ericTheDog skrev:
Nu svarar du inte på frågan. Vad tycker du om att aktivt försöka ta redan på identiteten hos en annan debattör?
Om någon verkligen ville rota fram andras identiteter, så är det liksom inte nåt större problem. Internet tillhandahåller en outsinlig mäng verktyg för att göra det...
Jag är själv totalt ointresserad av att rota fram vem du är. Jag kan, men liksom, du är inte så viktig, att jag har nån lust att lägga energi på det...
Och jag tror egentligen inte att det är så många andra som är intresserade heller....
Ni har ju anklagat mig rätt friskt, med Testaren osv för att "diskriminera", men...
Jag hade ju redan då tillgång till alla era ip-adresser...
Hur kommer det sig att ni ens finns här nu? Ni borde ju har varit mördade vid det här laget.
För jag är ju mor till RedClouds ( den store ledaren ) barn, och saknar totalt egen vilja, så därför stängde jag Testaren ( som gav RedCloud tillgång till allas ipadresser, eftersom jag är ett viljelöst fån, som enbart går RedClods ärenden)
ORGASM!!!!!!!!!!!!!!![/quote]
Eric, mitt svar är, det spelar ingen roll, för det det finns alltid nån, nånstans som registrerar vad du gör.[/color]
Senast ändrad av Corven den 2010-09-06, 00:33, ändrad totalt 1 gång