Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+2
Kakmonstret
RedCloud
6 posters

    Lennart, the true story.....*fniss*

    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Lennart, the true story.....*fniss* Empty Lennart, the true story.....*fniss*

    Inlägg  RedCloud 2010-08-28, 15:15

    För att reda ut begreppen lite.

    Efter några dundermissar av "NollKoll" BlueHeaven var det en baggis att hitta hans digitala avtryck, Google is your best friend...

    Så jag har hans fullständiga namn, adress, telefonnummer osv
    t.o.m. bild
    Information som jag inte tänkt använda till ngt annat än som ett sista försvar om han skulle fortsätta hota och dödshota som han gjort tidigare.
    Jag har också gjort klart för BH att jag vet, han heter Marcus tex.

    Då började han kalla mig för Lennart av någon outgrundlig anledning och placerar mig geografiskt, visserligen i rätt landskap, men i fel kommun.

    Övriga icketänkande höger-forumister hänger ju på, dum gör som dum sa typ.

    Men, jag har ju ett antal FB kontakter som vet mitt riktiga namn och min riktiga geografiska placering, jag ler i kapp med dessa mina goa FB-vänner.

    Så för varje ny koppling RC -> Lennart som görs bevisar ju bara graden av fattningsförmåga hos herrarna högerskribenter.

    /inte Lennart


    cheers cheers cheers


    PS: vill gärna citera högernicket Verc:

    "För allas info råkar jag ha både RC, Marxisten, Regndrottning och The Charmed på min Facebook, och jag kan härmed intyga att ingen av dem heter Lennart..."
    Kakmonstret
    Kakmonstret


    Antal inlägg : 4120
    Join date : 09-02-18
    Age : 48

    Lennart, the true story.....*fniss* Empty Sv: Lennart, the true story.....*fniss*

    Inlägg  Kakmonstret 2010-08-28, 15:20

    Jag tror dig Lennart.

    Sluta hota Blueheaven. Han har aldrig dödshotat någon. Dessutom har du säkert spårat upp helt fel person.

    Vi vet att han inte heter Marcus.
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Lennart, the true story.....*fniss* Empty Sv: Lennart, the true story.....*fniss*

    Inlägg  RedCloud 2010-08-28, 15:21

    Jag tror dig Lennart.

    "Så för varje ny koppling RC -> Lennart som görs bevisar ju bara graden av bristande fattningsförmåga hos herrarna högerskribenter."

    Han har aldrig dödshotat någon

    jodå, där kan ni ta varandra i hand som goda representanter för forumhögern


    Senast ändrad av RedCloud den 2010-08-28, 15:22, ändrad totalt 1 gång
    Kakmonstret
    Kakmonstret


    Antal inlägg : 4120
    Join date : 09-02-18
    Age : 48

    Lennart, the true story.....*fniss* Empty Sv: Lennart, the true story.....*fniss*

    Inlägg  Kakmonstret 2010-08-28, 15:21

    Som du säger Lennart.
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Lennart, the true story.....*fniss* Empty Sv: Lennart, the true story.....*fniss*

    Inlägg  RedCloud 2010-08-28, 15:22

    Kakmonstret skrev:Som du säger Lennart.

    "Så för varje ny koppling RC -> Lennart som görs bevisar ju bara graden av bristande fattningsförmåga hos herrarna högerskribenter."

    Wiki
    Kakmonstret
    Kakmonstret


    Antal inlägg : 4120
    Join date : 09-02-18
    Age : 48

    Lennart, the true story.....*fniss* Empty Sv: Lennart, the true story.....*fniss*

    Inlägg  Kakmonstret 2010-08-28, 15:24

    Vi ses senare Lennart. Måste gå nu. Till dess. Ha en trevlig dag.
    RedMentalCase
    RedMentalCase


    Antal inlägg : 12415
    Join date : 10-04-22

    Lennart, the true story.....*fniss* Empty Sv: Lennart, the true story.....*fniss*

    Inlägg  RedMentalCase 2010-08-28, 15:47

    RedCloud skrev:För att reda ut begreppen lite.

    Efter några dundermissar av "NollKoll" BlueHeaven var det en baggis att hitta hans digitala avtryck, Google is your best friend...

    Så jag har hans fullständiga namn, adress, telefonnummer osv
    t.o.m. bild
    Information som jag inte tänkt använda till ngt annat än som ett sista försvar om han skulle fortsätta hota och dödshota som han gjort tidigare.
    Jag har också gjort klart för BH att jag vet, han heter Marcus tex.

    Då började han kalla mig för Lennart av någon outgrundlig anledning och placerar mig geografiskt, visserligen i rätt landskap, men i fel kommun.

    Övriga icketänkande höger-forumister hänger ju på, dum gör som dum sa typ.

    Men, jag har ju ett antal FB kontakter som vet mitt riktiga namn och min riktiga geografiska placering, jag ler i kapp med dessa mina goa FB-vänner.

    Så för varje ny koppling RC -> Lennart som görs bevisar ju bara graden av fattningsförmåga hos herrarna högerskribenter.

    /inte Lennart


    cheers cheers cheers


    PS: vill gärna citera högernicket Verc:

    "För allas info råkar jag ha både RC, Marxisten, Regndrottning och The Charmed på min Facebook, och jag kan härmed intyga att ingen av dem heter Lennart..."

    Du är helt bakom flötet, Lennart.

    Du har förstånd som en 5 åring och ett sinne som en röd nasse, och det är du ju.

    Att verc vill ha dig på facebook sänker honom.

    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Lennart, the true story.....*fniss* Empty Sv: Lennart, the true story.....*fniss*

    Inlägg  RedCloud 2010-08-28, 15:47

    Svartarbetaren, psykopaten, xenofoben, islamofoben, smygrassen, tjuven och kvinnoförnedraren Gustav Ander skrev:Du är helt bakom flötet, Lennart.

    Så för varje ny koppling RC -> Lennart som görs bevisar ju bara den låga graden av fattningsförmåga hos herrarna högerskribenter.


    Senast ändrad av RedCloud den 2010-08-28, 15:49, ändrad totalt 2 gånger
    Vercingetorix
    Vercingetorix


    Antal inlägg : 4633
    Join date : 09-02-16
    Age : 52

    Lennart, the true story.....*fniss* Empty Sv: Lennart, the true story.....*fniss*

    Inlägg  Vercingetorix 2010-08-28, 15:48

    "Att verc vill ha dig på facebook sänker honom."

    Jag är alltid på topp. :-)
    Vercingetorix
    Vercingetorix


    Antal inlägg : 4633
    Join date : 09-02-16
    Age : 52

    Lennart, the true story.....*fniss* Empty Sv: Lennart, the true story.....*fniss*

    Inlägg  Vercingetorix 2010-08-28, 15:51

    Upplysningsvis KAN man vara vänner trots politiska meningsskiljaktigheter. Politik är bara EN aspekt av livet, och kan man inte umgås som människa även med sina trätobröder i detta lilla avseende har man mycket people-skills kvar att lära sig...
    RedMentalCase
    RedMentalCase


    Antal inlägg : 12415
    Join date : 10-04-22

    Lennart, the true story.....*fniss* Empty Sv: Lennart, the true story.....*fniss*

    Inlägg  RedMentalCase 2010-08-28, 15:59

    Vercingetorix skrev:Upplysningsvis KAN man vara vänner trots politiska meningsskiljaktigheter. Politik är bara EN aspekt av livet, och kan man inte umgås som människa även med sina trätobröder i detta lilla avseende har man mycket people-skills kvar att lära sig...

    Vänner med en lennart som anser att anhängare till borgerligheten är nazister och att vår statsminister är en Hitler i förklädnad ?
    Och alla som säger emot är tjyvar kvinnomisshandlare vuxenmobbare och rasister !

    Ok.......man väljer sina vänner.Smile



    Själv umgås jag med en mängd lefties, ingen av dem anser att borgerligheten är vår tids svar på Hitler, verc har valt den del av promille av promille som har de åsikterna.

    verc made a poor choice.....



    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Lennart, the true story.....*fniss* Empty Sv: Lennart, the true story.....*fniss*

    Inlägg  RedCloud 2010-08-28, 16:01

    Jag tror det kallas frihet, att få välja sina vänner, men inskränkningar av friheten är ju Gustav "tjuven" Anders paradnummer...
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    Lennart, the true story.....*fniss* Empty Sv: Lennart, the true story.....*fniss*

    Inlägg  Infra 2010-08-28, 16:12

    Jag har alltid hävtat att man skall ligga lågt på nätet.
    Det finns för många dårar där ute i Space som kan få för sig
    skada en på olika sätt. Ju mindre dessa dårar vet om ens person,
    ju bättre. Sedan kan man ta kontakt med en och en via andra funktioner
    (direktkontakt) där man bara lämnar ut sig till den man absolut litar
    på. Men det kan gå illa även där. Litar du på fel person så läcker
    info även till dårarna på 0-tid.

    Sen behöver man ju inte sluta sig hermetiskt som jag har gjort. Men jag
    kan säga att det innebär vissa fördelar vad gäller privatlivet. Man
    får även tänka på sina anhöriga. Att i det sammanhanget vara litet av en
    enstöring är ett klart +. Ensam går lätt vilse bland alla dårar där ute.
    Det bästa och säkraste är att ha sitt umgänge riggat när man går ut på nätet.

    Smile


    Senast ändrad av Infra den 2010-08-28, 16:17, ändrad totalt 1 gång
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Lennart, the true story.....*fniss* Empty Sv: Lennart, the true story.....*fniss*

    Inlägg  RedCloud 2010-08-28, 16:16

    Jag har alltid hävtat att man skall ligga lågt på nätet.

    Bara på det här forumet har jag tappat räkningen på antalet dödshot skrivna direkt forumet och som skickats via PM. I 100% av fallen har det varit frustrerade högernick som tydligen tycker att dödshot tillhör det som ryms i "anticencur".
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    Lennart, the true story.....*fniss* Empty Sv: Lennart, the true story.....*fniss*

    Inlägg  Infra 2010-08-28, 16:19

    RedCloud skrev:
    Jag har alltid hävtat att man skall ligga lågt på nätet.

    Bara på det här forumet har jag tappat räkningen på antalet dödshot skrivna direkt forumet och som skickats via PM. I 100% av fallen har det varit frustrerade högernick som tydligen tycker att dödshot tillhör det som ryms i "anticencur".

    Jo. Bluehaeven kan verkligen vara för jävlig
    rätt som det är. Ibland till synes helt omotiverat. Det är som om
    fan flög i honom ibland.
    .
    RedMentalCase
    RedMentalCase


    Antal inlägg : 12415
    Join date : 10-04-22

    Lennart, the true story.....*fniss* Empty Sv: Lennart, the true story.....*fniss*

    Inlägg  RedMentalCase 2010-08-28, 16:20

    RedCloud skrev:
    Jag har alltid hävtat att man skall ligga lågt på nätet.

    Bara på det här forumet har jag tappat räkningen på antalet dödshot skrivna direkt forumet och som skickats via PM. I 100% av fallen har det varit frustrerade högernick som tydligen tycker att dödshot tillhör det som ryms i "anticencur".

    Lennart, martyren, den röda motsvarigheten till Åkesson.
    Men jag tror tamme f-n att Åkesson har högre trovärdighet.....usch.
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Lennart, the true story.....*fniss* Empty Sv: Lennart, the true story.....*fniss*

    Inlägg  RedCloud 2010-08-28, 16:23

    Jo. Bluehaeven kan verkligen vara för jävlig
    rätt som det är. Ibland till synes helt omotiverat. Det är som om
    fan flög i honom ibland..

    Jag tror uppriktigt att BH, eller Marcus, då, inte mår så särskilt bra, arbetslös "ekonom" som han är och måste leva på 65% av sin tidigare inkomst. Att då dagligen måste försvara den politik som gör att hans livsituation suger gör honom förmodligen väldigt labil.
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    Lennart, the true story.....*fniss* Empty Sv: Lennart, the true story.....*fniss*

    Inlägg  Infra 2010-08-28, 16:41

    Arbetslös ekonom... Hm......Borg kanske har något åt honom,
    sköta kaffekassan eller något. Nej visst nä. Borg blir ju själv
    arbetslös efter valet.
    Very Happy
    theward
    theward


    Antal inlägg : 6709
    Join date : 09-02-24
    Age : 52
    Ort : Mitt ute i åävla T-län

    Lennart, the true story.....*fniss* Empty Sv: Lennart, the true story.....*fniss*

    Inlägg  theward 2010-08-28, 22:51

    Vercingetorix skrev:Upplysningsvis KAN man vara vänner trots politiska meningsskiljaktigheter. Politik är bara EN aspekt av livet, och kan man inte umgås som människa även med sina trätobröder i detta lilla avseende har man mycket people-skills kvar att lära sig...

    ja det kan man ha, skulle inte ha nåt emot att ha dig som FB-vän Wink
    Tror många av meningskiljaktigheterna man har med normalt funtade människor på nätet. Uppkommer pga att man inte har sk direktkontakt...mao är det lätt att missförstå och även att inte riktigt kunna förklara vad man egentligen menar. Liksom lättare om man pratar direkt till varann. Lättas är det ju IRL givetvis...

    har någar bekanta som jag kan umgåsa, med om vi håller borta från att prata om vissa saker..tex rovdjurspolitik
    Vi kan sas prata om det förenar och intressera oss gemensamt...
    Vi behöver sådelea inte hata varandra Wink

    Finns ju visa på högerkanten jag delar åsaikter och intressen med, fast törs fan att släppa in dem in på livet.
    då man inte vet om de dubbel-trippelnickar och har ett riktigt elakt alter ego

    Tex verkar många dela mitt musikintresse...

    på vänsterkanten "känner" jag flera stycken och de är de som de utger sig för att vara. Det har jag mkt svårt att tro att merparten på högerkanten är
    theward
    theward


    Antal inlägg : 6709
    Join date : 09-02-24
    Age : 52
    Ort : Mitt ute i åävla T-län

    Lennart, the true story.....*fniss* Empty Sv: Lennart, the true story.....*fniss*

    Inlägg  theward 2010-08-28, 22:54

    RedCloud skrev:
    Jo. Bluehaeven kan verkligen vara för jävlig
    rätt som det är. Ibland till synes helt omotiverat. Det är som om
    fan flög i honom ibland..

    Jag tror uppriktigt att BH, eller Marcus, då, inte mår så särskilt bra, arbetslös "ekonom" som han är och måste leva på 65% av sin tidigare inkomst. Att då dagligen måste försvara den politik som gör att hans livsituation suger gör honom förmodligen väldigt labil.

    är man dessutom inte med i facket/a-kassan...så sjunker ersättning till nya bottennivåer...när man når fas tre...

    om man läser mellan raderna verkar ju fack o a-kassa inte vara nåt för marcus...
    Mao borde han nu nått skrämmande låga nivåer ekonomiskt och det är alliansen som satt han i den situationen Wink
    Vercingetorix
    Vercingetorix


    Antal inlägg : 4633
    Join date : 09-02-16
    Age : 52

    Lennart, the true story.....*fniss* Empty Sv: Lennart, the true story.....*fniss*

    Inlägg  Vercingetorix 2010-08-28, 22:57

    theward skrev:
    Vercingetorix skrev:Upplysningsvis KAN man vara vänner trots politiska meningsskiljaktigheter. Politik är bara EN aspekt av livet, och kan man inte umgås som människa även med sina trätobröder i detta lilla avseende har man mycket people-skills kvar att lära sig...

    ja det kan man ha, skulle inte ha nåt emot att ha dig som FB-vän Wink
    Tror många av meningskiljaktigheterna man har med normalt funtade människor på nätet. Uppkommer pga att man inte har sk direktkontakt...mao är det lätt att missförstå och även att inte riktigt kunna förklara vad man egentligen menar. Liksom lättare om man pratar direkt till varann. Lättas är det ju IRL givetvis...

    har någar bekanta som jag kan umgåsa, med om vi håller borta från att prata om vissa saker..tex rovdjurspolitik
    Vi kan sas prata om det förenar och intressera oss gemensamt...
    Vi behöver sådelea inte hata varandra Wink

    Finns ju visa på högerkanten jag delar åsaikter och intressen med, fast törs fan att släppa in dem in på livet.
    då man inte vet om de dubbel-trippelnickar och har ett riktigt elakt alter ego

    Tex verkar många dela mitt musikintresse...

    på vänsterkanten "känner" jag flera stycken och de är de som de utger sig för att vara. Det har jag mkt svårt att tro att merparten på högerkanten är

    Just precis...
    Det är bara att skicka ett memo så addar jag dig... Jag kan vara bocken i örtagård, katten bland hermelinerna, vargen i fårskocken eller bara borgarbrackan bland vänstertomtarna på fb, hehe..
    theward
    theward


    Antal inlägg : 6709
    Join date : 09-02-24
    Age : 52
    Ort : Mitt ute i åävla T-län

    Lennart, the true story.....*fniss* Empty Sv: Lennart, the true story.....*fniss*

    Inlägg  theward 2010-08-28, 23:00

    Vercingetorix skrev:
    theward skrev:
    Vercingetorix skrev:Upplysningsvis KAN man vara vänner trots politiska meningsskiljaktigheter. Politik är bara EN aspekt av livet, och kan man inte umgås som människa även med sina trätobröder i detta lilla avseende har man mycket people-skills kvar att lära sig...

    ja det kan man ha, skulle inte ha nåt emot att ha dig som FB-vän Wink
    Tror många av meningskiljaktigheterna man har med normalt funtade människor på nätet. Uppkommer pga att man inte har sk direktkontakt...mao är det lätt att missförstå och även att inte riktigt kunna förklara vad man egentligen menar. Liksom lättare om man pratar direkt till varann. Lättas är det ju IRL givetvis...

    har någar bekanta som jag kan umgåsa, med om vi håller borta från att prata om vissa saker..tex rovdjurspolitik
    Vi kan sas prata om det förenar och intressera oss gemensamt...
    Vi behöver sådelea inte hata varandra Wink

    Finns ju visa på högerkanten jag delar åsaikter och intressen med, fast törs fan att släppa in dem in på livet.
    då man inte vet om de dubbel-trippelnickar och har ett riktigt elakt alter ego

    Tex verkar många dela mitt musikintresse...

    på vänsterkanten "känner" jag flera stycken och de är de som de utger sig för att vara. Det har jag mkt svårt att tro att merparten på högerkanten är

    Just precis...
    Det är bara att skicka ett memo så addar jag dig... Jag kan vara bocken i örtagård, katten bland hermelinerna, vargen i fårskocken eller bara borgarbrackan bland vänstertomtarna på fb, hehe..

    Ärligt talat tror jag inte vi är speciellt olika egentligen.....
    Det enda som skiljer att du har störe tålampod med dårar en mig, men sen är du ju också lärare...
    Jag provade ett tag, men slutade............
    Kakmonstret
    Kakmonstret


    Antal inlägg : 4120
    Join date : 09-02-18
    Age : 48

    Lennart, the true story.....*fniss* Empty Sv: Lennart, the true story.....*fniss*

    Inlägg  Kakmonstret 2010-08-28, 23:03

    jag tror att Vercingetorix har som hobby/intresse att samla på vänstertokar Smile
    Vercingetorix
    Vercingetorix


    Antal inlägg : 4633
    Join date : 09-02-16
    Age : 52

    Lennart, the true story.....*fniss* Empty Sv: Lennart, the true story.....*fniss*

    Inlägg  Vercingetorix 2010-08-28, 23:13

    Kakmonstret skrev:jag tror att Vercingetorix har som hobby/intresse att samla på vänstertokar Smile

    Om jag ska vara riktigt, riktigt ärlig så har jag faktiskt mer gemensamt med några av vänsternicken här på ett privat plan, även om de politiska synsätten skiljer sig åt en smula.
    Att det sedan förekommer pajkastning mellan blocken härinne lägger jag mig faktiskt inte i, och på det planet är höger såväl som vänster lika urusla... Dessutom är det roligare att munhuggas på ett privat plan, än som en anonym upprapare av faktoider på ett tvivelaktigt diskussionsforum.
    theward
    theward


    Antal inlägg : 6709
    Join date : 09-02-24
    Age : 52
    Ort : Mitt ute i åävla T-län

    Lennart, the true story.....*fniss* Empty Sv: Lennart, the true story.....*fniss*

    Inlägg  theward 2010-08-28, 23:14

    Vercingetorix skrev:
    Kakmonstret skrev:jag tror att Vercingetorix har som hobby/intresse att samla på vänstertokar Smile

    Om jag ska vara riktigt, riktigt ärlig så har jag faktiskt mer gemensamt med några av vänsternicken här på ett privat plan, även om de politiska synsätten skiljer sig åt en smula.
    Att det sedan förekommer pajkastning mellan blocken härinne lägger jag mig faktiskt inte i, och på det planet är höger såväl som vänster lika urusla... Dessutom är det roligare att munhuggas på ett privat plan, än som en anonym upprapare av faktoider på ett tvivelaktigt diskussionsforum.

    Word.....

    Sponsored content


    Lennart, the true story.....*fniss* Empty Sv: Lennart, the true story.....*fniss*

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-09-22, 20:26