Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+2
Redvictory
RedCloud
6 posters

    Rapport från klanledaren....

    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Rapport från klanledaren.... Empty Rapport från klanledaren....

    Inlägg  RedCloud 2010-03-27, 09:03

    Citat [råttan]:

    Det verkar som klanledaren förbjudit sina undersåtar att skapa konto här. Men jag tror snart kommunistpajasen dyker upp här. Dock kan inlägg som detta fördröja processen. Ju längre vi slipper packet desto bättre.

    Själv tror jag att den uteblivna rusningen till extremhögerns lilla onanikoja i cyberspace beror att VI VET att ingen av dessa herrar +Lazy kan debattera.
    Tja, förutom att debattera andra debattörer då förstås, där är dom ju oslagbara mästare.
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Rapport från klanledaren.... Empty Sv: Rapport från klanledaren....

    Inlägg  Redvictory 2010-03-27, 09:26

    RedCloud skrev:Citat [råttan]:

    Det verkar som klanledaren förbjudit sina undersåtar att skapa konto här. Men jag tror snart kommunistpajasen dyker upp här. Dock kan inlägg som detta fördröja processen. Ju längre vi slipper packet desto bättre.

    Själv tror jag att den uteblivna rusningen till extremhögerns lilla onanikoja i cyberspace beror att VI VET att ingen av dessa herrar +Lazy kan debattera.
    Tja, förutom att debattera andra debattörer då förstås, där är dom ju oslagbara mästare.
    Jag skulle bli förvånad om deras lilla onanikoja överlever våren utan oss! dvs den kommer dö sotdöden eftersom att det är vi som debatterar om annat än dem! tex aktuella politik och samhällsfrågor
    avatar
    Thors


    Antal inlägg : 2065
    Join date : 10-01-20

    Rapport från klanledaren.... Empty Sv: Rapport från klanledaren....

    Inlägg  Thors 2010-03-27, 09:45

    Redvictory skrev:
    RedCloud skrev:Citat [råttan]:

    Det verkar som klanledaren förbjudit sina undersåtar att skapa konto här. Men jag tror snart kommunistpajasen dyker upp här. Dock kan inlägg som detta fördröja processen. Ju längre vi slipper packet desto bättre.

    Själv tror jag att den uteblivna rusningen till extremhögerns lilla onanikoja i cyberspace beror att VI VET att ingen av dessa herrar +Lazy kan debattera.
    Tja, förutom att debattera andra debattörer då förstås, där är dom ju oslagbara mästare.
    Jag skulle bli förvånad om deras lilla onanikoja överlever våren utan oss! dvs den kommer dö sotdöden eftersom att det är vi som debatterar om annat än dem! tex aktuella politik och samhällsfrågor

    Och du överlever inte utan oss i din onanikoja!

    alien alien
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Rapport från klanledaren.... Empty Sv: Rapport från klanledaren....

    Inlägg  MartinLindgren 2010-03-27, 10:50

    Samma gammla råtta, med samma låga moral, samma råtta som projekterar sina egna misslyckanden på andra!

    Han känner väl att hans forum åker hiss mellan upp som en sol, och ner som en pannkaka, och garderar han sig inte med att ha en pannkaka och kasta in så blir ju han pannkakan!

    Någon här förbjuder andra gå dit, vet jag inget om, men det kan man vända på, skulle någon försöka få mig dit vore det bortkastad tid!
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Rapport från klanledaren.... Empty Sv: Rapport från klanledaren....

    Inlägg  MartinLindgren 2010-03-27, 11:59

    Var också inne där och gluttade nyss, full rulle på idesprutan, råttan föreslår hemliga trådar, öppna bara för medlemmar så vi härifrån inte ska kunna läsa hemligheterna?

    Då är det väl lika bra och stänga för alla utanför den privata klubben?
    Men å´andra sidan inte något som angår mig!
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Rapport från klanledaren.... Empty Sv: Rapport från klanledaren....

    Inlägg  Redvictory 2010-03-27, 12:10

    För mig räckte det med att koll en gång för att aldrig mer behöva beskåda eländet! om vi ignorerar denna onanikoja helt så dör den snabbare!
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Rapport från klanledaren.... Empty Sv: Rapport från klanledaren....

    Inlägg  RedCloud 2010-03-27, 12:12

    om vi ignorerar denna onanikoja helt så dör den snabbare!

    he he, jag som klanledare för vänsterpacket BESTÄMMER att ingen får regga sig där, eller hur det nu var...

    lol! lol! lol!
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Rapport från klanledaren.... Empty Sv: Rapport från klanledaren....

    Inlägg  Redvictory 2010-03-27, 12:17

    RedCloud skrev:
    om vi ignorerar denna onanikoja helt så dör den snabbare!

    he he, jag som klanledare för vänsterpacket BESTÄMMER att ingen får regga sig där, eller hur det nu var...

    Rapport från klanledaren.... Lol Rapport från klanledaren.... Lol Rapport från klanledaren.... Lol

    Är det du som är klanledaren? jag trodde de utsett mig! jag tror att alla vänster är tänkande empatifulla människor som har egna åsikter till skillnad mot Alliansanhängarna som måste tycka lika i allt för att de
    skall bli godkända! nu finns det ju faktiskt några höger som faktiskt har egna åsikter men de är få!
    formsvackan
    formsvackan


    Antal inlägg : 14778
    Join date : 09-03-02

    Rapport från klanledaren.... Empty Sv: Rapport från klanledaren....

    Inlägg  formsvackan 2010-03-27, 12:18

    RedCloud skrev:
    om vi ignorerar denna onanikoja helt så dör den snabbare!

    he he, jag som klanledare för vänsterpacket BESTÄMMER att ingen får regga sig där, eller hur det nu var...
    Orda inte så mycket om detta. Man kanske börjar misstänka vår spejare på plats.
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Rapport från klanledaren.... Empty Sv: Rapport från klanledaren....

    Inlägg  RedCloud 2010-03-27, 12:19

    Är det du som är klanledaren?

    Enligt lågpannorna på onani-forumet.

    Men du får gärna ta över, det är sååååå betungande... I love you
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Rapport från klanledaren.... Empty Sv: Rapport från klanledaren....

    Inlägg  Redvictory 2010-03-27, 12:22

    RedCloud skrev:
    Är det du som är klanledaren?

    Enligt lågpannorna på onani-forumet.

    Men du får gärna ta över, det är sååååå betungande... Rapport från klanledaren.... Herz

    Behöver vi en ledare? Nej skulle inte tro det! däremot är Smutshögern beroende av en sektledare och de har en! (oavsett vad de säger) jag nämner inte vem! det behövs inte! Rapport från klanledaren.... Icon_biggrin
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Rapport från klanledaren.... Empty Sv: Rapport från klanledaren....

    Inlägg  RedCloud 2010-03-27, 12:25

    Behöver vi en ledare?

    Nä, det räcker att vi delar samma grundvärderingar om alla människors lika värde.
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Rapport från klanledaren.... Empty Sv: Rapport från klanledaren....

    Inlägg  MartinLindgren 2010-03-27, 12:29

    Du kanske ska göra som en gammal polare till mig gjorde, en liten kille i växten men en helt otrolig konstnär, vilka målningar han gjorde, han motivlackade bilar också,
    Men ute på stan ville han inte känna sig liten, så han körde alltid med sin keps modell med lång skärm, när skärmen var nervikt stog det THE BOSS på ovansidan, när han vek upp skärmen stog det NR:1 på undersidan,

    Det plus att han tatuerade sitt personummer på insidan på underläppen, upp och ner så han kunde vika ner läppen för att visa vem han var,
    men allt det här sammantaget gjorde lille konstnären lika stor som alla andra, en ledare!


    Dessutom lekte man inte med honom, en liten stor boxare, blixtsnabb världens naturbegåvning!
    theward
    theward


    Antal inlägg : 6709
    Join date : 09-02-24
    Age : 51
    Ort : Mitt ute i åävla T-län

    Rapport från klanledaren.... Empty Sv: Rapport från klanledaren....

    Inlägg  theward 2010-03-27, 14:12

    RedCloud skrev:
    Är det du som är klanledaren?

    Enligt lågpannorna på onani-forumet.

    Men du får gärna ta över, det är sååååå betungande... I love you

    Jag leder heller än jag blir ledd, om man säger så och det syns nog ganska klart om man ser hur jag för mig i olika situationer IRL Wink


    Dock verkar högerns idé av en ledare, skilja sig från min Rolling Eyes
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Rapport från klanledaren.... Empty Sv: Rapport från klanledaren....

    Inlägg  MartinLindgren 2010-03-27, 14:27

    Samma här The Ward,jag går mina vägar, men vet ändå var jag hör hemma!

    Sponsored content


    Rapport från klanledaren.... Empty Sv: Rapport från klanledaren....

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-10, 20:20