Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


3 posters

    Kan ni tänka er att ha sällskap i sängen ?

    Omröstning

    Kan ni tänka er att ha sällskap i sängen ?

    [ 1 ]
    Kan ni tänka er att ha sällskap i sängen ? Bar_left50%Kan ni tänka er att ha sällskap i sängen ? Bar_right [50%] 
    [ 0 ]
    Kan ni tänka er att ha sällskap i sängen ? Bar_left0%Kan ni tänka er att ha sällskap i sängen ? Bar_right [0%] 
    [ 0 ]
    Kan ni tänka er att ha sällskap i sängen ? Bar_left0%Kan ni tänka er att ha sällskap i sängen ? Bar_right [0%] 
    [ 1 ]
    Kan ni tänka er att ha sällskap i sängen ? Bar_left50%Kan ni tänka er att ha sällskap i sängen ? Bar_right [50%] 

    Totalt antal röster: 2
    Omröstning stängd
    womanlover
    womanlover


    Antal inlägg : 421
    Join date : 09-02-17
    Age : 56
    Ort : Öland

    Kan ni tänka er att ha sällskap i sängen ? Empty Kan ni tänka er att ha sällskap i sängen ?

    Inlägg  womanlover 2009-05-16, 03:41

    Har hängt med lite i kvällspressen dom senaste dagarna. Verkar som om denna fråga återkommer. "Kan ni tänka er att ha sällskap i sängen" ?
    Jag kan tala om att dom häftigaste upplevelserna som jag har haft - där var det fler än två.
    Sossar-e-Iata
    Sossar-e-Iata


    Antal inlägg : 7
    Join date : 09-05-19

    Kan ni tänka er att ha sällskap i sängen ? Empty Sv: Kan ni tänka er att ha sällskap i sängen ?

    Inlägg  Sossar-e-Iata 2009-05-19, 01:32

    womanlover skrev:Jag kan tala om att dom häftigaste upplevelserna som jag har haft - där var det fler än två.
    Jo, men flatlöss kan vara lite jobbiga också. Embarassed
    womanlover
    womanlover


    Antal inlägg : 421
    Join date : 09-02-17
    Age : 56
    Ort : Öland

    Kan ni tänka er att ha sällskap i sängen ? Empty Sv: Kan ni tänka er att ha sällskap i sängen ?

    Inlägg  womanlover 2009-05-19, 11:07

    Sossar-e-Iata skrev:
    womanlover skrev:Jag kan tala om att dom häftigaste upplevelserna som jag har haft - där var det fler än två.
    Jo, men flatlöss kan vara lite jobbiga också. Embarassed

    Jag var väldigt noga med hygienen - så ingen fick mina flatlöss Very Happy
    DirtyDog
    DirtyDog


    Antal inlägg : 5089
    Join date : 09-02-20

    Kan ni tänka er att ha sällskap i sängen ? Empty Sv: Kan ni tänka er att ha sällskap i sängen ?

    Inlägg  DirtyDog 2009-05-19, 14:31

    womanlover skrev:
    Sossar-e-Iata skrev:
    womanlover skrev:Jag kan tala om att dom häftigaste upplevelserna som jag har haft - där var det fler än två.
    Jo, men flatlöss kan vara lite jobbiga också. Embarassed

    Jag var väldigt noga med hygienen - så ingen fick mina flatlöss Very Happy
    Egoist! Smile

    Sponsored content


    Kan ni tänka er att ha sällskap i sängen ? Empty Sv: Kan ni tänka er att ha sällskap i sängen ?

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-03-29, 07:58