[quote="F.I.S.T"]
Jag ska peka ut den personen i god tid innan valet.
Nix, jag är ingen högerextremist. Jag har inteen enda högerextrem åsikt. Jag är en mittenväljare och avskyr sd.
ericTheDog skrev:F.I.S.T skrev:F.I.S.T skrev:ericTheDog skrev:Corven skrev:F.I.S.T skrev:”Jag har ett lik i garderoben. Jag var nämligen medlem i folkpartiets ungdomsförbund en gång i tiden. Det tycker jag är mycket svårare att försvara än att jag kallar mig kommunist.”
Det där berättade han en gång när vi var på kurs tillsammans.... Han rodnade faktiskt
Var kommer alla ultravänsternick ifrån?
..... varifrån kommer alla extremhöger som du ??
??? Nå !!
Finns ingen extremhöger på detta forum. Däremot finns det några som läst lite för mycket på vänsterextrema sidor såsom alliansfrittsverige etc. som närsomhelst skulle kunna kalla lars ohly för högerextremist.
Okej .... vänligen peka ut den som tycker att Lars Ohly är högerextremist för det första.....
... och för det andra så har faktiskt allians en mer extrem syn på människan och samhället än vänsterpartiet har.... så jo det finns högerextremister på detta forum, och du är en av dem.....
..... detta om vi skall använda ordet extremist lika slarvigt som du och TTP tex gör
Jag ska peka ut den personen i god tid innan valet.
Nix, jag är ingen högerextremist. Jag har inteen enda högerextrem åsikt. Jag är en mittenväljare och avskyr sd.