Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+3
fredrik rahm70
MartinLindgren
sebastian_drus
7 posters

    Välkomna till vår framtida gäst skribent

    avatar
    sebastian_drus
    Admin


    Antal inlägg : 28
    Join date : 09-01-28

    Välkomna till vår framtida gäst skribent Empty Välkomna till vår framtida gäst skribent

    Inlägg  sebastian_drus 2009-02-19, 18:38

    Här kommer vi i framtiden veckovis eller månadsvis bjuda in olika skribenter.
    Det kan vara vem som helst. Tanken är att denna inbjudna gäst under en veckas tid ska få tala fritt utifrån sin syn. En ledarsida som skiftar ledare ofta.
    Tidsplan för sidans aktivitet är ännu inte fastställd.


    Senast ändrad av Admin den 2009-02-19, 20:07, ändrad totalt 1 gång
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Välkomna till vår framtida gäst skribent Empty Sv: Välkomna till vår framtida gäst skribent

    Inlägg  MartinLindgren 2009-02-19, 18:49

    Menar du då att en något så när känd skribent ska bjudas in som gäst?
    I så fall tycker jag att du kommer med en superb ide!
    Som sagt, inga bra ider är dåliga!
    Kan t.ex jag, bjuda in en som jag bjuda in en intressant gästskribent på eget initiativ,
    Eller ska man föreslå någon som ska gå in här på forumet genom dig? bounce
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70


    Antal inlägg : 3811
    Join date : 09-02-16
    Age : 53
    Ort : Stockholm

    Välkomna till vår framtida gäst skribent Empty Sv: Välkomna till vår framtida gäst skribent

    Inlägg  fredrik rahm70 2009-02-19, 22:55

    skall rycka lite i mina trådar och be mina gamla polare på situationsthlm (som jag var delaktig att dra igång i Sverige som första sponsor/reklamansvariga)

    att skriva ngt.

    bra ide?
    lazy
    lazy


    Antal inlägg : 12772
    Join date : 09-02-16

    Välkomna till vår framtida gäst skribent Empty Sv: Välkomna till vår framtida gäst skribent

    Inlägg  lazy 2009-02-21, 23:18

    Tycker jag låter som en jättebra ide eftersom
    jag många ggr refererat just till de!
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Välkomna till vår framtida gäst skribent Empty Sv: Välkomna till vår framtida gäst skribent

    Inlägg  MartinLindgren 2009-02-22, 00:17

    Jag har redan kontaktat bl.a annat situation sthlm, som har flera intressanta säljare som också har kolummer, varje månad i tidningen, att gå in och kika på acbladet/forum och pejla om det finns intresse,
    Har också berättat för några andra och berättat om forumet och möjligheten att gå in som gästskribenter Very Happy
    Kakmonstret
    Kakmonstret


    Antal inlägg : 4120
    Join date : 09-02-18
    Age : 47

    Välkomna till vår framtida gäst skribent Empty Sv: Välkomna till vår framtida gäst skribent

    Inlägg  Kakmonstret 2009-04-05, 13:35

    Det kommer att bli mycket svårt om inte omöjligt att bjuda in någon gästskribent till ett helt omodererat forum. Även om tanken är god, så tror jag inte det kommer funka på detta forum.
    Susz X
    Susz X


    Antal inlägg : 6327
    Join date : 09-02-21
    Ort : Borås Stad

    Välkomna till vår framtida gäst skribent Empty Sv: Välkomna till vår framtida gäst skribent

    Inlägg  Susz X 2009-04-05, 15:40

    Håller inte med alls NL- ser i stället fram emot detta med gästskribent..
    Har en önskan/ tips oxå : Robert Aschberg .

    När i hela fridens namn kommer han? Robban alltså...
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    Välkomna till vår framtida gäst skribent Empty Sv: Välkomna till vår framtida gäst skribent

    Inlägg  Sniperace 2017-02-13, 15:35

    Välkomna till vår framtida gäst skribent Akvei9

    Infras morfar och far

    Ber om ursäkt, han var jude på sin mammas sida, hon våldtogs av en palestinier.
    Han gjorde sedan sin mor med barn vilket blev en dotter som han när hon var tolv år gjorde med barn, detta barn var DU Islamistpedofilen Joakim aka Infra.

    Nåväl Infra växte upp och skaffade fru de fick två barn vilka Infras far/morfar var far till och frun och barn lämnade Infra med denne jude.

    Här har vi förklaringen till Infras judehat och hans kärlek till palestinier som terroriserar judar.

    Här har vi också förklaringen till denna inavlade tragiska varelse.
    Infra skrev:Endast en person som befinner sig mitt i i ett
    akut narkotikamissbruk uppför sig som Jag.
    Jag  är en farlig nartkoman som hotar hela
    forats existens.

    Så rätt så Infra

    Infra skrev:

    Eftersom JAG har förlorat samtliga debatter härinne för länge sedan bränner JAG nu alla broar och förlitar mig på förtal och förfalskning. JAG
    tycker att JAG som ett av de största trollen på Internet har rätt att ta till dessa grepp. Det bevisar klassen men säger främst det mesta om min karaktär. Det är en ruttnande människas karaktär som JAG Islamistpedofilen Joakim  aka Infra ställer ut på Internet till allmänt beskådande. Därmed torpederar jag mitt femte debattforum.

    Ja du har förfallit väldigt genom ditt benzomissbruk Joakim

    Sponsored content


    Välkomna till vår framtida gäst skribent Empty Sv: Välkomna till vår framtida gäst skribent

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-02, 22:37