Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+14
foliesvackan
Dao
blueheaven
captaincodd
marxisten
berralarzon
Sniperace
Thetaxpayer
Secrist
R.O.F.L
Redvictory
RedCloud
lazy
GustavAnder
18 posters

    AFA anordnade kravallerna i Fittja och Rosengård.

    GustavAnder
    GustavAnder


    Antal inlägg : 2835
    Join date : 09-04-05

    AFA anordnade kravallerna i Fittja och Rosengård. Empty AFA anordnade kravallerna i Fittja och Rosengård.

    Inlägg  GustavAnder 2009-10-30, 13:51

    Vänsterextremisterna i AFA misstänks ha anordnat kravallerna i Rosengård och Fittja.
    10 personer är anhållna.

    http://sydsvenskan.se/sverige/article562730/Afa-misstanks-for-forortsupplopp.html
    lazy
    lazy


    Antal inlägg : 12772
    Join date : 09-02-16

    AFA anordnade kravallerna i Fittja och Rosengård. Empty Sv: AFA anordnade kravallerna i Fittja och Rosengård.

    Inlägg  lazy 2009-10-30, 13:59

    I Göteborg var en annan extremist på G.

    http://www.svd.se/nyheter/inrikes/artikel_3727083.svd
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    AFA anordnade kravallerna i Fittja och Rosengård. Empty Sv: AFA anordnade kravallerna i Fittja och Rosengård.

    Inlägg  RedCloud 2009-10-30, 14:17

    Märk väl Gustav "tjuven" Anders ordval i rubriken: AFA anordnade kravallerna i Fittja och Rosengård.

    Och vad tidningsartikelns rubrik säger: Afa misstänks för förortsupplopp

    Vilken liten sketen nolla han är tjuven.
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    AFA anordnade kravallerna i Fittja och Rosengård. Empty Sv: AFA anordnade kravallerna i Fittja och Rosengård.

    Inlägg  Redvictory 2009-10-30, 14:22

    RedCloud skrev:Märk väl Gustav "tjuven" Anders ordval i rubriken: AFA anordnade kravallerna i Fittja och Rosengård.

    Och vad tidningsartikelns rubrik säger: Afa misstänks för förortsupplopp

    Vilken liten sketen nolla han är tjuven.

    Och lägg märke till den lille vapendragaren som alltid dyker upp strax efter Very Happy
    GustavAnder
    GustavAnder


    Antal inlägg : 2835
    Join date : 09-04-05

    AFA anordnade kravallerna i Fittja och Rosengård. Empty kör försvaret...

    Inlägg  GustavAnder 2009-10-30, 14:23

    De får kanske ta till det välkända försvaret:
    " Vi finns inte, vi och Al Qaida existerar inte så vi är inte åtalsbara..."Smile
    R.O.F.L
    R.O.F.L


    Antal inlägg : 8085
    Join date : 09-02-26

    AFA anordnade kravallerna i Fittja och Rosengård. Empty GJ

    Inlägg  R.O.F.L 2009-10-30, 14:35

    lazy skrev:I Göteborg var en annan extremist på G.

    http://www.svd.se/nyheter/inrikes/artikel_3727083.svd

    Stackars Göteborgare! Bilbränder kriminella gäng, våld och hot mot poliser brandmän etc etc. Eländet tar visst aldrig slut i Socialdemokraternas huvudstad.
    Secrist
    Secrist


    Antal inlägg : 32216
    Join date : 09-02-24
    Ort : Falkenberg

    AFA anordnade kravallerna i Fittja och Rosengård. Empty AFA

    Inlägg  Secrist 2009-10-30, 14:54

    RV:s kompisar i AFA skämmer ut sig (igen) och RV låtsas som det regnar. Tja, det är ju också en taktik. Fast det brukar inte vara någon bra taktik i längden. Till slut måste man konfrontera verkligheten.
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    AFA anordnade kravallerna i Fittja och Rosengård. Empty Sv: AFA anordnade kravallerna i Fittja och Rosengård.

    Inlägg  Redvictory 2009-10-30, 14:57

    Secrist skrev:RV:s kompisar i AFA skämmer ut sig (igen) och RV låtsas som det regnar. Tja, det är ju också en taktik. Fast det brukar inte vara någon bra taktik i längden. Till slut måste man konfrontera verkligheten.

    Nu kommer du med osanningar (igen) secrist! var har jag sagt att jag stödjer AFA?
    Upp till bevis nu!
    Secrist
    Secrist


    Antal inlägg : 32216
    Join date : 09-02-24
    Ort : Falkenberg

    AFA anordnade kravallerna i Fittja och Rosengård. Empty Överdrifter

    Inlägg  Secrist 2009-10-30, 15:44

    Nu kommer du med osanningar (igen) secrist! var har jag sagt att jag stödjer AFA?
    Upp till bevis nu!


    Jag bara körde samma överdrifter som du brukar ägna dig åt.
    lazy
    lazy


    Antal inlägg : 12772
    Join date : 09-02-16

    AFA anordnade kravallerna i Fittja och Rosengård. Empty Sv: AFA anordnade kravallerna i Fittja och Rosengård.

    Inlägg  lazy 2009-10-30, 16:07

    Jag hittade en annan intressant artikel i Sydsvenskan, antar att
    Susz X egentligen borde skippa nazi-trådarna nu o koncentrera
    sej på annat.

    "De senaste tio åren har autonoma aktivister misstänkts för tre gånger så många brott som de högerextrema, enligt Säpo"

    Kostar gör de små liven också.

    http://sydsvenskan.se/sverige/article554912/De-autonomas-vald-kostade-58-miljoner.html
    avatar
    Thetaxpayer


    Antal inlägg : 7997
    Join date : 09-02-18

    AFA anordnade kravallerna i Fittja och Rosengård. Empty Sv: AFA anordnade kravallerna i Fittja och Rosengård.

    Inlägg  Thetaxpayer 2009-10-30, 16:38

    R.O.F.L skrev:
    lazy skrev:I Göteborg var en annan extremist på G.

    http://www.svd.se/nyheter/inrikes/artikel_3727083.svd

    Stackars Göteborgare! Bilbränder kriminella gäng, våld och hot mot poliser brandmän etc etc. Eländet tar visst aldrig slut i Socialdemokraternas huvudstad.


    Men på söndag tar vi sm-guld i fotboll cheers Very Happy
    avatar
    Thetaxpayer


    Antal inlägg : 7997
    Join date : 09-02-18

    AFA anordnade kravallerna i Fittja och Rosengård. Empty Sv: AFA anordnade kravallerna i Fittja och Rosengård.

    Inlägg  Thetaxpayer 2009-10-30, 16:39

    lazy skrev:Jag hittade en annan intressant artikel i Sydsvenskan, antar att
    Susz X egentligen borde skippa nazi-trådarna nu o koncentrera
    sej på annat.

    "De senaste tio åren har autonoma aktivister misstänkts för tre gånger så många brott som de högerextrema, enligt Säpo"

    Kostar gör de små liven också.

    http://sydsvenskan.se/sverige/article554912/De-autonomas-vald-kostade-58-miljoner.html


    Bra, Sådant här drägg måste uppmärksammas.
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    AFA anordnade kravallerna i Fittja och Rosengård. Empty Sv: AFA anordnade kravallerna i Fittja och Rosengård.

    Inlägg  Sniperace 2009-10-30, 16:42

    svaret på det blir....

    det är bara pengar, de slåss för en god sak, och bekämpar nassarna eftersom ingen annan gör det, och de har ju INTE dödat som nassarna....

    så kämpa på bara AFA...


    jag tycker allihopa, både nassar och vänsterextrmister, afaiter osv kan deporteras till EN öde ö där de sedan får göra upp...
    och ALDRIG lämna denna
    berralarzon
    berralarzon


    Antal inlägg : 6964
    Join date : 09-03-08

    AFA anordnade kravallerna i Fittja och Rosengård. Empty Sv: AFA anordnade kravallerna i Fittja och Rosengård.

    Inlägg  berralarzon 2009-10-30, 16:48

    GustavAnder skrev:Vänsterextremisterna i AFA misstänks ha anordnat kravallerna i Rosengård och Fittja.
    10 personer är anhållna.

    http://sydsvenskan.se/sverige/article562730/Afa-misstanks-for-forortsupplopp.html

    Skulle du göra rätt för dig asfultruhten/gustavander mm skattetjyvsom du är skulle det vara helt okej..
    As till tjyvjävel som du är, strange att inte ärliga högerskattetomtarna av rang fördömmer dig som det as av skattetjyv du är gustavander
    //berra
    GustavAnder
    GustavAnder


    Antal inlägg : 2835
    Join date : 09-04-05

    AFA anordnade kravallerna i Fittja och Rosengård. Empty sinnessjuk ?

    Inlägg  GustavAnder 2009-10-30, 17:21

    berralarzon skrev:
    GustavAnder skrev:Vänsterextremisterna i AFA misstänks ha anordnat kravallerna i Rosengård och Fittja.
    10 personer är anhållna.

    http://sydsvenskan.se/sverige/article562730/Afa-misstanks-for-forortsupplopp.html

    Skulle du göra rätt för dig asfultruhten/gustavander mm skattetjyvsom du är skulle det vara helt okej..
    As till tjyvjävel som du är, strange att inte ärliga högerskattetomtarna av rang fördömmer dig som det as av skattetjyv du är gustavander
    //berra

    Du måste vara djupt sinnes-störd berra, man lider med dig.
    Och din närvaro på detta forum verkar bara föra ner dig djupare i en grav av förfall.
    GustavAnder
    GustavAnder


    Antal inlägg : 2835
    Join date : 09-04-05

    AFA anordnade kravallerna i Fittja och Rosengård. Empty 2 onda

    Inlägg  GustavAnder 2009-10-30, 17:22

    Thetaxpayer skrev:
    R.O.F.L skrev:
    lazy skrev:I Göteborg var en annan extremist på G.

    http://www.svd.se/nyheter/inrikes/artikel_3727083.svd

    Stackars Göteborgare! Bilbränder kriminella gäng, våld och hot mot poliser brandmän etc etc. Eländet tar visst aldrig slut i Socialdemokraternas huvudstad.


    Men på söndag tar vi sm-guld i fotboll cheers Very Happy

    Av 2 onda ting så får man väl hoppas att ni tar hem det....
    marxisten
    marxisten


    Antal inlägg : 5060
    Join date : 09-02-16
    Ort : Södra Sverige

    AFA anordnade kravallerna i Fittja och Rosengård. Empty Sv: AFA anordnade kravallerna i Fittja och Rosengård.

    Inlägg  marxisten 2009-10-30, 17:27

    lazy skrev:[font=Verdana]Jag hittade en annan intressant artikel i Sydsvenskan, antar att
    Susz X egentligen borde skippa nazi-trådarna nu o koncentrera
    sej på annat.

    "De senaste tio åren har autonoma aktivister misstänkts för tre gånger så många brott som de högerextrema, enligt Säpo"

    Beror på hur man räknar. Enligt denna artikeln från AB så får de de siffrorna genom att räkna in ALLA BROTT, dvs. klotter och mord räknas som samma...

    Du glömmer dessutom bort att vänstern greps två omgångar i väldig skala.
    Göteborgskravallerna och sedan hade osynliga partiet någon kampanj 06 som gick ut på skadegörelse enligt AB. Visste inte ens de var vänster... Om du skiljer på grovt våld och skadegörelse får du lite annorlunda siffror.
    Aftonbladet

    Inte för att något av det är rätt, men ändå. Skadegörelse och misshandel är för mig vitt skilda ting.
    lazy
    lazy


    Antal inlägg : 12772
    Join date : 09-02-16

    AFA anordnade kravallerna i Fittja och Rosengård. Empty Sv: AFA anordnade kravallerna i Fittja och Rosengård.

    Inlägg  lazy 2009-10-30, 17:31

    marxisten Today at 3:27 pm
    Beror på hur man räknar. Om man inte skiljer på mord och klotter på en HM skylt så...

    Ännu en gång fick Sniper ganska omgående rätt i sitt
    antagande. Neutral
    GustavAnder
    GustavAnder


    Antal inlägg : 2835
    Join date : 09-04-05

    AFA anordnade kravallerna i Fittja och Rosengård. Empty ?

    Inlägg  GustavAnder 2009-10-30, 17:34

    Om du skiljer på grovt våld och skadegörelse får du lite annorlunda siffror.
    marx



    Vilka siffror då ?
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    AFA anordnade kravallerna i Fittja och Rosengård. Empty Sv: AFA anordnade kravallerna i Fittja och Rosengård.

    Inlägg  Sniperace 2009-10-30, 17:38

    lazy skrev:
    marxisten Today at 3:27 pm
    Beror på hur man räknar. Om man inte skiljer på mord och klotter på en HM skylt så...

    Ännu en gång fick Sniper ganska omgående rätt i sitt
    antagande. Neutral

    Ja, HUR kunde jag förutsäga det? Very Happy

    och klotter på hm-skylt?

    njaaa, vad om brandbomben på McDonalds i nyköping som kunde dödat många oskyldiga barn om det inte varit fel på den?

    DET var ett ALLVARLIGT försök till MASSMORD på oskyldiga barn, även om dessa ser dem som skyldiga eftersom de åt på McDonald, dvs "guilty by association"
    captaincodd
    captaincodd


    Antal inlägg : 904
    Join date : 09-02-17
    Ort : Upplands-Bro

    AFA anordnade kravallerna i Fittja och Rosengård. Empty Men Gurra då

    Inlägg  captaincodd 2009-10-30, 17:39

    AFA är ju faktiskt bara raka motsatsen till högerns avskum,dom med rakade skallar och andra attribut :face:Hellre sönderslagen materia än sönderslagna människor
    marxisten
    marxisten


    Antal inlägg : 5060
    Join date : 09-02-16
    Ort : Södra Sverige

    AFA anordnade kravallerna i Fittja och Rosengård. Empty Sv: AFA anordnade kravallerna i Fittja och Rosengård.

    Inlägg  marxisten 2009-10-30, 17:45

    GustavAnder skrev:Om du skiljer på grovt våld och skadegörelse får du lite annorlunda siffror.
    marx

    Vilka siffror då ?

    I rapporten som jag f.ö. läste stora delar av så i brottsstatistiken så sammanställer man samtliga brott från skadegörelse till grovmisshandel och mord som ett brott i statistiken. Skiljer man på de så blir siffrorna sådana att högerextremister begår mer grovt åvld än vänstern men vänster begår mycket skadegörelse...

    Det var det jag vill säga. Jag försvarar inget av det. Man ska få visa sina åsikter och ska få demonstrera. Men demonstration och upplopp är fan inte samma sak.
    GustavAnder
    GustavAnder


    Antal inlägg : 2835
    Join date : 09-04-05

    AFA anordnade kravallerna i Fittja och Rosengård. Empty ok

    Inlägg  GustavAnder 2009-10-30, 17:47

    marxisten skrev:
    GustavAnder skrev:Om du skiljer på grovt våld och skadegörelse får du lite annorlunda siffror.
    marx

    Vilka siffror då ?

    I rapporten som jag f.ö. läste stora delar av så i brottsstatistiken så sammanställer man samtliga brott från skadegörelse till grovmisshandel och mord som ett brott i statistiken. Skiljer man på de så blir siffrorna sådana att högerextremister begår mer grovt åvld än vänstern men vänster begår mycket skadegörelse...

    Det var det jag vill säga. Jag försvarar inget av det. Man ska få visa sina åsikter och ska få demonstrera. Men demonstration och upplopp är fan inte samma sak.

    Jag vet vad du vill säga, men jag undrar, vilka siffror pratar du om ???
    Allt Petter Larsson gör är ju spekulationer och försök att försköna.

    Vilka siffror ???
    marxisten
    marxisten


    Antal inlägg : 5060
    Join date : 09-02-16
    Ort : Södra Sverige

    AFA anordnade kravallerna i Fittja och Rosengård. Empty Sv: AFA anordnade kravallerna i Fittja och Rosengård.

    Inlägg  marxisten 2009-10-30, 17:50

    Sniperace skrev:
    lazy skrev:
    marxisten Today at 3:27 pm
    Beror på hur man räknar. Om man inte skiljer på mord och klotter på en HM skylt så...

    Ännu en gång fick Sniper ganska omgående rätt i sitt
    antagande. Neutral

    Ja, HUR kunde jag förutsäga det? Very Happy

    och klotter på hm-skylt?

    njaaa, vad om brandbomben på McDonalds i nyköping som kunde dödat många oskyldiga barn om det inte varit fel på den?

    DET var ett ALLVARLIGT försök till MASSMORD på oskyldiga barn, även om dessa ser dem som skyldiga eftersom de åt på McDonald, dvs "guilty by association"

    Sniper, jag försvarar inget av det. Det jag sa är att i rapporten som jag läst stora delar av så sammanställer man alla brott begångna av vänstern och högern under samma sak. Så en HM skylt förstörd och en grov misshandel räknas som samma i den statistiken. Räknar man bara grovt våld så leder nazisterna. Jag försvarar dock ingen av de, utan skrev bara hur de har räknat i rapporten.

    "Det finns tre sorters lögner. Lögn, förbannad lögn och statistik".
    GustavAnder
    GustavAnder


    Antal inlägg : 2835
    Join date : 09-04-05

    AFA anordnade kravallerna i Fittja och Rosengård. Empty ?

    Inlägg  GustavAnder 2009-10-30, 17:52

    Vilka siffror pratar du om marx ?

    Säpo påstår att vänsterextremister begår 3 ggr så många brott,
    du påstår att det mesta bara är skadegörelse, kan du presentera fakta och siffror tack, du sa du hade dem.
    Sen kan vi gå vidare i debatten.Smile

    Sponsored content


    AFA anordnade kravallerna i Fittja och Rosengård. Empty Sv: AFA anordnade kravallerna i Fittja och Rosengård.

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-07, 11:05