Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+20
Redvictory
Sossar-e-lata
Kakmonstret
mimra
Sniperace
SiP
R.O.F.L
KickTheRasist
berralarzon
theward
RedCloud
blueheaven
MartinLindgren
Susz X
marxisten
Regndrottning
Blåfront
Corven
råttan.
x-medborgare
24 posters

    Högern......

    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    Högern...... - Sida 3 Empty Sv: Högern......

    Inlägg  KickTheRasist 2009-07-13, 20:35

    x-medborgare skrev: Igentligen är det fullkomligt ointressant vad moderatorerna har för åsikter i vanliga eller ovanliga frågor. Very Happy

    För det som gäller på TESTAREN är INTE vilka åsikter man har utan om man kan uppföra sig och diskutera på ett civiliserat vuxet sätt.


    Se ovan !!

    Vill du ha en sådant moderator ??
    avatar
    x-medborgare


    Antal inlägg : 4745
    Join date : 09-02-16

    Högern...... - Sida 3 Empty Sv: Högern......

    Inlägg  x-medborgare 2009-07-13, 20:39

    KickTheRasist skrev:
    x-medborgare skrev: Igentligen är det fullkomligt ointressant vad moderatorerna har för åsikter i vanliga eller ovanliga frågor. Very Happy

    För det som gäller på TESTAREN är INTE vilka åsikter man har utan om man kan uppföra sig och diskutera på ett civiliserat vuxet sätt.


    Se ovan !!

    Vill du ha en sådant moderator ??

    Ja mig spelar det ingen roll för HAN raderar inte mina åsikter men han håller kanske inte med mig och det är två vitt skilda saker.. Very Happy
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    Högern...... - Sida 3 Empty Sv: Högern......

    Inlägg  Sniperace 2009-07-13, 20:41

    KickTheRasist skrev:
    x-medborgare skrev: Igentligen är det fullkomligt ointressant vad moderatorerna har för åsikter i vanliga eller ovanliga frågor. Very Happy

    För det som gäller på TESTAREN är INTE vilka åsikter man har utan om man kan uppföra sig och diskutera på ett civiliserat vuxet sätt.


    Se ovan !!

    Vill du ha en sådant moderator ??

    så du förespråkar åsiktsförtryck och att man INTE får ha annan åsikt än andra?

    får man vara Folkpartist? eller MÅSTE man ex vara kommunist?

    Får man vara ateist?
    eller MÅSTE man vara Muslim, eller kristen, är man utesluten om man INTE är muslim osv??

    DIN åsikt är att Israel INTE har rätt att existera, MIN är att Israel har rätt att finnas, då har JAG kanske rätt att säga att du INTE är välkommen på testaren eftersom du inte tycker som jag?

    MEN jag är för åsiktfrihet och därför ser jag dig som välkommen, jag tycker INTE om din åsikt, men jag är beredd att offra MYCKET för att DU ska ha rätten att tycka så, men det delr du tydligen INTE med mig!!
    avatar
    x-medborgare


    Antal inlägg : 4745
    Join date : 09-02-16

    Högern...... - Sida 3 Empty Sv: Högern......

    Inlägg  x-medborgare 2009-07-13, 20:44

    Du vet skulle jag undvika att diskutera eller umgås med folk som inte tycker som mig Då skulle jag inte klara mitt dagliga liv och arbete ute i samhället Very Happy

    Att tycka och tänka är en demokratisk rättighet i ett fritt land Very Happy
    Ordets makt är till för att diskutera försöka lära och förstå andra att ge och ta acceptera varandras olikheter. att försöka förändra få med folk osv..
    ]

    Ps ang ditt senaste inlägg hur fan fick du till det ?????
    Corven
    Corven


    Antal inlägg : 1827
    Join date : 09-02-16
    Ort : Uppsala

    Högern...... - Sida 3 Empty Sv: Högern......

    Inlägg  Corven 2009-07-13, 20:46

    KickTheRasist skrev:

    Se ovan !!

    Vill du ha en sådant moderator ??

    Eftersom vi inte har någon åsiktscensur inne på Testaren, så spelar det ingen roll vad moderatorerna har för åsikter.

    Det enda som modereras är offtopic och rena påhopp. Sen spelar det ingen roll om det är vänster eller höger som gjort sig skyldiga till övertrampen.
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Högern...... - Sida 3 Empty Sv: Högern......

    Inlägg  MartinLindgren 2009-07-13, 20:50

    Ja jag tittar ju in på testaren ibland, men eftersom jag bestämt mig för att inte bli en del debattörers slagpåse där också så ligger jag otroligt lågt där inne,

    Men det beror inte på moderingen alltså,
    trots att jag verklingen tänker på varje bokstav inne på testaren vet jag att ett par inlägg raderats och ett ämne flyttats,

    Så det hjälper inte att ligga hur lågt som helst plötsligt händer det ändå, så mitt val har blivit att ligga ännu lägre,
    Trot mitt senaste var en krya på dig hälsning till någon, och det står ju kvar!

    Men det är ju upp till var och en att testa testaren själv, det kostar ju inget!
    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    Högern...... - Sida 3 Empty Sv: Högern......

    Inlägg  KickTheRasist 2009-07-13, 20:55

    citat:
    "så du förespråkar åsiktsförtryck och att man INTE får ha annan åsikt än andra?"


    Nej jag förespråkar absolut ICKE åsiktsförtryck , och du har ABSOLUT rätt för din åsikt!!

    citat:
    "får man vara Folkpartist? eller MÅSTE man ex vara kommunist?"

    Varför skall man inte vara Folkpartist , sen vem säger att du skall vara Kommunist??

    citat:
    "Får man vara ateist?"


    Varför skall man inte va vara ateist till och med jag hänger mest till den Ateistiska grenen !!

    citat:
    eller MÅSTE man vara Muslim, eller kristen, är man utesluten om man INTE är muslim osv??

    Se ovan !!

    citat:
    DIN åsikt är att Israel INTE har rätt att existera.


    Nej Israel har inte rätt att existera som stat , till exempel då skulle ha alla rätt att skapa en stat i stat som till exempel Englendare gör den samma i Irland!!

    citat:
    "MEN jag är för åsiktfrihet och därför ser jag dig som välkommen, jag tycker INTE om din åsikt, men jag är beredd att offra MYCKET för att DU ska ha rätten att tycka så, men det delr du tydligen INTE med mig!!"


    Tack !!

    Men om du inte erkänner den dagliga förtryck , mord och utplåning av Palestinier vart en tidligt bevis finns , då är jag fan helt utan ord !!



    Förstå mig inte på fel sätt men jag tycker att du är helt och hållet hjärntvättat och tror att Israeler har rätt att döda Palestinier som är
    väldigt sorgligt !!



    MVH
    //KTR
    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    Högern...... - Sida 3 Empty Sv: Högern......

    Inlägg  KickTheRasist 2009-07-13, 21:01

    x-medborgare skrev: Du vet skulle jag undvika att diskutera eller umgås med folk som inte tycker som mig Då skulle jag inte klara mitt dagliga liv och arbete ute i samhället Very Happy

    Att tycka och tänka är en demokratisk rättighet i ett fritt land Very Happy
    Ordets makt är till för att diskutera försöka lära och förstå andra att ge och ta acceptera varandras olikheter. att försöka förändra få med folk osv..
    ]

    Ps ang ditt senaste inlägg hur fan fick du till det ?????


    Ok!!

    Så du skulle kunna lysna på nazist dravel att Aushwitz har aldrig funnits
    och att Nazister hade rätt att utplåna 6.000.000 judar and counting ??
    avatar
    råttan.


    Antal inlägg : 4318
    Join date : 09-03-01

    Högern...... - Sida 3 Empty Sv: Högern......

    Inlägg  råttan. 2009-07-13, 21:03

    martin7lindgren skrev:Ungefär som den majoritet som röstade på pandoras ask 2006, sen när asken öppnades så fick vi allihopa vad vi fick!

    Precis, vi fick en ännu bättre regering än vi trodde vi skulle få.
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    Högern...... - Sida 3 Empty Sv: Högern......

    Inlägg  Sniperace 2009-07-13, 21:05


    Nej Israel har inte rätt att existera som stat , till exempel då skulle ha alla rätt att skapa en stat i stat som till exempel Englendare gör den samma i Irland!!

    Jag anser att Irael HAR den rätten, dels att de från början kommer därifrån, förvisso för tvåtusen år sedan som de deporterades av romarna, men nu har de varit där i 60 år och byggt upp ett samhälle, detta kan inte göras ogjort.





    Men om du inte erkänner den dagliga förtryck , mord och utplåning av Palestinier vart en tidligt bevis finns , då är jag fan helt utan ord !!

    Jag har ALDRIG förnekat att detta händer, men jag lägger STOR skuld på Hamas eftersom deras raketer inte på något sätt bidrar till att kunna skapa fred



    Förstå mig inte på fel sätt men jag tycker att du är helt och hållet hjärntvättat och tror att Israeler har rätt att döda Palestinier som är
    väldigt sorgligt !!

    Jag anser att BÅDA måste sluta, och eftersom Israel är den starke, i princip oövervinnelig för palestinierna skulle dessa lätt kunna ta första steget och avsluta reketbeskjutningen, istället för att offra palestinierna mot en övermakt


    Sedan kan man då ifrågasätta om det var rätt att avsluta det forna Jugoslavien för att där skapa ett antal stater mot många folkgruppers vilja, vilket ju resulterade i krig!
    avatar
    x-medborgare


    Antal inlägg : 4745
    Join date : 09-02-16

    Högern...... - Sida 3 Empty Sv: Högern......

    Inlägg  x-medborgare 2009-07-13, 21:12

    KickTheRasist skrev:
    x-medborgare skrev: Du vet skulle jag undvika att diskutera eller umgås med folk som inte tycker som mig Då skulle jag inte klara mitt dagliga liv och arbete ute i samhället Very Happy

    Att tycka och tänka är en demokratisk rättighet i ett fritt land Very Happy
    Ordets makt är till för att diskutera försöka lära och förstå andra att ge och ta acceptera varandras olikheter. att försöka förändra få med folk osv..
    ]

    Ps ang ditt senaste inlägg hur fan fick du till det ?????


    Ok!!

    Så du skulle kunna lysna på nazist dravel att Aushwitz har aldrig funnits
    och att Nazister hade rätt att utplåna 6.000.000 judar and counting ??



    Nä skulle jag inte jag skulle argumentera emot... av bara fan Very Happy
    Men jag skulle inte bara skita i det för det är det samma som att acceptera och hålla med du vet tiga och samtycka
    Att tiga är inte att förändra och jag förmodar att inte du heller accepterar eller ???
    Hur hade du tänkt förändra om du håller käften och lådsas som dom inte finns ????
    Om du gapar och skriker kallar dem för namn hotar och smedar tror du du förändrar tror du att dom skulle lyssna på dig.. vad har du då uppnått ?? Very Happy
    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    Högern...... - Sida 3 Empty Sv: Högern......

    Inlägg  KickTheRasist 2009-07-13, 21:23

    citat:
    "Jag anser att Irael HAR den rätten, dels att de från början kommer därifrån, förvisso för tvåtusen år sedan som de deporterades av romarna, men nu har de varit där i 60 år och byggt upp ett samhälle, detta kan inte göras ogjort."


    Ok då enligt din åsikt denna landet skall kallas för Soumelandet sant!!?


    citat:
    "Jag har ALDRIG förnekat att detta händer, men jag lägger STOR skuld på Hamas eftersom deras raketer inte på något sätt bidrar till att kunna skapa fred"


    Hamas är freedom fighters och enligt mig absolut inte Terrorister , det är
    ju för fan s.k(Så Kallade) Israeliter som är ockupanter !!



    citat:
    Jag anser att BÅDA måste sluta, och eftersom Israel är den starke, i princip oövervinnelig för palestinierna skulle dessa lätt kunna ta första steget och avsluta reketbeskjutningen, istället för att offra palestinierna mot en övermakt


    Ärligt talat skall du sluta kämpa för denna som är ditt eget ??
    Sen snacket att den starke skall vara vinnare är trams !!

    Kommer du ihåg benämningen och denna tanke bakom David vs. Goliat ??
    Detta är precis denna som händer där nu!!

    citat:

    "Sedan kan man då ifrågasätta om det var rätt att avsluta det forna Jugoslavien för att där skapa ett antal stater mot många folkgruppers vilja, vilket ju resulterade i krig!"


    Du är alltid där på och hacka på min bakgrund , som jag tycker inte är något till besvär , Serben som Israelit tyckte att denna har rätt på hela den Balkan kontinenten och denna "FAKTISK" historisk har aldrig någonsin tillhört till denna därav den hela folk grupper (grupperingar) hade sitt eget som har visat sig upp väldigt tidligt , är detta fel??

    MVH
    //KTR
    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    Högern...... - Sida 3 Empty Sv: Högern......

    Inlägg  KickTheRasist 2009-07-13, 21:31

    citat:
    "Nä skulle jag inte jag skulle argumentera emot... av bara fan Very Happy "

    Ok så du menar att du skulle kunna argumentera med själva Hitler??


    Shocked

    citat:
    "Men jag skulle inte bara skita i det för det är det samma som att acceptera och hålla med du vet tiga och samtycka
    Att tiga är inte att förändra och jag förmodar att inte du heller accepterar eller ???"


    Du vet vi folk från balkan tyger inte än gör det som är rätta diverse den fan
    skulle inte existera vid närmare än 1 millimeter så det spelar ingen roll om detta är demokrati!. Alla av nazze rase avskum bakterie som tycker att andra skall utplånas stor inte på min lista som folk som har rätt för sitt åsikt !!

    Denna videos visar Balkan folk naturen och vårat ARV som folk !!









    Twisted Evil






    citat:
    "Hur hade du tänkt förändra om du håller käften och lådsas som dom inte finns ????
    Om du gapar och skriker kallar dem för namn hotar och smedar tror du du förändrar tror du att dom skulle lyssna på dig.. vad har du då uppnått ?? "


    Se Ovan !!


    Twisted Evil


    Senast ändrad av KickTheRasist den 2009-07-13, 22:14, ändrad totalt 3 gånger
    avatar
    blueheaven


    Antal inlägg : 5228
    Join date : 09-02-17

    Högern...... - Sida 3 Empty Sv: Högern......

    Inlägg  blueheaven 2009-07-13, 21:32

    Corven skrev:
    KickTheRasist skrev:

    Se ovan !!

    Vill du ha en sådant moderator ??

    Eftersom vi inte har någon åsiktscensur inne på Testaren, så spelar det ingen roll vad moderatorerna har för åsikter.

    Det enda som modereras är offtopic och rena påhopp. Sen spelar det ingen roll om det är vänster eller höger som gjort sig skyldiga till övertrampen.

    Martyrskap är tydligen inte heller tillåtet åtminstone inte om martyren är höger?
    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    Högern...... - Sida 3 Empty Sv: Högern......

    Inlägg  KickTheRasist 2009-07-13, 21:33

    blueheaven skrev:
    Corven skrev:
    KickTheRasist skrev:

    Se ovan !!

    Vill du ha en sådant moderator ??

    Eftersom vi inte har någon åsiktscensur inne på Testaren, så spelar det ingen roll vad moderatorerna har för åsikter.

    Det enda som modereras är offtopic och rena påhopp. Sen spelar det ingen roll om det är vänster eller höger som gjort sig skyldiga till övertrampen.

    Martyrskap är tydligen inte heller tillåtet åtminstone inte om martyren är höger?


    Vem då Adolf Hitler ??


    Very Happy
    mimra
    mimra


    Antal inlägg : 495
    Join date : 09-06-18
    Age : 50
    Ort : Tellus

    Högern...... - Sida 3 Empty Sv: Högern......

    Inlägg  mimra 2009-07-13, 21:40

    Intrssant att kicken tycker att Adolf Hitler var en martyr...undrar vad han kallar offren?
    avatar
    blueheaven


    Antal inlägg : 5228
    Join date : 09-02-17

    Högern...... - Sida 3 Empty Sv: Högern......

    Inlägg  blueheaven 2009-07-13, 21:46

    mimra skrev:Intrssant att kicken tycker att Adolf Hitler var en martyr...undrar vad han kallar offren?

    Kicken, assholet, lollipopen, rasisten....."kärt" barn har många namn!
    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    Högern...... - Sida 3 Empty Sv: Högern......

    Inlägg  KickTheRasist 2009-07-13, 21:46

    mimra skrev:Intrssant att kicken tycker att Adolf Hitler var en martyr...undrar vad han kallar offren?

    Som vanligt du läser inte något i den stora sammanhang och släpper din obetydliga fis dravel över hela forumet som sprids som Zyklon - B men denna rasist gas gör inget idag för att vi är barn av 2000 -talet !!

    Och nej vi beöver inga gas masker "VI" har sunt förnuft och hjärna att hantera rasist fis (Zyklon-B)...
    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    Högern...... - Sida 3 Empty Sv: Högern......

    Inlägg  KickTheRasist 2009-07-13, 21:47

    blueheaven skrev:
    mimra skrev:Intrssant att kicken tycker att Adolf Hitler var en martyr...undrar vad han kallar offren?

    Kicken, assholet, lollipopen, rasisten....."kärt" barn har många namn!


    *asgarv*


    CP-n vad vill du uppnå med din tårgas ??
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    Högern...... - Sida 3 Empty Sv: Högern......

    Inlägg  Sniperace 2009-07-13, 22:52



    Ok då enligt din åsikt denna landet skall kallas för Soumelandet sant!!?

    Samerna var inte spridda så långt ner i landet, så att kalla hela Sverige för sameland är naivt, de var nog inte längre ner än kanske till dalarna...

    Men du måste då hålla med om att SKÅNELAND har rätten att spränga svenskar i luften eftersom de intog och ockuperade och hållit ockuperat med hjälp av inflyttade svenskar till Skåneland på 1600-talet?

    Vill du kämpa med vapen i hand att frigöra skåneland? (Skåne, Halland och Blekinge?)

    OCH NEJ; JAG HACKER INTE på varifrån du kommer, men med samma rätt BORDE Jugoslavien fortfarande existera..........
    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    Högern...... - Sida 3 Empty Sv: Högern......

    Inlägg  KickTheRasist 2009-07-13, 23:06

    citat:
    "Samerna var inte spridda så långt ner i landet, så att kalla hela Sverige för sameland är naivt, de var nog inte längre ner än kanske till dalarna..."


    Spelar ingen roll men du skall erkänna den ursprung befolkningen i denna land och dem är Samer ...

    Take it or Leave it !!




    citat:
    "Men du måste då hålla med om att SKÅNELAND har rätten att spränga svenskar i luften eftersom de intog och ockuperade och hållit ockuperat med hjälp av inflyttade svenskar till Skåneland på 1600-talet?"


    Nej! wrong again !!

    Danskarna kom först och brände och ockuperade Sverige upp till Norr nästan. Skåne är SVENSKT som svensken fick för vedergällning när det gäller ockupation av Svea Riket !!


    Så Krigs bytte är Krigs bytte när det gäller ockupation av ett Land som i detta fallet är "Sverige"


    citat:
    "Vill du kämpa med vapen i hand att frigöra skåneland? (Skåne, Halland och Blekinge?)

    OCH NEJ; JAG HACKER INTE på varifrån du kommer, men med samma rätt BORDE Jugoslavien fortfarande existera.........."

    Svar : Ja
    Jag skulle och vill Kämpa för Sverige och den Svenskens Land utan tvekan för att Sverige gjorde denna som behövdes att hjälpa mig när jag kom hit !!

    Så det spelar ingen roll om denna är Dansken eller Ryssen !!


    Jugoslavien skulle existera som en land så länge ICKE Sreben började kräva makt över alla område som en herre och resten skulle vara som lydiga slavar !!


    MVH
    //KTR
    berralarzon
    berralarzon


    Antal inlägg : 6964
    Join date : 09-03-08

    Högern...... - Sida 3 Empty Sv: Högern......

    Inlägg  berralarzon 2009-07-13, 23:29

    mimra skrev:Intrssant att kicken tycker att Adolf Hitler var en martyr...undrar vad han kallar offren?

    Avd:gripa halmstrån, fått igång epan mimra?
    //berra
    avatar
    råttan.


    Antal inlägg : 4318
    Join date : 09-03-01

    Högern...... - Sida 3 Empty Sv: Högern......

    Inlägg  råttan. 2009-07-14, 00:10

    Intressant var ordet!
    Susz X
    Susz X


    Antal inlägg : 6327
    Join date : 09-02-21
    Ort : Borås Stad

    Högern...... - Sida 3 Empty Sv: Högern......

    Inlägg  Susz X 2009-07-14, 00:13

    berralarzon skrev:
    mimra skrev:Intrssant att kicken tycker att Adolf Hitler var en martyr...undrar vad han kallar offren?

    Avd:gripa halmstrån, fått igång epan mimra?
    //berra

    Epan? Han har väl bara en trimmad moppe den stalkarn!
    Sedan han fått kicken iaf..
    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    Högern...... - Sida 3 Empty Sv: Högern......

    Inlägg  KickTheRasist 2009-07-14, 00:29

    råttan skrev:Intressant var ordet!



    Vilken av dem ?

    Sponsored content


    Högern...... - Sida 3 Empty Sv: Högern......

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-19, 16:40