Så blir det lättare att slippa dina skittrådar be fredrikrahm göra dig sällskap det blir så rörigt härinne på detta forumet av din blåfront/brunbajs ock fredrikrahms spyor här.
//berra
Blåfront skrev:Horfitta så man slipper
Dra åt helvete själv för fan!
berralarzon skrev:Blåfront skrev:Horfitta så man slipper
Ja det var ju ett vuxet svar från blåfront/brunbajset!
poäng nä..
//berra
berralarzon skrev:Du liksom awfultruhten/ga fredrikrahm inser inte hur korkade ni upplevs av ca 2/3 härinne.
//berra
Vari ligger felet av att du är en sd nörd då blåfront du ger inga andra signaler tror du?Blåfront skrev:berralarzon skrev:Blåfront skrev:Horfitta så man slipper
Ja det var ju ett vuxet svar från blåfront/brunbajset!
poäng nä..
//berra
Ja och ni rödingar är vuxna med era personangrepp och kopierar användarnamn?
Brunbajset
ja det var ju vuxen starttråd
berralarzon skrev:Nu har du gått i spinn blåfront/brunbajs bäst att du loggar ur innan hjärtat slår stopp på dig i ditt hat liksom fredrikrahm har förstånd att i tid göra det.
//berra
Susz X skrev:Ärligt talat blåfront- varför visar du sådant öppet hat mot islam?
Jag ser din mask- men var kommer din rädsla och hat ifrån?
Är det för att du inte skaffat kunskap eller har du vuxit upp med det?
Eller har det hänt dig något illa i livet?
Droger?
Susz X skrev:Menar du med sdkuriren "papa sd"..han som styr och hotar?
I så fall är mitt råd till B att kontakta EXIT- där kan du få stöd
att ta dig ur den där skiten- de ger 100% stöd!
berralarzon skrev:Nu tror jag iof att blåfront/brunbajset är en liten stackare som tar ut sin skit (betoning på skit) pga sitt eget tillkortakommande.
//berra
Ja- jag vet--Kanaljen några till ( lazy tex..)har inte varit här på ett tag- är väl ute på tortyrupdrag förmodar jag..KickTheRasist skrev:Susz X skrev:Menar du med sdkuriren "papa sd"..han som styr och hotar?
I så fall är mitt råd till B att kontakta EXIT- där kan du få stöd
att ta dig ur den där skiten- de ger 100% stöd!
Japp jag menar med hjärntvätt kuriren.se
Susz X skrev:Vilken ålder är blåfront i?
Susz X skrev:berralarzon skrev:Nu tror jag iof att blåfront/brunbajset är en liten stackare som tar ut sin skit (betoning på skit) pga sitt eget tillkortakommande.
//berra
Japp- samtidigt är projektion ganska vanligt vid missbruk oxå- ibland KAN det vaa så att dessa personer står under hot från andra oxå- det vet inte jag- enbart BF själv vet det...däremot vet jag att det finns stöd at få om han själv vill förståss..det kan vara besvärligt om man är rädd- men det går ju bra att maila.
Och är han inte rädd- eller vill han inte söka stöd då vet jag inte vad jag tycker om personen...en djävul?
Blåfront skrev:Susz X skrev:berralarzon skrev:Nu tror jag iof att blåfront/brunbajset är en liten stackare som tar ut sin skit (betoning på skit) pga sitt eget tillkortakommande.
//berra
Japp- samtidigt är projektion ganska vanligt vid missbruk oxå- ibland KAN det vaa så att dessa personer står under hot från andra oxå- det vet inte jag- enbart BF själv vet det...däremot vet jag att det finns stöd at få om han själv vill förståss..det kan vara besvärligt om man är rädd- men det går ju bra att maila.
Och är han inte rädd- eller vill han inte söka stöd då vet jag inte vad jag tycker om personen...en djävul?
vet jag inte vad ja gtycker om personen... jävla kärring