Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


3 posters

    Paniken, maktbegäret och det rätta ansiktet...

    DMustaine
    DMustaine


    Antal inlägg : 3914
    Join date : 09-04-07

    Paniken, maktbegäret och det rätta ansiktet... Empty Paniken, maktbegäret och det rätta ansiktet...

    Inlägg  DMustaine 2010-09-09, 09:37

    http://www.expressen.se/nyheter/val2010/1.2127792/s-anklagas-for-valfusk

    [/quote]Röstmottagarna har upplevt tillvägagångssättet som mycket aggressivt och obehagligt[quote]

    Ligger väl i linje med hur det jävla äcklet Ohly betedde sig igår inför expressens journalist!

    Fick faktiskt en jävligt god affärsidé som jag ideologiskt själv aldrig kan genomföra! Vinner vänstern kommer bröstpumpsmarknaden få ett rejält lyft och som handelsman gäller det att fylla på sina lager!! Cool

    Nu tror jag ju aldrig dekadensen får majoritet i detta val så....
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    Paniken, maktbegäret och det rätta ansiktet... Empty Sv: Paniken, maktbegäret och det rätta ansiktet...

    Inlägg  Sniperace 2010-09-09, 10:37

    Ja, det är verkligen illa när det förekommer valfusk, och de ENDA i sverige som fällts för detta är, gissa VILKA?

    Nu kommer säkert svaret om moderaternas fusk i de INTERNA valen, något som inte är reglerat i lag och sålunda inte kriminellt, och inget som påverkar i de allmänna valen, dock moraliskt förkastligt,,


    men som sagt VILKA är de ENDA som fällts i domstol för valfusk i våra allmänna val?
    Sad
    svar nedan!































































    SVAR, det var SOCIALDEMOKRATER!!
    avatar
    Thetaxpayer


    Antal inlägg : 7997
    Join date : 09-02-18

    Paniken, maktbegäret och det rätta ansiktet... Empty Sv: Paniken, maktbegäret och det rätta ansiktet...

    Inlägg  Thetaxpayer 2010-09-09, 16:45

    Röstmottagarna har upplevt tillvägagångssättet som mycket aggressivt och obehagligt


    Ligger väl i linje med hur det jävla äcklet Ohly betedde sig igår inför expressens journalist!

    Fick faktiskt en jävligt god affärsidé som jag ideologiskt själv aldrig kan genomföra! Vinner vänstern kommer bröstpumpsmarknaden få ett rejält lyft och som handelsman gäller det att fylla på sina lager!! Cool

    Nu tror jag ju aldrig dekadensen får majoritet i detta val så....





    Jag vet inte om det är det inlägget när Ohly hänvisade till sin press sekreterare du menar. Men om det är så tycker jag nog (hur äcklig jag tycker Ohly än är och så blå jag är)att han faktiskt hade rätt. Den reporten var inte direkt smidig. Han hade lätt kunnat kontakta honom för en så ointressant fråga.

    Sponsored content


    Paniken, maktbegäret och det rätta ansiktet... Empty Sv: Paniken, maktbegäret och det rätta ansiktet...

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-04-27, 17:45