Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+20
Redvictory
Sossar-e-lata
Kakmonstret
mimra
Sniperace
SiP
R.O.F.L
KickTheRasist
berralarzon
theward
RedCloud
blueheaven
MartinLindgren
Susz X
marxisten
Regndrottning
Blåfront
Corven
råttan.
x-medborgare
24 posters

    Högern......

    avatar
    x-medborgare


    Antal inlägg : 4745
    Join date : 09-02-16

    Högern...... - Sida 6 Empty Sv: Högern......

    Inlägg  x-medborgare 2009-07-14, 22:46

    mimra skrev:
    theward skrev:
    x-medborgare skrev:Det mest skrämmande är att dessa mäniskor som utan att blinka tex kan kalla någon annan pedofil hora etc.
    Är VÄLJARE myndiga personer som skall välja tycka för mig min familjs och alla andras framtid och trygghet.
    DET ÄR SKRÄMANDE.
    Stannar ni aldrig upp nångång ser er i spegeln ransakar er själva och undra är jag verkligen värdig att kalla mig VUXEN ????

    det tvivlar jag på att de gör.

    Det är ju modernt att förnedera,föringa och förminska.
    kolla bara på alla kassa dokussåpor Wink

    Jag tror helt enkelt att de, tycker de är roliga och coola Rolling Eyes
    Nee theward vi speglar bara samhället....i den takten det går nu med invandrare kontra arbetslösa svenskar så kan det bara gå åt helvete.

    AHA så då bär man sig åt som ett svin och låter det gå åt helvete ???
    Man tar inte sitt vuxenansvar och försöker göra nått åt det.
    Det är bara ungar som förlitar sig på att mamma och pappa fixar allt myndiga vuxna personer borde ta tag i sin framtid själv.. som huvudansvar för sig och sin familj.. NI ÄR PATETISKA..
    mimra
    mimra


    Antal inlägg : 495
    Join date : 09-06-18
    Age : 50
    Ort : Tellus

    Högern...... - Sida 6 Empty Sv: Högern......

    Inlägg  mimra 2009-07-14, 22:52

    x-medborgare Today at 9:46 pm AHA så då bär man sig åt som ett svin och låter det gå åt helvete ???
    Man tar inte sitt vuxenansvar och försöker göra nått åt det.
    Det är bara ungar som förlitar sig på att mamma och pappa fixar allt myndiga vuxna personer borde ta tag i sin framtid själv.. som huvudansvar för sig och sin familj.. NI ÄR PATETISKA..
    Jepp...de är det som mona muslim med flera gör..börjar du vakna nu?
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Högern...... - Sida 6 Empty Sv: Högern......

    Inlägg  Redvictory 2009-07-14, 22:56

    i den takten det går nu med invandrare kontra arbetslösa svenskar så kan det bara gå åt helvete

    Det verkar som om mimra fattat att dagens "nya arbetarparti" INTE lever upp till hans förväntningar!
    Och då passar det bra att skylla på invandringen m,m m,m
    avatar
    x-medborgare


    Antal inlägg : 4745
    Join date : 09-02-16

    Högern...... - Sida 6 Empty Sv: Högern......

    Inlägg  x-medborgare 2009-07-14, 22:58

    mimra skrev:
    x-medborgare Today at 9:46 pm AHA så då bär man sig åt som ett svin och låter det gå åt helvete ???
    Man tar inte sitt vuxenansvar och försöker göra nått åt det.
    Det är bara ungar som förlitar sig på att mamma och pappa fixar allt myndiga vuxna personer borde ta tag i sin framtid själv.. som huvudansvar för sig och sin familj.. NI ÄR PATETISKA..
    Jepp...de är det som mona muslim med flera gör..börjar du vakna nu?

    Jag har varit vaken länge.. Arbetslöshet tex vem fan vill anställa folk som inte har karaktär och grundläggande uppfostran inget man kan skylla samhället på enbart sig själv..
    Väx upp så kommer livet med ansvar och värdighet och allt vad det innebär..ATT skylla sina tillkortakommande på andra eller samhället det är mycket barnsligt som 6 åringar brukar göra när dom slänger sig på golvet i livsmedelsaffären och vill ha godis..
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Högern...... - Sida 6 Empty Sv: Högern......

    Inlägg  Redvictory 2009-07-14, 23:01

    x-medborgare skrev:
    mimra skrev:
    x-medborgare Today at 9:46 pm AHA så då bär man sig åt som ett svin och låter det gå åt helvete ???
    Man tar inte sitt vuxenansvar och försöker göra nått åt det.
    Det är bara ungar som förlitar sig på att mamma och pappa fixar allt myndiga vuxna personer borde ta tag i sin framtid själv.. som huvudansvar för sig och sin familj.. NI ÄR PATETISKA..
    Jepp...de är det som mona muslim med flera gör..börjar du vakna nu?

    Jag har varit vaken länge.. Arbetslöshet tex vem fan vill anställa folk som inte har karaktär och grundläggande uppfostran inget man kan skylla samhället på enbart sig själv..
    Väx upp så kommer livet med ansvar och värdighet och allt vad det innebär..ATT skylla sina tillkortakommande på andra eller samhället det är mycket barnsligt som 6 åringar brukar göra när dom slänger sig på golvet i livsmedelsaffären och vill ha godis..

    Håller med dig x-medborgare! att skylla på invandrare och de svaga i samhället är högerns desperata sätt att skylla dagens dåliga politiker på andra! istället för att ta ett eget ansvar!
    mimra
    mimra


    Antal inlägg : 495
    Join date : 09-06-18
    Age : 50
    Ort : Tellus

    Högern...... - Sida 6 Empty Sv: Högern......

    Inlägg  mimra 2009-07-14, 23:05

    Dr redvictory...ingen sida varken blå heller röd fattar att många svenskar ifrågasätter invandring nu när de inte finns jobb heller bostad.2010 får vi se resultatet av den här skygglappspolitiken.
    berralarzon
    berralarzon


    Antal inlägg : 6964
    Join date : 09-03-08

    Högern...... - Sida 6 Empty Sv: Högern......

    Inlägg  berralarzon 2009-07-14, 23:48

    mimra skrev:Dr redvictory...ingen sida varken blå heller röd fattar att många svenskar ifrågasätter invandring nu när de inte finns jobb heller bostad.2010 får vi se resultatet av den här skygglappspolitiken.


    Appa appa du många nu överdrev du mimra alla sunt tänkande vet ju att vem fn ska torka din nedskitna röv om säg 20-25 år det kommer att krävas folk i massor när "köttberget" går pension.
    Om du inte fattar det mimra så är du så korkad som du nu mer utger dig för att torgföra.
    //berra
    mimra
    mimra


    Antal inlägg : 495
    Join date : 09-06-18
    Age : 50
    Ort : Tellus

    Högern...... - Sida 6 Empty Sv: Högern......

    Inlägg  mimra 2009-07-16, 22:06

    berralarzon skrev:
    mimra skrev:Dr redvictory...ingen sida varken blå heller röd fattar att många svenskar ifrågasätter invandring nu när de inte finns jobb heller bostad.2010 får vi se resultatet av den här skygglappspolitiken.


    Appa appa du många nu överdrev du mimra alla sunt tänkande vet ju att vem fn ska torka din nedskitna röv om säg 20-25 år det kommer att krävas folk i massor när "köttberget" går pension.
    Om du inte fattar det mimra så är du så korkad som du nu mer utger dig för att torgföra.
    //berra
    Hur kan du kalla människor för köttberg???När de blir dags att min röv ska torkas av andra oavsett vem så hoppas jag att jag redan är på suicidekliniken i Schweiz där jag kan bestämma själv om livet ska avslutas heler inte.
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Högern...... - Sida 6 Empty Sv: Högern......

    Inlägg  Redvictory 2009-07-16, 23:10

    mimra skrev:
    berralarzon skrev:
    mimra skrev:Dr redvictory...ingen sida varken blå heller röd fattar att många svenskar ifrågasätter invandring nu när de inte finns jobb heller bostad.2010 får vi se resultatet av den här skygglappspolitiken.


    Appa appa du många nu överdrev du mimra alla sunt tänkande vet ju att vem fn ska torka din nedskitna röv om säg 20-25 år det kommer att krävas folk i massor när "köttberget" går pension.
    Om du inte fattar det mimra så är du så korkad som du nu mer utger dig för att torgföra.
    //berra
    Hur kan du kalla människor för köttberg???När de blir dags att min röv ska torkas av andra oavsett vem så hoppas jag att jag redan är på suicidekliniken i Schweiz där jag kan bestämma själv om livet ska avslutas heler inte.

    Det sista du skrev kanske du ska och fundera lite extra på!
    avatar
    Blåfront


    Antal inlägg : 5440
    Join date : 09-04-07

    Högern...... - Sida 6 Empty Sv: Högern......

    Inlägg  Blåfront 2009-07-16, 23:16

    x-medborgare skrev:Det mest skrämmande är att dessa mäniskor som utan att blinka tex kan kalla någon annan pedofil hora etc.

    Det mest skrämmande är att detta människor som utan att blinka tex kan kalla någon annan för brunfjant nazist etc
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Högern...... - Sida 6 Empty Sv: Högern......

    Inlägg  Redvictory 2009-07-16, 23:21

    Blåfront skrev:
    x-medborgare skrev:Det mest skrämmande är att dessa mäniskor som utan att blinka tex kan kalla någon annan pedofil hora etc.

    Det mest skrämmande är att detta människor som utan att blinka tex kan kalla någon annan för brunfjant nazist etc

    Det går alldeles utmärkt brunfront nazze!
    mimra
    mimra


    Antal inlägg : 495
    Join date : 09-06-18
    Age : 50
    Ort : Tellus

    Högern...... - Sida 6 Empty Sv: Högern......

    Inlägg  mimra 2009-07-16, 23:34

    Redvictory Today at 10:10 pm
    mimra Today at 9:06 pm
    Hur kan du kalla människor för köttberg???När de blir dags att min röv ska torkas av andra oavsett vem så hoppas jag att jag redan är på suicidekliniken i Schweiz där jag kan bestämma själv om livet ska avslutas heler inte.
    Det sista du skrev kanske du ska och fundera lite extra på!

    Oj...jag trodde att RedVictory var fabbo doktorn här som skulle hjälpa människor med problem men han verkar förespråka avrättning av dylika..helst ska dom komma på det själva?
    berralarzon
    berralarzon


    Antal inlägg : 6964
    Join date : 09-03-08

    Högern...... - Sida 6 Empty Sv: Högern......

    Inlägg  berralarzon 2009-07-16, 23:36

    mimra skrev:
    Redvictory Today at 10:10 pm
    mimra Today at 9:06 pm
    Hur kan du kalla människor för köttberg???När de blir dags att min röv ska torkas av andra oavsett vem så hoppas jag att jag redan är på suicidekliniken i Schweiz där jag kan bestämma själv om livet ska avslutas heler inte.
    Det sista du skrev kanske du ska och fundera lite extra på!

    Oj...jag trodde att RedVictory var fabbo doktorn här som skulle hjälpa människor med problem men han verkar förespråka avrättning av dylika..helst ska dom komma på det själva?

    Varför skriver du något du svammlar ju bara mimra!
    (ett inlägg i klar blue stil)
    //berra
    mimra
    mimra


    Antal inlägg : 495
    Join date : 09-06-18
    Age : 50
    Ort : Tellus

    Högern...... - Sida 6 Empty Sv: Högern......

    Inlägg  mimra 2009-07-16, 23:39

    berralarzon skrev:
    mimra skrev:
    Redvictory Today at 10:10 pm
    mimra Today at 9:06 pm
    Hur kan du kalla människor för köttberg???När de blir dags att min röv ska torkas av andra oavsett vem så hoppas jag att jag redan är på suicidekliniken i Schweiz där jag kan bestämma själv om livet ska avslutas heler inte.
    Det sista du skrev kanske du ska och fundera lite extra på!

    Oj...jag trodde att RedVictory var fabbo doktorn här som skulle hjälpa människor med problem men han verkar förespråka avrättning av dylika..helst ska dom komma på det själva?

    Varför skriver du något du svammlar ju bara mimra!
    (ett inlägg i klar blue stil)
    //berra
    Hade inte du spärrat mig?
    berralarzon
    berralarzon


    Antal inlägg : 6964
    Join date : 09-03-08

    Högern...... - Sida 6 Empty Sv: Högern......

    Inlägg  berralarzon 2009-07-16, 23:47

    mimra skrev:
    berralarzon skrev:
    mimra skrev:
    Redvictory Today at 10:10 pm
    mimra Today at 9:06 pm
    Hur kan du kalla människor för köttberg???När de blir dags att min röv ska torkas av andra oavsett vem så hoppas jag att jag redan är på suicidekliniken i Schweiz där jag kan bestämma själv om livet ska avslutas heler inte.
    Det sista du skrev kanske du ska och fundera lite extra på!

    Oj...jag trodde att RedVictory var fabbo doktorn här som skulle hjälpa människor med problem men han verkar förespråka avrättning av dylika..helst ska dom komma på det själva?

    Varför skriver du något du svammlar ju bara mimra!
    (ett inlägg i klar blue stil)
    //berra
    Hade inte du spärrat mig?

    Spärrar alla och envar lärt mig den tekniken av din kompis fredrikrahm aka mickewrede men föv jag tycker du är en ruggig människa mimra vill inte möta dig alls i en mörk gränd.
    //berra
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    Högern...... - Sida 6 Empty Sv: Högern......

    Inlägg  Infra 2009-07-17, 00:31

    Blåfront skrev:berra vill slå sönder mina tänder för han inte kan ta en debatt

    redcloud kallar mig rasistäckel och brunfront för han inte kan ta en debatt

    martin kallar mig brunfront för han inte kan ta en debatt

    Ja men vem är det då som kallar dig för brunfjant? Det har jag nämligen också hört? Laughing Laughing Laughing

    Är de dumma mot dig? Laughing Laughing Laughing
    mimra
    mimra


    Antal inlägg : 495
    Join date : 09-06-18
    Age : 50
    Ort : Tellus

    Högern...... - Sida 6 Empty Sv: Högern......

    Inlägg  mimra 2009-07-17, 00:37

    berralarzon Today at 10:47 pmSpärrar alla och envar lärt mig den tekniken av din kompis fredrikrahm aka mickewrede men föv jag tycker du är en ruggig människa mimra vill inte möta dig alls i en mörk gränd.
    //berra
    Klart du inte vill...enligt din freude sussen så har jag antagligen mina army boots på mig... Razz
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    Högern...... - Sida 6 Empty Sv: Högern......

    Inlägg  Infra 2009-07-17, 00:48

    KickTheRasist skrev:citat:
    Jag tror jag kan svara på det om du skriver...
    du är en jävla rasist eller
    nu pratar du som en rasist eller
    jag tycker dina uttalanden är rasistiska..

    Kan du se skillnaden och villket tror du riskeras att raderas ???"



    Enligt min uppväxt och det som jag har läst i skolan om nazism och
    Rasism tycker jag att Benämningen "Jävla Rasist" är väldigt mjuk uttal
    för mina känslor enbart på tänke av Aushwitz eller KKK handlingar som har
    svarta människor , zigenare , Judar etc.. har upplevt genom många 1000 år .



    Så om en neo fachist använder sig av benämningar apan , muslan , Pedo Muslim
    Jude svin , Somalien som luktar illa etc.. då tycker jag att jag har fullständigt rätt att kalla denna avart för den rätta benämningen utan att någon raderar denna inlägg sant??


    Om Corven och Sniper släpper sådana människor på sitt forum och raderar mina inlägg vad jag beskriver människa i frågan och faktisk stor för sådana till 100 % , då tycker jag att detta platsen är inte för mig!!



    MVH
    //KTR

    Någonstans där har du en poäng KTR.
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    Högern...... - Sida 6 Empty Sv: Högern......

    Inlägg  Infra 2009-07-17, 00:57

    [quote="KickTheRasist"]
    Sniperace skrev:
    KickTheRasist skrev:
    Corven skrev:
    KickTheRasist skrev:



    Ok men du får gärna svara nu här till alla (På AC bladet) på fem frågor:


    1. Vad tycker du om Rasism ??
    2. Vad tycker du om Nazism??
    3. Vad tycker du om Islamofobi??
    4. Vad tycker du om dagens sammankoppling av alla 3 (ovannämnda) i SD som politisk parti ??


    Svarar du rätt på dem frågor får du mig som fullvärdigt medlem på din forum !!


    Upps glömde en väsentligt vad tycker du om dagens ockupation av Palestina
    och s.k. Israels Koncentrations läger ??

    MVH
    //KTR

    Egentligen så har jag ingen lust att besvara dessa frågor, för vem som helst som har sett mig på diverse forum de senaste åren vet exakt var jag står i dessa frågor.

    Kanske larvigt, men jag blir faktiskt sur av att få dom frågorna ställda till mig. För jag är så hundraprocentigt tydlig i mina åsikter om de frågorna.

    Om du inte vet svaren jag skulle ge, så har du inte läst vad jag har skrivit i massor av inlägg.

    Hm !!


    Ok har läst en del av dina inlägg faktisk , men denna frågor var vända till dig för alla här på AC - bladet så at folk vet vart är vi på väg om vi skall flytta där och diskutera , bland annat det skulle vara tråkigt om power users släpper genom Rasist propaganda obestridbar .



    Nu läste jag Snipers svar på mina frågor och jag tycker att alla dem är helt rätta men enda som jag saknar är erkännande att Palestina eller den lilla Gaza - remsan (Som är kvar av landet Palestina) är egentligen en koncentrations läger om her.Sniper kommer att erkänna denna då tycker jag att jag kommer att flytta till er Forum!!



    MVH

    //KTR

    citat:
    "Jag går INTE emot mitt eget samvete och min egen åsikt....."



    Är detta din samvete??





    citat:
    Visst Israel gör många fel, men även de har rätt att existera


    Absolut INTE!!




    Ha en bra samvete Sniper !!



    MVH
    //KTR
    Du har fullkomligt rätt KTR!
    avatar
    blueheaven


    Antal inlägg : 5228
    Join date : 09-02-17

    Högern...... - Sida 6 Empty Sv: Högern......

    Inlägg  blueheaven 2009-07-17, 01:22

    Corven skrev:


    Egentligen så har jag ingen lust att besvara dessa frågor, för vem som helst som har sett mig på diverse forum de senaste åren vet exakt var jag står i dessa frågor.

    Kanske larvigt, men jag blir faktiskt sur av att få dom frågorna ställda till mig. För jag är så hundraprocentigt tydlig i mina åsikter om de frågorna.

    Om du inte vet svaren jag skulle ge, så har du inte läst vad jag har skrivit i massor av inlägg.

    Ja tänk dig då när någon sitter och moderar dina inlägg och tolkar enligt eget godtycke!
    Tänk om vips så var alla dina inlägg bortraderade, vem vet vilken bild folk skulle ha av dig då?
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    Högern...... - Sida 6 Empty Sv: Högern......

    Inlägg  Infra 2009-07-17, 01:22

    Susz X skrev:
    Högern...... - Sida 6 1876411-1
    Laughing Very Happy
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Högern...... - Sida 6 Empty Sv: Högern......

    Inlägg  Redvictory 2009-07-17, 06:43

    mimra skrev:
    Redvictory Today at 10:10 pm
    mimra Today at 9:06 pm
    Hur kan du kalla människor för köttberg???När de blir dags att min röv ska torkas av andra oavsett vem så hoppas jag att jag redan är på suicidekliniken i Schweiz där jag kan bestämma själv om livet ska avslutas heler inte.
    Det sista du skrev kanske du ska och fundera lite extra på!

    Oj...jag trodde att RedVictory var fabbo doktorn här som skulle hjälpa människor med problem men han verkar förespråka avrättning av dylika..helst ska dom komma på det själva?

    Jag gav dig ett gott råd mimra! i all välmening! du föds ju försvinner och återuppstår ju ganska ofta här på forumet fredrikrahm din bortskämda moderatunge!
    GustavAnder
    GustavAnder


    Antal inlägg : 2835
    Join date : 09-04-05

    Högern...... - Sida 6 Empty LOL

    Inlägg  GustavAnder 2009-07-17, 11:13

    Sitter han , Corven, och värvar folk till testaren igen, går det så dåligt där ?

    Förresten, varför är de som sa att de skulle gå till testaren och lämna detta forum, fortfarande kvar här ???
    Varför är exempelvis den psykiskt störde obehörige kvar här och skriver 1000 tals inlägg till folk som spärrat honom ?
    Varför ?
    avatar
    blueheaven


    Antal inlägg : 5228
    Join date : 09-02-17

    Högern...... - Sida 6 Empty Sv: Högern......

    Inlägg  blueheaven 2009-07-17, 11:23

    GustavAnder skrev:Sitter han , Corven, och värvar folk till testaren igen, går det så dåligt där ?

    Förresten, varför är de som sa att de skulle gå till testaren och lämna detta forum, fortfarande kvar här ???
    Varför är exempelvis den psykiskt störde obehörige kvar här och skriver 1000 tals inlägg till folk som spärrat honom ?
    Varför ?

    Ja många frågor men inga svar blir det! Laughing
    jocke
    jocke


    Antal inlägg : 34
    Join date : 09-06-26

    Högern...... - Sida 6 Empty Sv: Högern......

    Inlägg  jocke 2009-07-17, 12:22

    Det blir inga diskussioner på testaren i alla fall inte om man inte känner nån där för jag har försökt några gånger nu men zero respons.

    Sponsored content


    Högern...... - Sida 6 Empty Sv: Högern......

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-19, 17:01