Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+5
Kakmonstret
RedCloud
Infra
lazy
gubbenilådan
9 posters

Är detta forum ett dåligt skämt?

gubbenilådan

Antal inlägg : 26

Är detta forum ett dåligt skämt? - Sida 2 Empty Sv: Är detta forum ett dåligt skämt?

Inlägg  gubbenilådan 2010-08-30, 14:28

Dao skrev:
    Kakmonstret skrev:
    Dao skrev:För att återgå till frågan i starten av tråden:

JA - Och Gubbenilådan är en av de som bidragit till att göra forumet till ett skämt!

Fel. Att forumet blivit som det blivit beror på en inaktiv admin.
    Det är admin som bestämmer gränserna för vad som tillåts/inte tillåts.

Är o-censur = tillåta påhopp och förolämpningar?

Tydligen var det enigmas man som tog över som admin. Han orkade knappt med en vecka trots fagra löften om hur bra forumet skulle bli.

Problemet var att när admin väl gjorde sitt jobb - så var det ni som gnällde!

Lite Moment 22 att vara administratör på detta forumet, då högern tycker det är censur varje gång admin agerade mot dem - oavsett hur mycket personangrepp och liknande de än kom med!

Probklemet som jag lyfter fram är just de som inte vill debattera, som Gubbenilådan bland annat - utan bara är här för att snacka skit om människor de inte känner!

Nu får du väl ändå ge dig Dao?

Jag har gjort 21 inlägg eller något sådant, det är vettvillingar som du och en hel del andra här som gör att det inte går att diskutera på detta forum det spelar ingen roll hur fel du än har så har du rätt i allafall enligt din högst skruvade logik och dåliga självinsikt.

Jag har ingenting med detta dåliga debattklimat att göra tvärtom försöker jag styra upp det lite grann.

Det är alldeles för många flummiga haschpundare från Christiania här och därför fungerar det inte att föra normala samtal.
    Dao
    Dao

Antal inlägg : 26567

Är detta forum ett dåligt skämt? - Sida 2 Empty Sv: Är detta forum ett dåligt skämt?

Inlägg  Dao 2010-08-30, 15:11

gubbenilådan skrev:Nu får du väl ändå ge dig Dao?

Jag har gjort 21 inlägg eller något sådant, det är vettvillingar som du och en hel del andra här som gör att det inte går att diskutera på detta forum det spelar ingen roll hur fel du än har så har du rätt i allafall enligt din högst skruvade logik och dåliga självinsikt.

Jag har ingenting med detta dåliga debattklimat att göra tvärtom försöker jag styra upp det lite grann.

Det är alldeles för många flummiga haschpundare från Christiania här och därför fungerar det inte att föra normala samtal.

Så du "styr upp det hela" genom att idiotförklara de som inte tycker som du?

Då är det bara att ställa dig i kö - det finns många sådana på högersidan!

Något sakligt inlägg mot mig har du inte ens försökt. Hade det jag skrivit varit oklart skulle du ha frågat miog om en förklaring - om du var ute efter att vara seriös och "styra upp" debatterna!

Men det har du liksom inte gjort, gubben lilla...

Du har istället medverakt till att göra forumet till ett skämt!

Aktuell tid och datum: 2024-11-26, 13:51