Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+5
MartinLindgren
x-medborgare
Redvictory
RedCloud
Blåfront
9 posters

Bekräftat vad flyktingar kostar

Redvictory
    Redvictory

Antal inlägg : 12028

Bekräftat vad flyktingar kostar - Sida 2 Empty Sv: Bekräftat vad flyktingar kostar

Inlägg  Redvictory 2009-05-10, 18:33

Blåfront skrev:
    RedCloud skrev:"Friskolor... är det inte sånt ni rödingar har protesterat emot regeringen?"

hurså ?

Du gnäller ju hur dåligt allt regeringen gör?

Det är du som gnäler din arbetsskygga lilla blåmes! Very Happy
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Antal inlägg : 15685

Bekräftat vad flyktingar kostar - Sida 2 Empty Sv: Bekräftat vad flyktingar kostar

Inlägg  MartinLindgren 2009-05-10, 19:53

Slingra mig ylar Mr. Blårök! Från vadå undrar jag?
    Menar du att jag försöker slingra mig från det faktum att jag 100% "ANTIRASIST"?

Det blev jag fostrad till, det sitter i generna som tur är, har inget emot att dela med mig till människor utifrån som kommer till sverige av olika anledningar,

HAR INGA PROBLEM ALLS MED DEN SAKEN, VI ÄR MÄNNISKOR ALLIHOPA,
    SEN ATT DET FINNS "BAD GUYS" BLAND ALLA FOLKSLAG, GÅR NOG INTE ÄNDRA PÅ,
    FINNS GOTT OM INFÖDDA SVENSKAR SOM INTE ÄR GUDS BÄSTA BARN OCKSÅ!
    ELLER HUR? Wink

Så mitt tips till dig Mr. Blåfront, skaka av dig ditt rasistskit och ryck upp dig! Twisted Evil

Senast ändrad av martin7lindgren den 2009-05-10, 19:56, ändrad totalt 1 gång
    marxisten
    marxisten

Antal inlägg : 5060

Inlägg  marxisten 2009-05-10, 20:05

Tjänstemannabyråkraten skrev:Kommunerna börjar ofta med att skära ner på odugliga lärare. RC torde bli den första att få gå.

Exakt vad vet du om hur RC utför sitt arbete? Måste bara fråga det, eftersom du påstår han är en dålig lärare, vill jag veta varför du tror det. Bara för att han är meningsmotståndare? Det betyder ej dåligt. Både min Musiklärare och min Samhällslärare är Moderater. Och inte fan är de sämre för det, även om deras verklighetsbild inte är den bästa och vi har haft ett x antal diskussioner så är de inte sämre i sitt yrke för det. Sån debattnivå tyder på en ytterst dålig argumentationsförmåga enlgit min åsikt!
    berralarzon
    berralarzon

Antal inlägg : 6964

Inlägg  berralarzon 2009-05-10, 20:14

När ska du söka jobb då blåfront? vad säger din jobbcoach? att du är en odugling som befinner dig på ac.bladet och ynkar och sprider din kassa sd smörja runt omkring 24/7.
    //berra
    Redvictory
    Redvictory

Antal inlägg : 12028

Inlägg  Redvictory 2009-05-10, 22:17

berralarzon skrev:När ska du söka jobb då blåfront? vad säger din jobbcoach? att du är en odugling som befinner dig på ac.bladet och ynkar och sprider din kassa sd smörja runt omkring 24/7.
    //berra

Ja med ett sånt CV kommer han inte långt! Very Happy
    Hungary

Antal inlägg : 87

Bekräftat vad flyktingar kostar - Sida 2 Empty Blåfront!

Inlägg  Hungary 2009-05-11, 10:23

Blåfront skrev:
    martin7lindgren skrev:Och vad har du tjafsat med FK om i 6 år för någonting,
    Menar du att dom vill utförsäkra dig, eller vägrar dom låta dig jobba?

Men tydligen har inte dessa nyanlända du ylar om varje dag, tagit försörjningen från dig iallafall?

SÅ VAD ÄR DET DU YLAR OCH TJAFSAR OM EGENTLIGEN, MAN BRUKAR KALLA SMÅ BARN FÖR DET GÅTFULLA FOLKET!
    MEN VAD TUSAN SKA MAN KALLA DIG FÖR?
    EN STOR MUN SOM TALAR MED ETT BARNS TUNGA KANSKE?

Faller det möjligen Mr. Blårök i smaken, känner du igen dig?

Slingra dig inte offtopic martin...

Bara för att du vill försörja mångfalden

Visst fan... det gör du ju inte

Får man fråga vad du försörjer dig på, och vem försörjer dig enligt dig själv?
    Två svåra frågor!!!!
    RedCloud
    RedCloud

Antal inlägg : 23039

Inlägg  RedCloud 2009-05-11, 10:25

"Får man fråga vad du försörjer dig på,"

Enfald ?
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Antal inlägg : 15685

Inlägg  MartinLindgren 2009-05-11, 11:47

Dom vill nog inte ens ha Mr. Blåfront vid diskbänken på SD kansliet!

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-22, 03:41