Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+7
Redvictory
R.O.F.L
DMustaine
Kakmonstret
berralarzon
GustavAnder
formsvackan
11 posters

    Finns Al-Qaida och i så fall, vem skapade organisationen och varför ?

    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    Finns Al-Qaida och i så fall, vem skapade organisationen och varför ? - Sida 3 Empty Perkelle in Action (Afganistan nr.1 !)

    Inlägg  KickTheRasist 2009-08-29, 22:17

    DMustaine skrev:
    formsvackan skrev:
    DMustaine skrev:Vars hittar de all vänsterporr?
    Din och GA’s värld tycks bestå av enbart två saker, egna fantasier och vänsterporr.

    Vars ! Är du från Skelleftetrakten ?


    Stockholmare numer boende i sosseträsket Luleå på missionsuppdrag! en elg eter inte gres va? Smile


    Action Imposible !!

    Målet

    1. Se till att S-E-L aka Jhonny boy överlever från stiga kommunister och Talibaner ...


    Smile


    formsvackan
    formsvackan


    Antal inlägg : 14778
    Join date : 09-03-02

    Finns Al-Qaida och i så fall, vem skapade organisationen och varför ? - Sida 3 Empty Sv: Finns Al-Qaida och i så fall, vem skapade organisationen och varför ?

    Inlägg  formsvackan 2009-08-29, 23:37

    GustavAnder skrev:Jag har sett dokumentären du hänvisar till
    Nedanstående visar tydligt att du ljuger, eller inte fattat ett enda dugg av det du eventuellt sett.
    GustavAnder skrev:Men så dravlar du igen om neocons ? ( vad f-n det är bryr jag mig inte om ), och 60 länder
    Jag länkade till del 3 av dokumentären. Den handlar om dessa neocons. Vill du fortfarande påstå att du sett detta ?
    GustavAnder skrev: något du säkerligen INTE har då du trodde den var producerad av NBC, nolla. Den är gjord av BBC.
    NBC ?
    SHIT, då måste CBS förmodligen vara infiltrerat av kommunisterna Very Happy
    I och för sig är en hel del material hämtat från NBC News Archive.
    GustavAnder skrev:Jag förkastar inte hela filmen
    GustavAnder skrev: som är icke trovärdig och förkastad.
    Bestäm dig.
    GustavAnder skrev:men påståendet att Al Qaida inte finns, är nonsens
    Absolut inte. Det är egentligen otroligt att så många gått på alla lögner om denna världsomspännande terroristorganisation.

    Det existerar inget Al-Qaida i den form som neocons försökte lura i hela världen. Detta inser den tänkande delen av befolkningen idag. Du räknas inte till dem.


    GustavAnder skrev: neocons ? ( vad f-n det är bryr jag mig inte om )
    Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy
    DMustaine
    DMustaine


    Antal inlägg : 3914
    Join date : 09-04-07

    Finns Al-Qaida och i så fall, vem skapade organisationen och varför ? - Sida 3 Empty Sv: Finns Al-Qaida och i så fall, vem skapade organisationen och varför ?

    Inlägg  DMustaine 2009-08-30, 02:06

    Al Qaida är ingen homogen organisation mer ett nätverk. Där många celler är självfinansierade. Och det behövs inte mkt mer än en arbetarlön för per man för att uppfylla verksamhetens mål. Vem fan som helst kan kan med lite kunskap och fanatism bygga en bomb och spränga den!! Det är min övertygelse dock att det finns en ekonomi som finansierar en del av dessa grupper om än inte alla!
    DMustaine
    DMustaine


    Antal inlägg : 3914
    Join date : 09-04-07

    Finns Al-Qaida och i så fall, vem skapade organisationen och varför ? - Sida 3 Empty Sv: Finns Al-Qaida och i så fall, vem skapade organisationen och varför ?

    Inlägg  DMustaine 2009-08-30, 02:07

    KTR skulle dock aldrig våga ta sådana risker att involveras i dessa sällskap. Ty han är en alldeles för liten människa rädd för att bli slagen av en sko!!!
    formsvackan
    formsvackan


    Antal inlägg : 14778
    Join date : 09-03-02

    Finns Al-Qaida och i så fall, vem skapade organisationen och varför ? - Sida 3 Empty Sv: Finns Al-Qaida och i så fall, vem skapade organisationen och varför ?

    Inlägg  formsvackan 2009-08-30, 09:36

    DMustaine skrev:Al Qaida är ingen homogen organisation mer ett nätverk. Där många celler är självfinansierade. Och det behövs inte mkt mer än en arbetarlön för per man för att uppfylla verksamhetens mål. Vem fan som helst kan kan med lite kunskap och fanatism bygga en bomb och spränga den!! Det är min övertygelse dock att det finns en ekonomi som finansierar en del av dessa grupper om än inte alla!
    Det finns naturligtvis ett stort antal grupper av virrpannor världen över vars agendor innehåller ett störtande av det befintliga. Så har det alltid varit och så kommer det att förbli.

    I och med neocons dravel i samband med 911, fick dessa grupper ett gemensamt namn, Al-Qaida. Denna fiktiva, centralt styrda terroristorganisation behövdes av neocons för att de skulle kunna genomdriva sin galenskap.

    Hade jag tagit fram luftbössan och skjutit det centerpartistiska kommunalrådet i röven så hade det tidigare räknats som olaga jakt och ringa misshandel, dessutom hade förmildrande omständigheter kunnat åberopas. Idag vore det en Al-Qaida operation !

    JIHAD Very Happy
    GustavAnder
    GustavAnder


    Antal inlägg : 2835
    Join date : 09-04-05

    Finns Al-Qaida och i så fall, vem skapade organisationen och varför ? - Sida 3 Empty X Strong Folie

    Inlägg  GustavAnder 2009-08-30, 12:37

    Snart har foliet uppfunnit ett extra starkt folie förband som ska introduceras
    på marknaden som :
    SuperDuperForm Folie.
    Ryktet säger att det är starkare än titan och mer motståndskraftigt än Platina.

    Han lär ha utfört tester som var så framgångsrika att detta folieförband sägs ha stängt ute 99.3 % av verkligheten !!! Ingen annan socialskit haverist har någonsin kommit så långt.
    GustavAnder
    GustavAnder


    Antal inlägg : 2835
    Join date : 09-04-05

    Finns Al-Qaida och i så fall, vem skapade organisationen och varför ? - Sida 3 Empty folieförband.

    Inlägg  GustavAnder 2009-08-30, 12:40

    GustavAnder skrev:
    Jag har sett dokumentären du hänvisar till

    Nedanstående visar tydligt att du ljuger, eller inte fattat ett enda dugg av det du eventuellt sett.


    Öööh. nej, du har fel för miljonte gången typ.
    Man måste inte dra dina förvirrade slutsatser ,
    faktum är foliet, att du är i minoritet, har du inte förstått det än ?

    Och som alltid, när du är avslöjad som en tomte, så försöker du vända fokus 100%.
    Frågan var, HAR DU sett dokumentärern, du som trodde den var producerad av andra än BBC.
    marxisten
    marxisten


    Antal inlägg : 5060
    Join date : 09-02-16
    Ort : Södra Sverige

    Finns Al-Qaida och i så fall, vem skapade organisationen och varför ? - Sida 3 Empty Sv: Finns Al-Qaida och i så fall, vem skapade organisationen och varför ?

    Inlägg  marxisten 2009-08-30, 13:31

    http://video.google.com/videoplay?docid=-594683847743189197

    Väldigt lång men intressant film. Börja handla om 9/11 och al-qaida i del 2 efter typ 40 min, + - nån minut. Kolla på den och dra egna slutsatser, jag brukar inte vara konspirationsteoretiker, men man ska vara öppen för nu information. Dra egna slutsatser.
    formsvackan
    formsvackan


    Antal inlägg : 14778
    Join date : 09-03-02

    Finns Al-Qaida och i så fall, vem skapade organisationen och varför ? - Sida 3 Empty Sv: Finns Al-Qaida och i så fall, vem skapade organisationen och varför ?

    Inlägg  formsvackan 2009-08-30, 14:15

    GustavAnder skrev:Frågan var, HAR DU sett dokumentärern, du som trodde den var producerad av andra än BBC.
    Jag har inte sett alla delar, men i dem jag sett har bokstäverna B B C synts väldigt tydligt. Att CBS och NBC deltagit framgår också tydligt av eftertexten.

    Att ha sett del 3 och ändå komma med följande kommentar är endast möjligt om man fattat nada !
    GustavAnder skrev:Men så dravlar du igen om neocons ? ( vad f-n det är bryr jag mig inte om ), och 60 länder
    Del 3 handlar om Neocons, islamisterna och "uppkomsten" av Al-Qaida !!!

    "At the heart of the story are two groups, the american neoconservatives and the radical islamists"

    Al-Qaida - "Much of this threat is a fantasy, ... a dark illusion, ...spread unquestioned around the world ...."
    GustavAnder skrev:Jag har sett dokumentären du hänvisar till
    Ljuger du, förstår du inte engelska, eller är du bara urbota dum ?
    GustavAnder skrev:NSA hade ganska bra koll på AlQaida, men missbedömde deras
    styrka och framförallt, vidarebefodrade sällan eller aldrig deras ihopsamlade uppgifter till FBI och de politiska organen i USA.

    Var det därför som FBI behövde skapa ett eget Al-Qaida till rättegången i januari 2001 ?

    Nu dravlar du igen, du är obegriplig, vad har det du säger med saken att göra ???
    Det kanske är obegripligt för dem som inte sett del 3. Hur kan det komma sig att du inte begriper ?


    Sätt dig i säkerhet på pottkanten och läs "Döden på larvfötter". Du hittar säkert något "bevis" där som du kan hänvisa till igen Very Happy
    GustavAnder
    GustavAnder


    Antal inlägg : 2835
    Join date : 09-04-05

    Finns Al-Qaida och i så fall, vem skapade organisationen och varför ? - Sida 3 Empty duracell-ellen

    Inlägg  GustavAnder 2009-08-30, 14:56

    Sluta duracella om en dokumentär som du hittat på nätet och uppfattat som verkligheten.
    Det faktum att du inte visste vem som producerat den utan med din tunnelsyn bara sett amerikanska tv bolag ,bara bekräftar bilden av dig som konspirations fanatiker.

    Och nej, jag varken ljuger, är urbota dum eller saknar kunskap i Engelska ,
    på INGEN punkt liknar jag dig. Smile

    PS Jag bryr mig fortfarande inte ett skvatt om "neocons", när ska du förstå att din scizzo tolkning av världen inte nödvändigtvis är normalas tolkning.
    formsvackan
    formsvackan


    Antal inlägg : 14778
    Join date : 09-03-02

    Finns Al-Qaida och i så fall, vem skapade organisationen och varför ? - Sida 3 Empty Sv: Finns Al-Qaida och i så fall, vem skapade organisationen och varför ?

    Inlägg  formsvackan 2009-08-30, 14:59

    GustavAnder skrev:Och nej, jag varken ljuger, är urbota dum eller saknar kunskap i Engelska
    Vilken annan förklaring kan det då finnas ?
    GustavAnder
    GustavAnder


    Antal inlägg : 2835
    Join date : 09-04-05

    Finns Al-Qaida och i så fall, vem skapade organisationen och varför ? - Sida 3 Empty du

    Inlägg  GustavAnder 2009-08-30, 15:01

    formsvackan skrev:
    GustavAnder skrev:Och nej, jag varken ljuger, är urbota dum eller saknar kunskap i Engelska
    Vilken annan förklaring kan det då finnas ?

    Occams razor, igen.

    Det är DU som är urbota dum ljuger och har problem med Engelska.
    formsvackan
    formsvackan


    Antal inlägg : 14778
    Join date : 09-03-02

    Finns Al-Qaida och i så fall, vem skapade organisationen och varför ? - Sida 3 Empty Sv: Finns Al-Qaida och i så fall, vem skapade organisationen och varför ?

    Inlägg  formsvackan 2009-08-30, 15:09

    GustavAnder skrev: Jag bryr mig fortfarande inte ett skvatt om "neocons".
    Av vilken anledning envisas du då med att hela tiden repetera deras fantasier om Al-Qaida ?
    GustavAnder skrev:
    formsvackan skrev:
    GustavAnder skrev:Och nej, jag varken ljuger, är urbota dum eller saknar kunskap i Engelska
    Vilken annan förklaring kan det då finnas ?

    Occams razor, igen.

    Det är DU som är urbota dum ljuger och har problem med Engelska.
    Helfel, sanningen är garanterat den att du i vanlig ordning INTE sett det du förlöjligar Very Happy
    formsvackan
    formsvackan


    Antal inlägg : 14778
    Join date : 09-03-02

    Finns Al-Qaida och i så fall, vem skapade organisationen och varför ? - Sida 3 Empty Sv: Finns Al-Qaida och i så fall, vem skapade organisationen och varför ?

    Inlägg  formsvackan 2009-09-01, 16:37

    GustavAnder, hur var det nu ? Hade du sett del 3, eller fantiserade du bara som vanligt ?

    Sponsored content


    Finns Al-Qaida och i så fall, vem skapade organisationen och varför ? - Sida 3 Empty Sv: Finns Al-Qaida och i så fall, vem skapade organisationen och varför ?

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-20, 17:30