Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+3
theward
RedCloud
Sossar ee lata
7 posters

Berra, Red C, Red V & The Ward, ni borde lyssna på Anders Borg......

Sossar ee lata
    Sossar ee lata

Antal inlägg : 5378

Berra, Red C, Red V & The Ward, ni borde lyssna på Anders Borg...... Empty Berra, Red C, Red V & The Ward, ni borde lyssna på Anders Borg......

Inlägg  Sossar ee lata 2010-08-26, 18:59

http://www.aftonbladet.se/nyheter/valet2010/article7679564.ab

Man ska arbeta inte supa......lyssna & lär.....
    RedCloud
    RedCloud

Antal inlägg : 23039

Berra, Red C, Red V & The Ward, ni borde lyssna på Anders Borg...... Empty Sv: Berra, Red C, Red V & The Ward, ni borde lyssna på Anders Borg......

Inlägg  RedCloud 2010-08-26, 19:14

Jag är så gott som nykterist.
    Konsumtion hittills 2010: 0 cl

Hur känns det att alltid skjuta b-r-e-d-v-i-d målet seel ?

Tillfredsställande ?
    theward
    theward

Antal inlägg : 6709

Berra, Red C, Red V & The Ward, ni borde lyssna på Anders Borg...... Empty Sv: Berra, Red C, Red V & The Ward, ni borde lyssna på Anders Borg......

Inlägg  theward 2010-08-26, 20:12

Fram till 1998 var jag absolutist.....
    Mellan 98-00 drack jag väl ungefär som en medelsvensson
    00-04 drog jag ner på konsumtionen rejält igen...
    Mest pga att jag anser att man ska ta det lugnt med drickande när man har barn(hemma)
    Från 04-06 festade jag väl som en medelsvenssson igen, efter jag var singel och ägnade mkt tid åt kommpisarna och diverse fester och evenemang vi var på.
    06-09 drack jag väl typ 5-10 ggr per år
    Under dessa 8 månader som detta år varit, har jag druckit 70cl koskenkorva och 20stycken smirnoff ice, samt runt 10 st cube/xider hittils...Fördelat på 5 tillfällen

Så som RC mkt riktig sa, så skjuter SEEL så långt bredvid målet ...att det blir självmål...
    Han har ju sagt gång på gång, vad han festar och dricker...... tongue

ps måste var väldigt liten när man måste starta trådar om andra, när de dessutom är så här bleka och tandlösa...verkar det mer än desperat
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Antal inlägg : 15685

Inlägg  MartinLindgren 2010-08-26, 20:31

Om det är alliansens och Anders Borg märkliga lösning undrar man ju varför dom inte helt enkelt slår igen alla systembolag och lägger ner verksamheten!

Borgeriet säljer ju hysteriskt stora andra delar av våra företag!

Anders borg saknar trovärdighet!

Men han kanske utgår från sig själv, han föredrar väl annat än alkohol, var det inte han som tidigare ville legalisera brass och amfetamin?
    berralarzon
    berralarzon

Antal inlägg : 6964

Inlägg  berralarzon 2010-08-27, 21:13

Sossar ee lata skrev:http://www.aftonbladet.se/nyheter/valet2010/article7679564.ab

Man ska arbeta inte supa......lyssna & lär.....

Hehee! snacka om kisen som kastar vindukar i glashus... Tssss..
    //berra
    PE Dal
    PE Dal

Antal inlägg : 1127

Berra, Red C, Red V & The Ward, ni borde lyssna på Anders Borg...... Empty Droger

Inlägg  PE Dal 2010-08-27, 22:25

""Jobba – inte supa

Finansministern ger även en frän känga till motståndare av höjd tobaks- och alkoholskatt.
    – Vi föreslår alkohol- och tobasskatthöjning. Det ligger i linje med vår åsikt att man ska arbeta och inte supa. !

En klok finansminister, ännu klokare blir han när den rökande inhaleringen av tetrahydrocannabinol blir till föremål för hög beskattning eller prioriterad bekämpning,.
    Den som får sitt endorfinbehov tillgodosett av miljöverksamt rundtrampande, riskerar varken diverse beskattningspålagor, eller kriminalmyndigheten/ narkotikarotels intresse.
    Redvictory
    Redvictory

Antal inlägg : 12028

Inlägg  Redvictory 2010-08-27, 22:29

PE Dal skrev:""Jobba – inte supa

Finansministern ger även en frän känga till motståndare av höjd tobaks- och alkoholskatt.
    – Vi föreslår alkohol- och tobasskatthöjning. Det ligger i linje med vår åsikt att man ska arbeta och inte supa. !

En klok finansminister, ännu klokare blir han när den rökande inhaleringen av tetrahydrocannabinol blir till föremål för hög beskattning eller prioriterad bekämpning,.
    Den som får sitt endorfinbehov tillgodosett av miljöverksamt rundtrampande, riskerar varken diverse beskattningspålagor, eller kriminalmyndigheten/ narkotikarotels intresse.

Undrar just vad Reinfeldt tycker om detta? han är ju storkonsument!

Laughing

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-23, 03:17