Vad tror du Secrist?
Tror jag inte. Han kan med rätta hålla hög svansföring. Monas fiaskobygge med de rödgröna håller på att kollapsa fullständigt.
Framåt tillsammans!
MartinLindgren skrev:En rungande örfil för varje förstörelsetråd galningen publiceras skull nog ha bättre verkan än depåmedicinering!
MartinLindgren skrev:Tror du medvetet förstöra vårt forum utan betänkligheter löser några problem, sen borde du förstå att jag menar bildligt talat, som alternativ medicinering!
Hmmm...,?
Är det möjligen dubbelmoral jag kan skönja här Sniper, om inte jag missminner mig så förordade du hårda tag mot dom där tre invandrargrabbarna som klev på bussen din dotter åkte med?
Dao skrev:Trackasserierna mot Mona skulle fått även aliansare att protestera, om det varit gentemot någon de gillar!
Längre sträcker sig tyvärr inte demokratisynen på högersidan...
MartinLindgren skrev:För min del är det nära nu, att galningen och sebastian som struntar i oss andra, kan ha acbladet för sig själva!
MartinLindgren skrev:Jag har förstått att vi är många som tröttnat på galningen som spammar sönder AC bladet, så kanske också sebastian?