Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


4 posters

    207.000 unga saknar jobb - fri invandring?

    avatar
    Demona Stahlin


    Antal inlägg : 434
    Join date : 10-07-11

    207.000 unga saknar jobb - fri invandring? Empty 207.000 unga saknar jobb - fri invandring?

    Inlägg  Demona Stahlin 2010-09-01, 08:48

    Kommunisterna som är för fri invandring kanske ska svara hur det fungerar med 207.000 unga saknar arbete och bostadskrisen bland studenter är total

    Vad är era argument hur fri invandring då ska fungera?
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    207.000 unga saknar jobb - fri invandring? Empty Sv: 207.000 unga saknar jobb - fri invandring?

    Inlägg  RedCloud 2010-09-01, 08:52

    pajasNasse skrev:207000 arbetslösa ungdomar

    bra jobbat Allians Mot Sverige !
    Regndrottning
    Regndrottning


    Antal inlägg : 6691
    Join date : 09-02-16
    Age : 66
    Ort : Halmstad

    207.000 unga saknar jobb - fri invandring? Empty Sv: 207.000 unga saknar jobb - fri invandring?

    Inlägg  Regndrottning 2010-09-01, 08:55

    Vilka kommunister pratar du om? Du måste förtydliga dig.... Annars kan jag informera att vi har en högerregering som stöder invandringen.

    Denna regering vill ha fortsatt invandring. Varför klagar du inte dem? Det är ju de som har makten...det är de som bestämmer. Oppositionen har ingen beslutsfattande makt, har du inte fattat det, pajasnasse?
    lol!
    avatar
    Demona Stahlin


    Antal inlägg : 434
    Join date : 10-07-11

    207.000 unga saknar jobb - fri invandring? Empty Sv: 207.000 unga saknar jobb - fri invandring?

    Inlägg  Demona Stahlin 2010-09-01, 08:56

    RedCloud skrev:
    pajasNasse skrev:207000 arbetslösa ungdomar

    bra jobbat Allians Mot Sverige !

    BRA JOBBA!! FRI INVANDRING!!
    avatar
    Demona Stahlin


    Antal inlägg : 434
    Join date : 10-07-11

    207.000 unga saknar jobb - fri invandring? Empty Sv: 207.000 unga saknar jobb - fri invandring?

    Inlägg  Demona Stahlin 2010-09-01, 08:59

    Regndrottning skrev:Vilka kommunister pratar du om? Du måste förtydliga dig.... Annars kan jag informera att vi har en högerregering som stöder invandringen.

    Denna regering vill ha fortsatt invandring. Varför klagar du inte dem? Det är ju de som har makten...det är de som bestämmer. Oppositionen har ingen beslutsfattande makt, har du inte fattat det, pajasnasse?
    lol!

    Inte fått kuk på längte down? PMS igen därför avreagerar du dig med personangrepp på andra?
    Regndrottning
    Regndrottning


    Antal inlägg : 6691
    Join date : 09-02-16
    Age : 66
    Ort : Halmstad

    207.000 unga saknar jobb - fri invandring? Empty Sv: 207.000 unga saknar jobb - fri invandring?

    Inlägg  Regndrottning 2010-09-01, 09:07

    Demona Stahlin skrev:
    Regndrottning skrev:Vilka kommunister pratar du om? Du måste förtydliga dig.... Annars kan jag informera att vi har en högerregering som stöder invandringen.

    Denna regering vill ha fortsatt invandring. Varför klagar du inte dem? Det är ju de som har makten...det är de som bestämmer. Oppositionen har ingen beslutsfattande makt, har du inte fattat det, pajasnasse?
    lol!

    Inte fått kuk på längte down? PMS igen därför avreagerar du dig med personangrepp på andra?


    Hmmmm... jag skriver svar ochställer frågor i ämnet som du startar. DU kan inte svara på frågor eller bemöta ett inlägg.

    Annars kan jag informera att vi har en högerregering som stöder invandringen.

    Inte fått kuk på längte down? PMS igen därför avreagerar du dig med personangrepp på andra?[/

    Lite 'goddag, yxskaft' över bemötandet, eller hur, blåfjant? *asg*

    Jag kan ju börja tro att du inte vet att vi har en högerregering sedan 4 år tillbaka.... Och att det är regeringen som har makten att fatta besluten, inte oppositionen.
    lol!
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    207.000 unga saknar jobb - fri invandring? Empty Sv: 207.000 unga saknar jobb - fri invandring?

    Inlägg  Redvictory 2010-09-01, 09:12

    Regndrottning skrev:
    Demona Stahlin skrev:
    Regndrottning skrev:Vilka kommunister pratar du om? Du måste förtydliga dig.... Annars kan jag informera att vi har en högerregering som stöder invandringen.

    Denna regering vill ha fortsatt invandring. Varför klagar du inte dem? Det är ju de som har makten...det är de som bestämmer. Oppositionen har ingen beslutsfattande makt, har du inte fattat det, pajasnasse?
    lol!

    Inte fått kuk på längte down? PMS igen därför avreagerar du dig med personangrepp på andra?


    Hmmmm... jag skriver svar ochställer frågor i ämnet som du startar. DU kan inte svara på frågor eller bemöta ett inlägg.

    Annars kan jag informera att vi har en högerregering som stöder invandringen.

    Inte fått kuk på längte down? PMS igen därför avreagerar du dig med personangrepp på andra?[/

    Lite 'goddag, yxskaft' över bemötandet, eller hur, blåfjant? *asg*

    Jag kan ju börja tro att du inte vet att vi har en högerregering sedan 4 år tillbaka.... Och att det är regeringen som har makten att fatta besluten, inte oppositionen.
    lol!

    Bra svar Regndrottningen! Very Happy

    Sponsored content


    207.000 unga saknar jobb - fri invandring? Empty Sv: 207.000 unga saknar jobb - fri invandring?

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-15, 14:13