Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+2
fredrik rahm70
Blåfront
6 posters

SVT Debatt om den misslycakde integrationen

fredrik rahm70
    fredrik rahm70

Antal inlägg : 3811

SVT Debatt om den misslycakde integrationen - Sida 2 Empty Sv: SVT Debatt om den misslycakde integrationen

Inlägg  fredrik rahm70 2009-05-22, 01:20

Susz X skrev:Lägg av- Blå Front startade tråden..du visar tamefaan inte honom någon respekt för honom alls!
    Vad är du för ett svin rahm?
    Jag tänker blocka dig- för jag är inte ett skit intresserad av ditt jävla maktbehov.
    Däremot är jag intresserad av att lyssna på nickt Blå Front i en diskussion..!

suszx du fortsätter att hoppa på folk och kalla dom saker och öknamn allt i "rättvisans " namn..din egenpåhittade "rättvisa" dessutom.

debattera klarar du ej pga dina mentala och lässvårigheter...

och alla som inte tycker som du är "moderata nazister" eller" beck" eller insekter eller råttor.

blocka mej du inget hindrar dig.

allra minst jag..passa på att blocka dej själv samtidigt?=)
    Susz X
    Susz X

Antal inlägg : 6327

SVT Debatt om den misslycakde integrationen - Sida 2 Empty Sv: SVT Debatt om den misslycakde integrationen

Inlägg  Susz X 2009-05-22, 01:24

Blå Front kanske i morrn- det var väl här vi slutade??

Och- vad anser du om de människors situation som utvisas orättvist då?
    Seriösa människor som riskerar att bli dödade pga att de kanske är
    kritiska mot regimen i sitt hemland...

Och hur skulle du vilja göra om det är krig i din egen stad Blå Front?
    Om militären var ute efter DIG?Om du riskerade att bli torterad
    av dem- och om DITT eget hem ockuperats eller sprängts i tusen bitar?
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70

Antal inlägg : 3811

Inlägg  fredrik rahm70 2009-05-22, 01:26

säker på att hemmet bara sprängs i exakt 1000 bitar??=)

lite hyckeri att sitta i trygga sverige inte ha ngn militär utbildning och be andra känna efter ngt den själv inte har en hum om.
    Susz X
    Susz X

Inlägg  Susz X 2009-05-22, 01:43

kanaljen skrev:
    martin7lindgren skrev:Självklart ska sverige hjälpa människor i nöd som flyr undan från krig och elände i sina försök att överleva?
    Alltid, oavsett rådande konjuktur, däremot måste vi hitta sätt hur vi på allra bästa sätt ska ta emot och hjälpa dessa människor?

Kommer man från krigshärdar där man snubblar över lik varje dag, så behöver man inte vara något snille för att förstå, att det tar tid och etablera sig i ett nytt land!

Vi kan lätt skapa dom problemen i sverige också. Vi ska inte ta fred och frihet förgivet.

Förvisso sant- men å andra sidan är det ju exakt det nazzesekten hotar med- att
    kommer de inte med i politiken-tar de till vapenmakt.
    Men ärligt Kanaljen..det är ju så att nästan alla sprängämnen och vapen beslagtas av krim...och är det inte jävligt lågt att hota svenskar- det är ju ren jävla terrorism dessa nazesekter håller på med.Inget annat.
    Och ärligt Kanaljen- VAD FAAN HAR UTLÄNDSKA NAZAR I SVERIGE ATT GÖRA..Bort med skitstövlarna! Sverige är VÅRT land!Kom inte hit och försöka lära våra ungdomar att förstöra Sveriges stolthet!
    Blåfront

Antal inlägg : 5440

Inlägg  Blåfront 2009-05-22, 07:15

martin7lindgren skrev:Självklart ska sverige hjälpa människor i nöd som flyr undan från krig och elände i sina försök att överleva?
    Alltid, oavsett rådande konjuktur, däremot måste vi hitta sätt hur vi på allra bästa sätt ska ta emot och hjälpa dessa människor?

Kommer man från krigshärdar där man snubblar över lik varje dag, så behöver man inte vara något snille för att förstå, att det tar tid och etablera sig i ett nytt land!

Enligt sverigeförrädaren Ilmar Reepalu är det bara 5% av de vi tar emot som upplevt krig och förtryck av 90.000 per år!
    Blåfront

Inlägg  Blåfront 2009-05-22, 07:16

kanaljen skrev:Jag tyckte det var en relativt bra debatt men ändå rätt så lam. Men visst, det är ett svårt ämne.

Rätt komiskt det ska behövas invandrare för att säga det svenskar och sd inte får säga?

Lamt att stänga ute SD

Invandrarna säger det kommer för många invandrare

Invandrarena säger sanningen om arbetslöshet på 15 år

Vad gör de som försvarar?

JO SPRIDA! Vi har BOSTÄDER!

Den äldre damen undrade... VAD HAR VI ATT ERBJUDA

Nyamko... vi investerar för framtiden

suck
    Redvictory
    Redvictory

Antal inlägg : 12028

Inlägg  Redvictory 2009-05-22, 08:25

Blåfront skrev:
    kanaljen skrev:Jag tyckte det var en relativt bra debatt men ändå rätt så lam. Men visst, det är ett svårt ämne.

Rätt komiskt det ska behövas invandrare för att säga det svenskar och sd inte får säga?

Lamt att stänga ute SD

Invandrarna säger det kommer för många invandrare

Invandrarena säger sanningen om arbetslöshet på 15 år

Vad gör de som försvarar?

JO SPRIDA! Vi har BOSTÄDER!

Den äldre damen undrade... VAD HAR VI ATT ERBJUDA

Nyamko... vi investerar för framtiden

suck

Ja ja vi vet att du är en nynazist Blåfärs!
    men varför försöka sprida din högernoja här! gå in på nsf och all vad fan ni heter
    bara så du vet så avskyr jag Rasister! och du är en av dem Blyfot
    Blåfront

Inlägg  Blåfront 2009-05-22, 08:42

Röding

Då är publiken i debatt ochså rasister

Det roliga är att du kallar invandrare för rasister!

Invandrare får säga vi tar in för många - inte jag, då är jag ju rasist enligt dig

Invandrare får säga andra invandrare är rasister - inte jag, då är jag ju rasist enligt dig

Märkligt röding

Att jag och invandrare delar samma åsikter om vissa saker du menar är rasistiskt!

Jag har sagt till dig röding.. du vet inte vad en rasist är för något!

Du är precis vad den gamla tanten säger

Man vågar inte säga något för då blir man stämplad som rasist av sådana som dig!
    Redvictory
    Redvictory

Antal inlägg : 12028

Inlägg  Redvictory 2009-05-22, 08:47

Blåfront skrev:Röding

Då är publiken i debatt ochså rasister

Det roliga är att du kallar invandrare för rasister!

Invandrare får säga vi tar in för många - inte jag, då är jag ju rasist enligt dig

Invandrare får säga andra invandrare är rasister - inte jag, då är jag ju rasist enligt dig

Märkligt röding

Att jag och invandrare delar samma åsikter om vissa saker du menar är rasistiskt!

Jag har sagt till dig röding.. du vet inte vad en rasist är för något!

Du är precis vad den gamla tanten säger

Man vågar inte säga något för då blir man stämplad som rasist av sådana som dig!

Du kan inte sägaatt jag är rasist men jag kan både kalla dig ör rasist och behandla dig som en RASIST! blånäsa! Ta din medicin nu så du inte får en ånestattack Very Happy
    Susz X
    Susz X

Inlägg  Susz X 2009-05-22, 12:00

Okej- Blåfront du valde att inte ens besvara min undran.
    Trots att du läst den- och trots att jag sände ett pm till dig med en önskan om en bra helg.
    Sorry- du hade möjlighet att visa på motsatsen till alla påståenden om rasism.
    Du valde att inte ens se ...Det var ditt eget val...eller hur?
    Sluta förnedra vårt land för faan- Sverige har fått dåligt anseende - och det är pinsamt att vara svensk. Det acceptar jag aldrig.Ej heller utnyttjandet av sveriges ungdomar.
    Blåfront

Inlägg  Blåfront 2009-05-22, 15:20

Susz X skrev:Och- vad anser du om de människors situation som utvisas orättvist då?
    Seriösa människor som riskerar att bli dödade pga att de kanske är
    kritiska mot regimen i sitt hemland...

Och hur skulle du vilja göra om det är krig i din egen stad Blå Front?
    Om militären var ute efter DIG?Om du riskerade att bli torterad
    av dem- och om DITT eget hem ockuperats eller sprängts i tusen bitar?

Om du har något at klaga på de människor som utvisas orättvist får du vända dig till migrationsverket

Om det vore krig i "min stad"... ja jag hade nog inte flytt till första bästa arabland?

Om militären var... ja vi har kvotflyktingar... folk som upplevt krig, förtryck och förföljelse

Men nu är det som så att vi tar emot tiotusentals asylsnyltare som inte är i behov av skydd och inte ska få stanna Sverige

Nöjd med svaren nu susz x? Smile
    Blåfront

Inlägg  Blåfront 2009-05-22, 18:03

Ohyfsa beteende från susz x

fnys

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-22, 22:04