Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+9
KickTheRasist
fredrik rahm70
Sniperace
marxisten
Redvictory
MartinLindgren
SiP
theward
Sossar-e-lata
13 posters

    Martin! Du påstår att jag inte tänker på sjuka & handikappade.....

    Sossar-e-lata
    Sossar-e-lata


    Antal inlägg : 1357
    Join date : 09-03-15
    Ort : Djursholm

    Martin! Du påstår att jag inte tänker på sjuka & handikappade..... - Sida 4 Empty AHH mano el mano

    Inlägg  Sossar-e-lata 2009-06-04, 02:06

    no eres espanol!!!!
    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    Martin! Du påstår att jag inte tänker på sjuka & handikappade..... - Sida 4 Empty Sv: Martin! Du påstår att jag inte tänker på sjuka & handikappade.....

    Inlägg  KickTheRasist 2009-06-04, 02:13

    Sossar-e-lata skrev:no eres espanol!!!!


    Som sagt du har alla kort öppna med mig,
    jag är faktisk lite sugen på Action , börjar
    bli lite rostigt på sistone.
    Sossar-e-lata
    Sossar-e-lata


    Antal inlägg : 1357
    Join date : 09-03-15
    Ort : Djursholm

    Martin! Du påstår att jag inte tänker på sjuka & handikappade..... - Sida 4 Empty som jag sagt

    Inlägg  Sossar-e-lata 2009-06-04, 02:17

    varför är alla invadrare intresserade att lösa allt med våld?? trodde ni lämnat ert land för att slippa det??? om någon hotar mig så ringer jag polisen.....så fungerar jag i Sverige
    Sossar-e-lata
    Sossar-e-lata


    Antal inlägg : 1357
    Join date : 09-03-15
    Ort : Djursholm

    Martin! Du påstår att jag inte tänker på sjuka & handikappade..... - Sida 4 Empty nu vet jag att

    Inlägg  Sossar-e-lata 2009-06-04, 02:21

    kill the rasist kommer kalla mis feg, horunge eller svennetönt eller nått! är det då så konstigt att SD kommer in 2010??? vi vill inte ha deras våldskultur i SVERIGE!!!!

    Men är det inte tufft om din hund får slåss mot min vita chinchilla??
    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    Martin! Du påstår att jag inte tänker på sjuka & handikappade..... - Sida 4 Empty Sv: Martin! Du påstår att jag inte tänker på sjuka & handikappade.....

    Inlägg  KickTheRasist 2009-06-04, 02:21

    Sossar-e-lata skrev:varför är alla invadrare intresserade att lösa allt med våld?? trodde ni lämnat ert land för att slippa det??? om någon hotar mig så ringer jag polisen.....så fungerar jag i Sverige


    Har jag sagt något om våld ??

    Jag vill bara att vi träffas
    och att du säger till mig i ansiktet
    ordet "blatte jävel "

    Klarar du det ??


    Om i så fall skriv bara adressen så
    du får chansen till det.


    Vilken del av Sverige som helst du väljer!!
    Sossar-e-lata
    Sossar-e-lata


    Antal inlägg : 1357
    Join date : 09-03-15
    Ort : Djursholm

    Martin! Du påstår att jag inte tänker på sjuka & handikappade..... - Sida 4 Empty Du är för rolig

    Inlägg  Sossar-e-lata 2009-06-04, 02:27

    jag har absolut inget emot invandrare, då pratar jag om de som inte förespråkar våld!! du kan prata med mig här ktr! du visade bilder på "en" hund och verkade tuff!! den världen har jag passerat och sett! de tuffa blir snälla och alla hjälps åt, i trånga utrummen blir det så, alla mjuknar......
    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    Martin! Du påstår att jag inte tänker på sjuka & handikappade..... - Sida 4 Empty Sv: Martin! Du påstår att jag inte tänker på sjuka & handikappade.....

    Inlägg  KickTheRasist 2009-06-04, 02:32

    Sossar-e-lata skrev:jag har absolut inget emot invandrare, då pratar jag om de som inte förespråkar våld!! du kan prata med mig här ktr! du visade bilder på "en" hund och verkade tuff!! den världen har jag passerat och sett! de tuffa blir snälla och alla hjälps åt, i trånga utrummen blir det så, alla mjuknar......



    Hahahahha!!


    Jag har visat mitt hund enbart för att jag älskar han!!

    Och ja du har jätte mycket emot invandrare bakom ditt data-
    skärm , det är därför jag vill träffa dig och diskutera med dig
    in live !!


    Lovar dig kommer inte att misshandla dig eller något , enbart
    diskussion .


    Så om du är villigt är du välkommen vart som helst i Sverige , för att
    jag känner denna som min fickan.
    Sossar-e-lata
    Sossar-e-lata


    Antal inlägg : 1357
    Join date : 09-03-15
    Ort : Djursholm

    Martin! Du påstår att jag inte tänker på sjuka & handikappade..... - Sida 4 Empty innan jag sett svaret

    Inlägg  Sossar-e-lata 2009-06-04, 02:37

    så kommer du ifrågasetta. Jag gjorde ett år på häktet i " flempan" 4 månader på "riksen" på Kumla, 1,8 år på Mariefred, 8 måmader på Täby, samt 1,2 på Asptuna och 4 månader frigång......inget att vara stolt över men jag har vart me!! tuffing!! hundar e söta!!! inte tuffa!!
    Sossar-e-lata
    Sossar-e-lata


    Antal inlägg : 1357
    Join date : 09-03-15
    Ort : Djursholm

    Martin! Du påstår att jag inte tänker på sjuka & handikappade..... - Sida 4 Empty lol

    Inlägg  Sossar-e-lata 2009-06-04, 02:38

    du tror du e tuff du!!!
    Sossar-e-lata
    Sossar-e-lata


    Antal inlägg : 1357
    Join date : 09-03-15
    Ort : Djursholm

    Martin! Du påstår att jag inte tänker på sjuka & handikappade..... - Sida 4 Empty Sleepingtime!

    Inlägg  Sossar-e-lata 2009-06-04, 02:40

    måste jobba imorgon och dra in till bidragstagarna!!! ps fick 8 år, satt 5,4......
    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    Martin! Du påstår att jag inte tänker på sjuka & handikappade..... - Sida 4 Empty Sv: Martin! Du påstår att jag inte tänker på sjuka & handikappade.....

    Inlägg  KickTheRasist 2009-06-04, 02:40

    Sossar-e-lata skrev:så kommer du ifrågasetta. Jag gjorde ett år på häktet i " flempan" 4 månader på "riksen" på Kumla, 1,8 år på Mariefred, 8 måmader på Täby, samt 1,2 på Asptuna och 4 månader frigång......inget att vara stolt över men jag har vart me!! tuffing!! hundar e söta!!! inte tuffa!!


    Vill du skrämma mig med din
    Kumlan erfarenhet ??

    *asgarv*


    Som sagt jag vill bara träffa dig mano el mano
    så för vi se om du kommer att kalla mig för Blatte
    in Live.


    Så PM- platsen vart du vill träffas så det blir ingen
    problem.


    God natt KKK

    Sponsored content


    Martin! Du påstår att jag inte tänker på sjuka & handikappade..... - Sida 4 Empty Sv: Martin! Du påstår att jag inte tänker på sjuka & handikappade.....

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-20, 16:47