Ska detta tolkas som att du överlevt ditt Alesia och numera är en omvänd syndareVercingetorix skrev:formsvackan skrev:Vem f*n litar på en avdankad sosseVercingetorix skrev:Att dåvarande (s)-finansministern Kjell-Olof Feldt själv officiellt gått ut och erkänt skulden i detta väger förstås lätt i förhållande till vad ett anonymt nick på ett ocensurerat dvärgforum säger?
It takes one to know one? ;-)
+7
Vercingetorix
enigma
Kakmonstret
formsvackan
RedCloud
KickTheRasist
GustavAnder
11 posters
Varför är det så här.
formsvackan- Antal inlägg : 14778
- Inlägg 26
Sv: Varför är det så här.
Vercingetorix- Antal inlägg : 4633
- Inlägg 27
formsvackan skrev:Ska detta tolkas som att du överlevt sitt Alesia och numera är en omvänd syndareVercingetorix skrev:formsvackan skrev:Vem f*n litar på en avdankad sosseVercingetorix skrev:Att dåvarande (s)-finansministern Kjell-Olof Feldt själv officiellt gått ut och erkänt skulden i detta väger förstås lätt i förhållande till vad ett anonymt nick på ett ocensurerat dvärgforum säger?
It takes one to know one? ;-)
Haha... Njä, snarare är det väl så att jag hellre bygger min ståndpunkt på utsagor från hästens mun, snarare än på vad avdankade sossar har att säga om andra avdankade sossar på ett forum som det här...
formsvackan- Antal inlägg : 14778
- Inlägg 28
Att min syn på Feldts gärning gör mig avdankad får stå för dig.Vercingetorix skrev:Haha... Njä, snarare är det väl så att jag hellre bygger min ståndpunkt på utsagor från hästens mun, snarare än på vad avdankade sossar har att säga om andra avdankade sossar på ett forum som det här...
Pratar med hästar, hmmm.... Släkt med Robert Redford också kanske
Vercingetorix- Antal inlägg : 4633
- Inlägg 29
formsvackan skrev:Att min syn på Feldts gärning gör mig avdankad får stå för dig.Vercingetorix skrev:Haha... Njä, snarare är det väl så att jag hellre bygger min ståndpunkt på utsagor från hästens mun, snarare än på vad avdankade sossar har att säga om andra avdankade sossar på ett forum som det här...
Pratar med hästar, hmmm.... Släkt med Robert Redford också kanske
Hästar.... Får mig osökt att tänka på Birgitta Dahl...
Vet du vad det är för likhet mellan biodynamiskt odlad sparris och Birgitta Dahl?
Båda är garanterat obesprutade...