Dao skrev:Kakmonstret skrev:Dao skrev:För att återgå till frågan i starten av tråden:
JA - Och Gubbenilådan är en av de som bidragit till att göra forumet till ett skämt!
Fel. Att forumet blivit som det blivit beror på en inaktiv admin.
Det är admin som bestämmer gränserna för vad som tillåts/inte tillåts.
Är o-censur = tillåta påhopp och förolämpningar?
Tydligen var det enigmas man som tog över som admin. Han orkade knappt med en vecka trots fagra löften om hur bra forumet skulle bli.
Problemet var att när admin väl gjorde sitt jobb - så var det ni som gnällde!
Lite Moment 22 att vara administratör på detta forumet, då högern tycker det är censur varje gång admin agerade mot dem - oavsett hur mycket personangrepp och liknande de än kom med!
Probklemet som jag lyfter fram är just de som inte vill debattera, som Gubbenilådan bland annat - utan bara är här för att snacka skit om människor de inte känner!
Nu får du väl ändå ge dig Dao?
Jag har gjort 21 inlägg eller något sådant, det är vettvillingar som du och en hel del andra här som gör att det inte går att diskutera på detta forum det spelar ingen roll hur fel du än har så har du rätt i allafall enligt din högst skruvade logik och dåliga självinsikt.
Jag har ingenting med detta dåliga debattklimat att göra tvärtom försöker jag styra upp det lite grann.
Det är alldeles för många flummiga haschpundare från Christiania här och därför fungerar det inte att föra normala samtal.