Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+7
Vercingetorix
enigma
Kakmonstret
formsvackan
RedCloud
KickTheRasist
GustavAnder
11 posters

Varför är det så här.

formsvackan
    formsvackan

Antal inlägg : 14778

Varför är det så här. - Sida 2 Empty Sv: Varför är det så här.

Inlägg  formsvackan 2009-12-20, 16:54

Vercingetorix skrev:
    formsvackan skrev:
    Vercingetorix skrev:Att dåvarande (s)-finansministern Kjell-Olof Feldt själv officiellt gått ut och erkänt skulden i detta väger förstås lätt i förhållande till vad ett anonymt nick på ett ocensurerat dvärgforum säger?
    Vem f*n litar på en avdankad sosse Very Happy

It takes one to know one? ;-)
    Ska detta tolkas som att du överlevt ditt Alesia och numera är en omvänd syndare Very Happy
    Vercingetorix
    Vercingetorix

Antal inlägg : 4633

Inlägg  Vercingetorix 2009-12-20, 17:55

formsvackan skrev:
    Vercingetorix skrev:
    formsvackan skrev:
    Vercingetorix skrev:Att dåvarande (s)-finansministern Kjell-Olof Feldt själv officiellt gått ut och erkänt skulden i detta väger förstås lätt i förhållande till vad ett anonymt nick på ett ocensurerat dvärgforum säger?
    Vem f*n litar på en avdankad sosse Very Happy

It takes one to know one? ;-)
    Ska detta tolkas som att du överlevt sitt Alesia och numera är en omvänd syndare Very Happy

Haha... Njä, snarare är det väl så att jag hellre bygger min ståndpunkt på utsagor från hästens mun, snarare än på vad avdankade sossar har att säga om andra avdankade sossar på ett forum som det här... Wink
    formsvackan
    formsvackan

Antal inlägg : 14778

Inlägg  formsvackan 2009-12-20, 18:20

Vercingetorix skrev:Haha... Njä, snarare är det väl så att jag hellre bygger min ståndpunkt på utsagor från hästens mun, snarare än på vad avdankade sossar har att säga om andra avdankade sossar på ett forum som det här... Wink
    Att min syn på Feldts gärning gör mig avdankad får stå för dig.

Pratar med hästar, hmmm.... Släkt med Robert Redford också kanske Very Happy
    Vercingetorix
    Vercingetorix

Antal inlägg : 4633

Inlägg  Vercingetorix 2009-12-20, 18:25

formsvackan skrev:
    Vercingetorix skrev:Haha... Njä, snarare är det väl så att jag hellre bygger min ståndpunkt på utsagor från hästens mun, snarare än på vad avdankade sossar har att säga om andra avdankade sossar på ett forum som det här... Wink
    Att min syn på Feldts gärning gör mig avdankad får stå för dig.

Pratar med hästar, hmmm.... Släkt med Robert Redford också kanske Very Happy

Hästar.... Får mig osökt att tänka på Birgitta Dahl...

Vet du vad det är för likhet mellan biodynamiskt odlad sparris och Birgitta Dahl?

Båda är garanterat obesprutade... Very Happy

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-23, 05:11