Att höra Jan Björklund yla att vi inte kan styra dom globala kriserna, vi i alliansen för ju en så bra politik?
Leve Mona Sahlin!
Fortsätt så här! Då blir du vår nästa statsminister,
Efter valet 2010!!
.......... skrev:upp
berralarzon skrev:Nu slutar jag på det här hjärndöda döfödda forumet säger som fredrik aka micke_wrede lovade men jag återkommer ca 55> gånger hitintills i alla fall.
//berra
Glömmde tillägga jag bryr mig inte..
fredrik rahm skrev:berralarzon skrev:Nu slutar jag på det här hjärndöda döfödda forumet säger som fredrik aka micke_wrede lovade men jag återkommer ca 55> gånger hitintills i alla fall.
//berra
Glömmde tillägga jag bryr mig inte..
byebye berra brumbrum.. hoppas att du fattar att du ej kan bete dig på samma sätt på nya forumet som du gjort här
fredrik rahm skrev:mm berra blir nog bra så..
kom ihåg att nya forumet är modererat..dvs du får ej bete dig som här där=)
bla får du ej kalla min blivande fru för hora luder gummidocka alkis osv...
berralarzon skrev:fredrik rahm skrev:mm berra blir nog bra så..
kom ihåg att nya forumet är modererat..dvs du får ej bete dig som här där=)
bla får du ej kalla min blivande fru för hora luder gummidocka alkis osv...
Lobotomerad gummidocka ja, hora nej visa det inlägget din mytoman.. och inget hopklistrat tjafs nu..
Du tjatade om det så visst 17/5 efter ditt enträgna tjat..än en gång lobotomerad/gummidocka ja men om du henne det du visar/skriver härinne så skulle hon få tipset "lägg benen på rygg" och spring istället från mig än att befläckas av dig fredrikrahm aka micke_wrede.
//berra
fredrikrahm skrev:sedan lilla berra kan du ej göra mej arg.
för nu fungerar depåmedicinen
martin7lindgren skrev:Göra arg, du klarar ju rätt bra av att reta upp dig själv när dina nick snackar med varandra Mr. Rahm och Mr. Rahm!
Men det var kul att spana nen stund på agendareprisen, där Mona retade Fredrik till vansinne,
Men så klart, rena barnleken att veva i gång er Fredrikar!
martin7lindgren skrev:Nu skriver jag precis hur många inlägg jag vill, har inte du med att göra Mr. Råtta!
Det lär bli en hel del till, innan slaget är vunnet, 2010!
Och du kan inte göra något åt det!