Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+2
RedCloud
Sossar-e-lata
6 posters

    Ska jag få rätt igen? Menar då vänstern,kommunisterna......

    Sossar-e-lata
    Sossar-e-lata


    Antal inlägg : 1357
    Join date : 09-03-15
    Ort : Djursholm

    Ska jag få rätt igen? Menar då vänstern,kommunisterna...... Empty Ska jag få rätt igen? Menar då vänstern,kommunisterna......

    Inlägg  Sossar-e-lata 2009-11-04, 17:57

    om de får under 4% 2010!?? jag har sagt det tidigare och säger det igen, Ohly kör vänstern ur riksdagen!!!! samt SD kommer in......ser fram emot 2010!! Alliansen är störst nu och vänstern rasar, kan det bli bättre Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Ska jag få rätt igen? Menar då vänstern,kommunisterna...... Empty Sv: Ska jag få rätt igen? Menar då vänstern,kommunisterna......

    Inlägg  RedCloud 2009-11-04, 18:10

    Vadå "igen" ?

    Du har väl aldrig haft ett enda rätt här...
    avatar
    x-medborgare


    Antal inlägg : 4745
    Join date : 09-02-16

    Ska jag få rätt igen? Menar då vänstern,kommunisterna...... Empty Sv: Ska jag få rätt igen? Menar då vänstern,kommunisterna......

    Inlägg  x-medborgare 2009-11-04, 18:14

    Sossar-e-lata skrev:om de får under 4% 2010!?? jag har sagt det tidigare och säger det igen, Ohly kör vänstern ur riksdagen!!!! samt SD kommer in......ser fram emot 2010!! Alliansen är störst nu och vänstern rasar, kan det bli bättre Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy

    Vänstern rasar alliansen störst och SD in Aha du glädjs är det samarbetet med SD du ser framemot ?
    Sossar-e-lata
    Sossar-e-lata


    Antal inlägg : 1357
    Join date : 09-03-15
    Ort : Djursholm

    Ska jag få rätt igen? Menar då vänstern,kommunisterna...... Empty Sossarna samarbetar ju med kommunister

    Inlägg  Sossar-e-lata 2009-11-04, 18:31

    en värre idiologi än nazismen!!! det är ok för er vänstermuppar!
    avatar
    x-medborgare


    Antal inlägg : 4745
    Join date : 09-02-16

    Ska jag få rätt igen? Menar då vänstern,kommunisterna...... Empty Sv: Ska jag få rätt igen? Menar då vänstern,kommunisterna......

    Inlägg  x-medborgare 2009-11-04, 18:48

    Sossar-e-lata skrev:en värre idiologi än nazismen!!! det är ok för er vänstermuppar!

    Nä bara undrade eftersom du var så glad att V skulle kunna åka ut och att SD kommer in villka föredrar du
    avatar
    Blåfront


    Antal inlägg : 5440
    Join date : 09-04-07

    Ska jag få rätt igen? Menar då vänstern,kommunisterna...... Empty Sv: Ska jag få rätt igen? Menar då vänstern,kommunisterna......

    Inlägg  Blåfront 2009-11-04, 18:51

    Sossar-e-lata skrev:en värre idiologi än nazismen!!! det är ok för er vänstermuppar!

    Dom små liven stödjer ju talibansk ideologi
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Ska jag få rätt igen? Menar då vänstern,kommunisterna...... Empty Sv: Ska jag få rätt igen? Menar då vänstern,kommunisterna......

    Inlägg  RedCloud 2009-11-04, 19:38

    Rasistäcklet skrev:Dom små liven stödjer ju talibansk ideologi


    Man blir fan äcklad av er rödjävlar som gör era automatiska tolkningar av något man inte skrivit!
    Här


    Sååååååååå ägd, varje gång.....
    avatar
    x-medborgare


    Antal inlägg : 4745
    Join date : 09-02-16

    Ska jag få rätt igen? Menar då vänstern,kommunisterna...... Empty Sv: Ska jag få rätt igen? Menar då vänstern,kommunisterna......

    Inlägg  x-medborgare 2009-11-04, 19:44

    RedCloud skrev:
    Rasistäcklet skrev:Dom små liven stödjer ju talibansk ideologi


    Man blir fan äcklad av er rödjävlar som gör era automatiska tolkningar av något man inte skrivit!
    Här


    Sååååååååå ägd, varje gång.....

    RC visst är det lustigt hur vissa uttalanden slår tillbaka.. Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy
    Gott folk känner ni er åsiktslösa fråga blåfront han delar med glädje ut åsikter åt andra..
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Ska jag få rätt igen? Menar då vänstern,kommunisterna...... Empty Sv: Ska jag få rätt igen? Menar då vänstern,kommunisterna......

    Inlägg  MartinLindgren 2009-11-04, 19:58

    S-e-L Täbys stora stolthet och alldeles egna lilla vimsiga inhemska taliban!
    S-e-L har nog petat sig i näsan nu igen och sugit av sitt lilla finger, och svalt basiluskerna med hår och alltihopa!

    S-e-L Täbys stolte rasistmoderat! No
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Ska jag få rätt igen? Menar då vänstern,kommunisterna...... Empty Sv: Ska jag få rätt igen? Menar då vänstern,kommunisterna......

    Inlägg  RedCloud 2009-11-04, 20:01

    RC visst är det lustigt hur vissa uttalanden slår tillbaka

    Ja det är ju det.

    Har sparat Brunfronts och NollKollBlues:

    "Kan inte alla ni pajasar som aldrig är intresserade av att debattera utan bara är här för att kasta skit och förstöra, sluta upp med detta omedelbart?"

    Mycket användbart....
    avatar
    Thors


    Antal inlägg : 2065
    Join date : 10-01-20

    Ska jag få rätt igen? Menar då vänstern,kommunisterna...... Empty Sv: Ska jag få rätt igen? Menar då vänstern,kommunisterna......

    Inlägg  Thors 2010-03-29, 11:06

    u

    Sponsored content


    Ska jag få rätt igen? Menar då vänstern,kommunisterna...... Empty Sv: Ska jag få rätt igen? Menar då vänstern,kommunisterna......

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-11, 13:49