Många har olika bud på vad som gäller, jag vill lyfta upp en grej som jag tror är viktig, en som naturligtvis rödgrön röra helt missat, hoppas jag ,ör alternativet är värre.
Det handlar om alla som jobbar mycket, har fullt upp med barn hus räkningar osv.
Tjänar ganska bra och förtjänar det.
Av rödgrön röra utmålas de ofta som "de rika" "överklass" "egoister" , från vänsterhåll är ofta ordvalet betydligt grövre.
Rödgrön röra tycks helt ha missat att detta är helt vanliga männiksor som faktiskt blir helförbannade av att få höra dessa tillmälen rakt ut eller mellan raderna.
det är människor som gärna bidrar till samhället, in fact, det är de som BIDRAR till samhället, de som är verkligt rika är en så liten försvinnande del att de aldrig kan bära upp Sverige.
Denna grupp föraktas, förkastas av röran, ses bara som en mjölkko för utdelande av bidrag till martin och theward typer, och förväntas vara tacksamma att de inte beskattas ÄNNU hårdare..
Ett gigantiskt misstag av röran, de saknar helt enkelt förstånd om hur samhället ser ut idag.