Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

2 posters

Lokal valstugeundersökning

Regndrottning
    Regndrottning

Antal inlägg : 6691

Lokal valstugeundersökning Empty Lokal valstugeundersökning

Inlägg  Regndrottning 2010-08-23, 19:02

På min lunchrat idag besökte jag de valstugorna som fanns på torget.

Först på plats fanns sossarna. De började sin valstugebevakning redan kl 10. Jag fick broshyrer där allt som de vill genomföra i kommunen. Det var bra och intressant läsning.

Sedan var miljöpartiet i farten. Även där fick jag tydlig information om vad partiet vill genomföra i kommunen. Och jag blev positivt överraskad av hur många av deras tankar övrensstämmer med mina! Kanske får jag tänka om....

Enligt notis på dörrarna på valstugornas dörrar så skulle allianspartierna vara på plats kl 11. Det var de inte. Moderaterna öppnade sin stuga för 11.30 med Kd strax efter.

'Informationen' jag fick av M var en stor besvikelse. En hel pamflett med allt som de har åstadkommit i stan under senaste mandatperiden. Och flera punkter i pamfletten var rena lögner. De tog åt sig äran för vad sossarna har agerat och arbetat för, samt genomdrivit. Det enda som gjorde att M kunde ta åt sig äran var att några moderater röstat ja till sossarnas verksamhet....

Centern verkade skämmas för Olofsson. Henne ville de inte prata om. Förståligt, och inte mig emot då jag ville veta deras tankar för kommunen.

Folkpartiet öppnade inte ens sin valstuga, trots tidsavisningen på dörren.

Vänsterpartiet såg jag heller inte till.... Men så har de ingen valstuga, heller....
    Infra
    Infra

Antal inlägg : 29644

Lokal valstugeundersökning Empty Sv: Lokal valstugeundersökning

Inlägg  Infra 2010-08-23, 19:14

Regn: "Folkpartiet öppnade inte ens sin valstuga, trots tidsavisningen på dörren."

Nä. De satt väl därinne och tryckte och skämdes för Björklund. han
    var på tv i går.

Aktuell tid och datum: 2024-11-23, 06:13