredrik absolut inte ensam ansvarig.

    annars har där bara varit ETT som kunde anses vara grovt, och där var inte fredrik inblandad,

    MAn kan väl ändå vara ärlig och inte ge skit bara för att man kan?

    Nej, inte ensam ansvarig... jag svarade honom. Trots detta så började han tjata om hustomten i en tråd som handlade om någonting helt annat... Alltså kunde inte fredrik hålla sig till ämnet. Trots han tjatar om att andra skall göra det.

    queen

    På det sättet har du rätt, men som sagt, han är ju långt ifrån ensam om detta Very Happy

    sådant är vad vi alla mer eller mindre trillar in i, och det händer i de flesta trådar som får många inlägg. (jag är inte heller oskyldig när det gäller sådant)
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Kanon trevlig nationaldag!! - Sida 2 Empty Sv: Kanon trevlig nationaldag!!

    Inlägg  MartinLindgren 2009-06-07, 12:25

    Så du säger det Sniper?
    Hur många bollar som Mr. Rahm inlägg på t.ex AB slutade med både raderade inlägg och avstängningar för andra än han själv?

    Hur många avstängningar för andra låg inte Mr. Rahm bakom genom att starta upp, för att sen mailbomba moderatorerna!

    Hur många krigsförklaringar ligger inte han bakom mot mig på det här forumet, måste vara närmare 1000 försök?


    Kan väl hålla med om att han inte ska ha skit på testaren om han inte gjort något där, men det förändrar ju inte att folk känner till hans invanda betende,

    Mr. Rahm är en stor anledning till att jag ligger lågt på testaren, annars tror jag det blir samma där som på AB och acbladet, Mr. Rahm drar igång sitt skit mot mig som då sedvanligt vänds mot min person i slutändan,

    Något jag inte tänker bjuda på en gång till, därför ligger jag lågt på testaren, sen undrar jag om det bara är jag som känner det?
    avatar
    blueheaven


    Antal inlägg : 5228
    Join date : 09-02-17

    Kanon trevlig nationaldag!! - Sida 2 Empty Sv: Kanon trevlig nationaldag!!

    Inlägg  blueheaven 2009-06-07, 12:28

    martin7lindgren skrev:Så du säger det Sniper?
    Hur många bollar som Mr. Rahm inlägg på t.ex AB slutade med både raderade inlägg och avstängningar för andra än han själv?

    Hur många avstängningar för andra låg inte Mr. Rahm bakom genom att starta upp, för att sen mailbomba moderatorerna!

    Hur många krigsförklaringar ligger inte han bakom mot mig på det här forumet, måste vara närmare 1000 försök?


    Kan väl hålla med om att han inte ska ha skit på testaren om han inte gjort något där, men det förändrar ju inte att folk känner till hans invanda betende,

    Mr. Rahm är en stor anledning till att jag ligger lågt på testaren, annars tror jag det blir samma där som på AB och acbladet, Mr. Rahm drar igång sitt skit mot mig som då sedvanligt vänds mot min person i slutändan,

    Något jag inte tänker bjuda på en gång till, därför ligger jag lågt på testaren, sen undrar jag om det bara är jag som känner det?

    Martin varför har du sjuan lindgren själv, borde du inte återgå till nollan lindgren här har ju ingen stängt av dig trots att det hade behövts?
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    Kanon trevlig nationaldag!! - Sida 2 Empty Sv: Kanon trevlig nationaldag!!

    Inlägg  Sniperace 2009-06-07, 12:30

    martin7lindgren skrev:Så du säger det Sniper?
    Hur många bollar som Mr. Rahm inlägg på t.ex AB slutade med både raderade inlägg och avstängningar för andra än han själv?

    Hur många avstängningar för andra låg inte Mr. Rahm bakom genom att starta upp, för att sen mailbomba moderatorerna!

    Hur många krigsförklaringar ligger inte han bakom mot mig på det här forumet, måste vara närmare 1000 försök?


    Kan väl hålla med om att han inte ska ha skit på testaren om han inte gjort något där, men det förändrar ju inte att folk känner till hans invanda betende,

    Mr. Rahm är en stor anledning till att jag ligger lågt på testaren, annars tror jag det blir samma där som på AB och acbladet, Mr. Rahm drar igång sitt skit mot mig som då sedvanligt vänds mot min person i slutändan,

    Något jag inte tänker bjuda på en gång till, därför ligger jag lågt på testaren, sen undrar jag om det bara är jag som känner det?

    Men, men MArtin, nu var det ju just om TESTAREN och raderade inlägg DÄR detta handlade om, och hur var det, blev det inte raderade inlägg och bortplockade konton för DIG med, i parti och minut på AB?

    Men iofs INGET av de som raderades för dig raderades väl för att du gått över gränsen, och de konton som togs bort togs väl bort av någon som gjorde det bara för att djävlas?

    En sak är säker, något sådant kommer INTE att tillåtas på testaren, vare sig av rahm, dig, eller någon annan, och i det inbegrips även jag....
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Kanon trevlig nationaldag!! - Sida 2 Empty Sv: Kanon trevlig nationaldag!!

    Inlägg  MartinLindgren 2009-06-07, 13:06

    Läs om läs rätt, precis det jag säger, eftersom jag VET hur det blev på AB, hur det är på acbladet,
    Så ligger jag lågt på testaren just för att jag inte vill bli inblandad i raderingar!

    Kan som exempel återge ett inlägg från Mr. Rahm på en testartråd som handlar om alzheimers syndrom, jag läste, där Rahm hjärtligt pekar ut misstänkta fall här på acbladet, bland annat dom som inte köper alliansens budskap,

    Ville påpeka att han inte nämnde sitt eget Mona Sahlin och sossehat i sammanhanget, men avstog bara för att inte ta några risker!

    Bara att tvingas avstå kommenrar av den anledningen på ett öppet demokratiskt nästa ocensurerat forum känns inte rätt!


    Men som jag lovat, jag ligger lågt, inget mer skit på ännu ett forum, men viktigt att poängtera att det inte är varken ditt, corvens eller testarens fel!

    Sponsored content


    Kanon trevlig nationaldag!! - Sida 2 Empty Sv: Kanon trevlig nationaldag!!

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-15, 10:00